Rakastun aina uudelleen

Naisellinen nainen

30-39v. miehiin...En koskaan vanhempiin...;)

12

1391

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karkoski

Mehän ollaan niin käsittämättömän kivoja ja fiksuja adoniksia, kuten näitä palstojakin lukemalla jo voi päätellä...;)))

• Naisellinen nainen

Olen huomannut sen... Kuulutko siihen ryhmään? ;))

• karkoski
        Naisellinen nainen kirjoitti:

Olen huomannut sen... Kuulutko siihen ryhmään? ;))

KAIKKIHAN siihen nyt täällä netissä anonyyminä kuuluu. Toinen toistaan parempia, fiksumpia, hurmaavampia ja komeempia ollaan...;))

• Naisellinen nainen
        karkoski kirjoitti:

KAIKKIHAN siihen nyt täällä netissä anonyyminä kuuluu. Toinen toistaan parempia, fiksumpia, hurmaavampia ja komeempia ollaan...;))

Noinhan mä sen olen ajatellukin.Eihän täällä luusereita tms. sellasia ole..;))) Vain fiksut roikkuu netissä...

• karkoski

Noinhan mä sen olen ajatellukin.Eihän täällä luusereita tms. sellasia ole..;))) Vain fiksut roikkuu netissä...

Sitten tässä on vielä sekin erinomainen ominaisuus, että jos olis mahdollista keksiä omasta kropastaan tai psyykestään joku kohta, mikä voisi mukamas olla vieläkin paremmin, niin voi sanoa sen vaan olevan niin...=))

• Naisellinen nainen
        karkoski kirjoitti:

Sitten tässä on vielä sekin erinomainen ominaisuus, että jos olis mahdollista keksiä omasta kropastaan tai psyykestään joku kohta, mikä voisi mukamas olla vieläkin paremmin, niin voi sanoa sen vaan olevan niin...=))

ja mähän nielen kaiken mitä sanotaan..;))Täällähän on kaikki totta ja täydellistä..

• karkoski

ja mähän nielen kaiken mitä sanotaan..;))Täällähän on kaikki totta ja täydellistä..

Kuulostaa kivalta...;)))

• Naisellinen nainen
        karkoski kirjoitti:

Kuulostaa kivalta...;)))

Uskon jopa mainoksiin..;)) Niin että anna tulla vaan vaikka mitä legendaa,kaikki uppoo...:)))))

• karkoski

Uskon jopa mainoksiin..;)) Niin että anna tulla vaan vaikka mitä legendaa,kaikki uppoo...:)))))

Kerron sitten hieman itsestäni:

Olen naimaton, nuorehko ja sharmantti, erittäin seurallinen ja sivistynyt vapaa mies. Pitkä ja sopivan lihaksikas tietenkin. Omaan akateemisen koulutuksen ja muuta huomattavaa sivistystä. Puhun sujuvasti useita kieliä. Silti olen erittäin käytännönläheinen ja lämmin ihminen. Ruoanlaittotaitoani on verrattu (ulkonäköni ohella) erittäin usein Harri Syrjäseen. Ne, jotka eivät pidä Harrin ulkonäöstä, ovat väittäneet minun muistuttavan kovasti Michael Douglasia. Ne, jotka eivät hänestäkään pidä, ovat sanoneet minun olevan ilmetty Mel Gibson. Alkoholia en käytä juuri lainkaan. Luonnollisesti en myöskään tupakoi. Käyn säännöllisesti kirkossa. Olen paikkakunnallani erittäin pidetty ihminen, koska olen niin ystävällinen, avulias ja vaatimaton. Joskus, muutamia kertoja vuodessa, kun jonkun tuttavani seurapiiribileiden takia olen tavallaan pakotettu seuran vuoksi nauttimaan alkoholia, otan sitä vain sen verran, kuin on tarpeen ollakseen vieläkin seurallisempi kuin yleensä. Ja flegmaattinen. Omaisuutta on kertynyt nuorehkosta iästäni huolimatta huomattavasti. Urheilulla. Rakastajana olen kuulemma aivan käsittämätön.

Lapsia minulla ei ole, koska olen ollut niin vastuullinen harvoissa aiemmissa suhteissani. Ikäänkuin aavistan Sen Oikean. Olen varma, että se olet Sinä.

• Naisellinen nainen
        karkoski kirjoitti:

Kerron sitten hieman itsestäni:

Olen naimaton, nuorehko ja sharmantti, erittäin seurallinen ja sivistynyt vapaa mies. Pitkä ja sopivan lihaksikas tietenkin. Omaan akateemisen koulutuksen ja muuta huomattavaa sivistystä. Puhun sujuvasti useita kieliä. Silti olen erittäin käytännönläheinen ja lämmin ihminen. Ruoanlaittotaitoani on verrattu (ulkonäköni ohella) erittäin usein Harri Syrjäseen. Ne, jotka eivät pidä Harrin ulkonäöstä, ovat väittäneet minun muistuttavan kovasti Michael Douglasia. Ne, jotka eivät hänestäkään pidä, ovat sanoneet minun olevan ilmetty Mel Gibson. Alkoholia en käytä juuri lainkaan. Luonnollisesti en myöskään tupakoi. Käyn säännöllisesti kirkossa. Olen paikkakunnallani erittäin pidetty ihminen, koska olen niin ystävällinen, avulias ja vaatimaton. Joskus, muutamia kertoja vuodessa, kun jonkun tuttavani seurapiiribileiden takia olen tavallaan pakotettu seuran vuoksi nauttimaan alkoholia, otan sitä vain sen verran, kuin on tarpeen ollakseen vieläkin seurallisempi kuin yleensä. Ja flegmaattinen. Omaisuutta on kertynyt nuorehkosta iästäni huolimatta huomattavasti. Urheilulla. Rakastajana olen kuulemma aivan käsittämätön.

Lapsia minulla ei ole, koska olen ollut niin vastuullinen harvoissa aiemmissa suhteissani. Ikäänkuin aavistan Sen Oikean. Olen varma, että se olet Sinä.

Ihanaa kun saa nauraa kunnolla! Joo,kyllä mä oon Se Oikea sulle.Mulla nimittäin sama tunne susta.. ;)))

• LeeVanCleef

Mie oon hellä, ja tunteellinen

• Naisellinen nainen

..toi Karkoski ehti ennen sua...:))) Mut jos se ei ookkaan oikea,niin sit...;)))

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2921
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe