Purjeveneissä taitaa usein lämmittimen letku päättyä keulassa kolmion jalkatilaan, jossa saattaa olla vielä levy ja patja päällä. Tällöin lämmin ilma ei kovin hyvin työnny keulapiikin perukoille. Onko kellään hyviä ideoita tai jopa kokemuksia siitä, miten lämmön saisi sujuvasti johdetuksi aivan keulaan asti?
Olen ajatellut, että jatkaisin lämmitysletkua keulakolmiopunkkien alla aivan eteen ja ottaisin sen siellä ylös jonkinlaista vanerilaatikkoa myöten, josta sitten parikymmensenttisistä pystyraoista antaisin ilman levitä nukkujien jalkatilaan kummallekin puolelle kylkiä myöten taaksepäin. Toimiikohan?
Lämmintä keulaan?
4
1434
Vastaukset
- fendert
mittaa ensin tuleeko keulaan saakka lämmintä.
Tavallinen lämömittari.
Eristä lämpöhormi kouruvaahtopukella.
Paranee - nautinto
Nyt kun kelit viilenneet ja kuitenkin vielä merelle mieli tekevi.Laita kolmiohaara lämppäriltä lähtevään putkeen ja supista se heti n.32 mm letkuun. Vedä letku istuinlaatikkoon ja sujauta se haalarin lahkeeseen. Lämmin ilma nousee jalkojasi pitkin ylös ja kylmästä ei tietoakaan...takki auki ...hymy korvissa.
- neuvo
Miten ihmeessä olet tullut tälläisen sydeemin kehitelleeksikään???
Vielä en pystynyt käytännössä kokeilemaan kun vene jo talviteloilla.Kevättä odotellessa.
Kiitos.
- Toivo
Minä tein juuir niin.Ja mukavasti lämmittää jalkoja. ainoa ongelma on että joskus sattuu peitto tukkimaan aukon kokonaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372746Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891184Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127989Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.61967- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos78888EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta102832Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70815Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684