niin..
se on teidän "Tarja fanien" syytä
jos olisitte arvostaneet Tuomasta ja muuta bändiä yhtä lailla (niinkuin pitäsisikin)
Ei tarjalla olisi noussut kusi päähän ja alkanut luulla itsestään liikoja...
Syy nightwishin hajoamiseen!!!
5
793
Vastaukset 5
vaan potkivat Tarjan bändistä saanen huomauttaa!Tuomas holopainen on montakertaa toitottanut haastatteluissa,että uusia biisejä tehdään koko ajan.Bändi on päätöksensä tehnyt ja sillä selvä.Me odotamme jännityksellä tulevaa!
Ei todellakaan pidä paikkansa!! Mä olen Tarja/Nightwish-Fani ja tiedän totuuden! Emmä sitä teille kerro.. ;)
- jeps
Mä taas kuulun erään Nightwishin jäsenen lähipiiriin ja tiedän totuuden tuosta Tarjan erottamisesta. Että silleen...
- -.-''
Joopa joo tiiätkin varmaan!!! koitat vaan siinä suutas louskuttaa että olisit muka koko maailman viisain paskiainen!!! *hahahahahahahhaha* !!!!! mikä idioottti!!!!!!!!
- -.-''
jeps kirjoitti:
Mä taas kuulun erään Nightwishin jäsenen lähipiiriin ja tiedän totuuden tuosta Tarjan erottamisesta. Että silleen...
Iha niinkun säkin tietäisit!!!! vittu ette te tiiä mistään mitään!!!!!! *Hahahahhahahaha* !!!!! idootti oot säkin !!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1732867- 861250
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois2421077- 1211016
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä84926- 89742
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun104657Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa55655- 38572
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid102561