Olen nyt jenkeissa poikaystavani luona (Philadelphia) ja hanen tatinsa, joka on hammaslaakari lupasi minulle hampaidenvalkaisun maksutta. Kyseessa on jonkinlaiset muotit (?) yla- ja alahampaisiin, joita pidetaan puoli tuntia paivassa, n. 4 paivan ajan. Mita luulette, uskaltaako kokeilla? Ettei esim. pilaa hammaskiilletta? Luulisi kuitenkin, etta hammaslaakarista ei saisi mitaan hampaita pilaavaa ainetta?? Maanantaina (Halloween) olis tama laakari..Mita tehda?
Hampaidenvalkaisu jenkeissa
5
1119
Vastaukset
- Silleen
Itse en tiedä asiasta mitään, mutta Terveys-keskusteluissa taisi olla yksi pitempi väittely hampaiden valkaisusta. Nykyisinhän valkoiset hampaat ovat muotia ja "terveiden" hampaiden merkki, vaikka käytännössä hampaat ja luuaines ovat enemmän tai vähemmän kellertäviä. Jotkut väittävät että valkaisu tuhoaa kiillettä? Jos kuitenkin hampaitaan haluaa valkaisuttaa, niin se lienee parempi tehdä pätevän hammaslääkärin toimesta kuin kotikonstein.
- suvituuli
..ilmanmuuta, ota ihmeessa tarjous vastaan. Muotit tehdaan sinun omiin hampaisiisi sopiviksi ja niihin laitetaan yleensa valkaisutahna.
Jos saat ilmaiseksi
hammaslekurin tekemat, niin olet onnekas.
Muista kiittaa kauniisti, koska yleensa tollainen hoito on kallista.
Yleensa eron huomaa jo hoidon alkuvaiheessa. Uskon, etta olet tyytyvainen.
Nyky-aikaiset hammasvalkaisu aineet (varsinkin hammaslekurilla) ovat vaarattomia, ne ei suinkaan pilaa hampaitasi. Sinua on turhaan peloteltu. Loistavaa hymya sinulle ja mukavaa Halloeweenia.- suvituuli
Tuli mieleen, jospa tuo hampaitten valkaisutarjous onkin jekku/kepponen. Hampaistasi tuleekin mustat tai vihreat. Ehka kokeilevat huumorintajuasi.
Jotkuthan sanovat, etta vahingonilo on aidoin ilo.
Heilla voi olla vanyva huumorintaju...ole varuillasi...
Trick or treat, it's Halloween :-)
nimim: Wicked Witch of the West
- kitaan
Jimmy Carter esittelee hampaitaan joka kerta kun häntä kuvataan. Esimerkillisen valkeat ja kauniit ovat.
Salaisuutena täytyy olla maapähkinät vai mitä? - Enya
Tottakai otat kun ilmaiseksi saat. Samoja valkaisuja tekevät suomalaisetkin hammaslääkärit. Ei hammaslääkäri varmaan sinun hampaitasi pilalle pistä. Paljon vaarallisempaa on käyttää kiillettä kuluttavia valkaisevia hammastahmoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770