john cena

edge

76

3692

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • edge

      onko hienoja kuvia

      • ihaanaa

        Cena on ihana vaikka missä kuvassa! täydellinen kroppa!!!!!!!! nam... mullapa on sellai kuva missä Cena näyttää kalsareitaa sillee söpösti kehässä=) se on siinä tosi söötti.. voi ihuna lutumutunen. pikku halinalle. suklaatuutti. namupala. valkosuklaakakku


      • jaajaa
        ihaanaa kirjoitti:

        Cena on ihana vaikka missä kuvassa! täydellinen kroppa!!!!!!!! nam... mullapa on sellai kuva missä Cena näyttää kalsareitaa sillee söpösti kehässä=) se on siinä tosi söötti.. voi ihuna lutumutunen. pikku halinalle. suklaatuutti. namupala. valkosuklaakakku

        Cena on perseestä. Se ei osaa painia eikä mitään. FU on iihan paska finisheri.


      • the miz
        ihaanaa kirjoitti:

        Cena on ihana vaikka missä kuvassa! täydellinen kroppa!!!!!!!! nam... mullapa on sellai kuva missä Cena näyttää kalsareitaa sillee söpösti kehässä=) se on siinä tosi söötti.. voi ihuna lutumutunen. pikku halinalle. suklaatuutti. namupala. valkosuklaakakku

        Cenalla on ihan paska kroppa ja kaikki muu esim. niinku painin taito, cena on perseestä.......


      • Anonyymi
        ihaanaa kirjoitti:

        Cena on ihana vaikka missä kuvassa! täydellinen kroppa!!!!!!!! nam... mullapa on sellai kuva missä Cena näyttää kalsareitaa sillee söpösti kehässä=) se on siinä tosi söötti.. voi ihuna lutumutunen. pikku halinalle. suklaatuutti. namupala. valkosuklaakakku

        MISTÄ SÄ SEN KUVAN SAIT-💀


      • i love cena

        Cena on just äijä. en nimittäin kehu mitää läskilista jbl:lää!!! ja kyllä se osaa painia!


      • huuhuu
        i love cena kirjoitti:

        Cena on just äijä. en nimittäin kehu mitää läskilista jbl:lää!!! ja kyllä se osaa painia!

        Ei Cena osaa painia. Se ei osaa mitään. Triple H mestariks ja Cenalle potkut WWE:stä


      • edge
        huuhuu kirjoitti:

        Ei Cena osaa painia. Se ei osaa mitään. Triple H mestariks ja Cenalle potkut WWE:stä

        cena se vasta osaakin painija kurt angle eric carlito y2j ne ei osaa painija


      • Hitman
        edge kirjoitti:

        cena se vasta osaakin painija kurt angle eric carlito y2j ne ei osaa painija

        Cena ei oo mikään hirveen hyvä painija, semmonen keskiverto...Et taida egde paljon tietää painista jos väität ettei angle osaa painia. Mies on yks WWE parhaista painijoista.Ja kyl se Y2Jkin jotain osaa ;)


      • edge
        Hitman kirjoitti:

        Cena ei oo mikään hirveen hyvä painija, semmonen keskiverto...Et taida egde paljon tietää painista jos väität ettei angle osaa painia. Mies on yks WWE parhaista painijoista.Ja kyl se Y2Jkin jotain osaa ;)

        ne neljä on hävinnyt cenalle koko ajan kurt eric carlito y2j


      • AndyS
        edge kirjoitti:

        ne neljä on hävinnyt cenalle koko ajan kurt eric carlito y2j

        Anteeksi,mutta kai olet tietoinen siitä,että show-painiottelut on käsikirjoitettu ja voittajat sovittu etukäteen?

        Pidän itse Cenasta, mutta ei hän kyllä kehässä mikään kovin ihmeellinen kyky ole, toisin kuin esim. Angle tai Y2J. Sellaista keskitasoa, mutta osaa painia yleisöön menevällä tyylillä.


      • VOI SUA
        edge kirjoitti:

        ne neljä on hävinnyt cenalle koko ajan kurt eric carlito y2j

        Alotit painin kattomisen varmaan vasta viikko sitte jos kehtaat edes väittää että Kurt Angle ei osaa painia eikä Jerichokaan. He ne vasta osaavatkin painia toisin kuin Cena. Cena on hävinnyt Kurt Anglelle monta kertaa.On Jerichokin voittanut Cenan.


      • edge
        VOI SUA kirjoitti:

        Alotit painin kattomisen varmaan vasta viikko sitte jos kehtaat edes väittää että Kurt Angle ei osaa painia eikä Jerichokaan. He ne vasta osaavatkin painia toisin kuin Cena. Cena on hävinnyt Kurt Anglelle monta kertaa.On Jerichokin voittanut Cenan.

        alotin painin kattomisen 1 ja puoli vuotta sitten joten tiedän ja cenan hakkujat ette tiedä cenasta mitään joten nostan cenan maineen ja mä olen ladannut vanhoja paineja ja cena on voittanut 2 vs 1 matseja ja sillä on viellä wwe mestaruus


      • Game on!
        edge kirjoitti:

        alotin painin kattomisen 1 ja puoli vuotta sitten joten tiedän ja cenan hakkujat ette tiedä cenasta mitään joten nostan cenan maineen ja mä olen ladannut vanhoja paineja ja cena on voittanut 2 vs 1 matseja ja sillä on viellä wwe mestaruus

        Kyse onkin siitä millaiset liikkeet painijalla on. Ei joku five knuckle suffle tai spin out powerbomb Fu-sta puhumattakaan ole nyt mitään hirveän erikoisia. Ja kun Cena ei paljon muuta teekkään.

        Syy miksi Cena on mestari on puhttasti raha. Hän pärjää hyvin mikissä ja hänen gimmickinsä myy hyvin räppeineen sun muineen. Totuus on kuitenkin se, ettäCenan painitaidot eivät riittäisi Anglea vastaan millään.

        Niin, matsithan on muuten ennalta sovittuja jos et sattunut tietämään.


      • Game on!
        Game on! kirjoitti:

        Kyse onkin siitä millaiset liikkeet painijalla on. Ei joku five knuckle suffle tai spin out powerbomb Fu-sta puhumattakaan ole nyt mitään hirveän erikoisia. Ja kun Cena ei paljon muuta teekkään.

        Syy miksi Cena on mestari on puhttasti raha. Hän pärjää hyvin mikissä ja hänen gimmickinsä myy hyvin räppeineen sun muineen. Totuus on kuitenkin se, ettäCenan painitaidot eivät riittäisi Anglea vastaan millään.

        Niin, matsithan on muuten ennalta sovittuja jos et sattunut tietämään.

        voisi vielä lisätä, jos nyt mietit lähes 60-kymppistä Flairia niin ei hänkään nyt enää aivan intercontinental mestaruuden arvoinen ole, vaikka pystyy ottelemaan ihan hyviä matseja. Mutta painijoiden karisma tuo rahaa. Flair pesee mikkitaidossa selvästi jonkun Mastersin, vaikka kehässä hän jäisikin pahasti Masterin jalkoihin


      • Game on!
        edge kirjoitti:

        alotin painin kattomisen 1 ja puoli vuotta sitten joten tiedän ja cenan hakkujat ette tiedä cenasta mitään joten nostan cenan maineen ja mä olen ladannut vanhoja paineja ja cena on voittanut 2 vs 1 matseja ja sillä on viellä wwe mestaruus

        muuten Edge, että Adam Copeland täyttää tänään 32 vuotta

        http://www.wrestling-caricatures.com/id19.html


      • wwe on kusettu ;(
        edge kirjoitti:

        alotin painin kattomisen 1 ja puoli vuotta sitten joten tiedän ja cenan hakkujat ette tiedä cenasta mitään joten nostan cenan maineen ja mä olen ladannut vanhoja paineja ja cena on voittanut 2 vs 1 matseja ja sillä on viellä wwe mestaruus

        :D Oon kattonu wwe:tä 4v. asti satunnaisesti sillon... mut wwe on pilattu.. ennen matsit oli mielenkiintosempia... tällä hetkellä matsit joissa on randy orton,y2j,edge tai joku "vanha" on hyviä.. eikai ne voi ikuisesti painia mut wwe on nykyään paska :( ennen oli paljon paremmat feuditkin


      • the miz
        i love cena kirjoitti:

        Cena on just äijä. en nimittäin kehu mitää läskilista jbl:lää!!! ja kyllä se osaa painia!

        Cena ei ooo mikään äijä vaan joku ****?


      • imfromwinnipeguidiot
        edge kirjoitti:

        cena se vasta osaakin painija kurt angle eric carlito y2j ne ei osaa painija

        kurt angel ei osaa painia???
        muute vaa voitti kultamitallin painista olympialaisist.......


    • on vaan

      niin paras! okei ehkä kurt angle osaa mattopainia, mut eipä angle oo kovin korkealta hypänny!!!! Cena on vaan niin hyvä, ja söpö! no ei sekää kyll hirveesti loiki mut se vaa on niin paras!

      • roni

        Se on tosi hyvä. Mikissä toimii ja muutenki niin hyvä.


      • edge
        roni kirjoitti:

        Se on tosi hyvä. Mikissä toimii ja muutenki niin hyvä.

        cena on silti hyvempi rawissa cenan voitto putki on melkoinen että cena on yhtä hyvä kun hbk cena ei ole hävinnyt kuin 3 kertaa ne oli huijausta


      • Hitman

        Kyl kurt on tehnyt aika pajoha spottejakin esim moonsault häkin reunalta suoraan mahalle, tais olla smackdown ottelu benoit vastaan Angle ;) niin ja edge, mieti jos Cena mestari häviäisi kaikki ottelu...se laskis mestaruuden arvon ihan sikana.Ja Cena on vaan sen takia mestarina kyn mies on hyvä mikissä ja osaa nyt vähän painia. Syy, wrestlnig on nykyään 70% saippuasarjaa ja 30% painia. Ei Cena olis vaikka 90luvun alussa päässy mestariks. sillon piti viel ostata painia(pois lukien Hogan ja Yokozuna ;P)


      • AndyS
        Hitman kirjoitti:

        Kyl kurt on tehnyt aika pajoha spottejakin esim moonsault häkin reunalta suoraan mahalle, tais olla smackdown ottelu benoit vastaan Angle ;) niin ja edge, mieti jos Cena mestari häviäisi kaikki ottelu...se laskis mestaruuden arvon ihan sikana.Ja Cena on vaan sen takia mestarina kyn mies on hyvä mikissä ja osaa nyt vähän painia. Syy, wrestlnig on nykyään 70% saippuasarjaa ja 30% painia. Ei Cena olis vaikka 90luvun alussa päässy mestariks. sillon piti viel ostata painia(pois lukien Hogan ja Yokozuna ;P)

        Tuota noin. Oletkohan ehkä nähnyt 90-luvun vaihteen painia? Siihen aikaan WWF:n mestaruudesta kamppailivat Hulksterin ja Yokozunan lisäksi mm. sellaiset painilliset "suuruudet", kuin Ultimate Warrior, Sgt. Slaughter ja Zeus. Näihin verrattuna Cenakin on kehässä virtuoosi.


      • Hitman
        AndyS kirjoitti:

        Tuota noin. Oletkohan ehkä nähnyt 90-luvun vaihteen painia? Siihen aikaan WWF:n mestaruudesta kamppailivat Hulksterin ja Yokozunan lisäksi mm. sellaiset painilliset "suuruudet", kuin Ultimate Warrior, Sgt. Slaughter ja Zeus. Näihin verrattuna Cenakin on kehässä virtuoosi.

        No tota, WM-IX alkaen oon seurannu. sillon ikää oli 10 vuotta. on varmaan päässy vähän unohtuun ;P mut olihan siel ihan kelpo mestareita kuten Bret Hart, Diesel( sillon Nash ei ollu viel ihan rampa ja osas jotain :)), Macho Man oli hyvä, Nuorempi Ric Flair ja mattopainin kingi: Bob Backlund :P


      • AndyS
        Hitman kirjoitti:

        No tota, WM-IX alkaen oon seurannu. sillon ikää oli 10 vuotta. on varmaan päässy vähän unohtuun ;P mut olihan siel ihan kelpo mestareita kuten Bret Hart, Diesel( sillon Nash ei ollu viel ihan rampa ja osas jotain :)), Macho Man oli hyvä, Nuorempi Ric Flair ja mattopainin kingi: Bob Backlund :P

        Olihan noita, mutta kaikki Main Eventerit eivät suinkaan olleet mitään Bret Harteja. Ja nykyaikanakin on ollut ME-tasolla hyviä painijoita: Angle, Jericho, HHH, Benoit, Lesnar jne.

        Kaiken lisäksi aivan hirveimmät kökköpainijat on poistettu rosterista. Silloin 90-luvun vaihteessa saattoi jopa Wrestlemaniassa esiintyä kavereita, joiden ainoa tekniikka oli lyönti.


      • edge
        Hitman kirjoitti:

        No tota, WM-IX alkaen oon seurannu. sillon ikää oli 10 vuotta. on varmaan päässy vähän unohtuun ;P mut olihan siel ihan kelpo mestareita kuten Bret Hart, Diesel( sillon Nash ei ollu viel ihan rampa ja osas jotain :)), Macho Man oli hyvä, Nuorempi Ric Flair ja mattopainin kingi: Bob Backlund :P

        cena on nyt 2005 paras painija mutta kurt angles on se homo se on näytänyt persetäkin smackdownissa rock on parempi kurt angelsista se on voittanut vengeancessa takerin angelsin ja rockilla on ollut yhtä paljon mestaruuksia ja se on vielä elokuva tähti että john cena on tällä hetkellä parempi painija


      • Eieieieie
        edge kirjoitti:

        cena on nyt 2005 paras painija mutta kurt angles on se homo se on näytänyt persetäkin smackdownissa rock on parempi kurt angelsista se on voittanut vengeancessa takerin angelsin ja rockilla on ollut yhtä paljon mestaruuksia ja se on vielä elokuva tähti että john cena on tällä hetkellä parempi painija

        Ei Cena ole PARAS painija!!!!! Taitoja hänellä ei ole tarpeeksi siihen. Kurt Angle on WWE:n tämän hetken paras PAINIJA Chris Benoitin kanssa!!


      • edge
        Eieieieie kirjoitti:

        Ei Cena ole PARAS painija!!!!! Taitoja hänellä ei ole tarpeeksi siihen. Kurt Angle on WWE:n tämän hetken paras PAINIJA Chris Benoitin kanssa!!

        cena se on tämän hetken paras painija ja voin kunnioitaa angelsia vähäsen jo se voittaa taboon 2005 ja kai nyt angels voittaa kun rawin gm eric tulee lätkimään cenaa ja se vielä huijasi tällä viikolla ja se otti cenaa kädestä ja pisti luovutus merkin ja kurt angels on hullu joka lyöö kaikkia tuolilla ja vääntää nilkaa kun joku tyhmä sais mennä hullujen huoneelle ja chris benoit on smackis


      • Miikä
        edge kirjoitti:

        cena se on tämän hetken paras painija ja voin kunnioitaa angelsia vähäsen jo se voittaa taboon 2005 ja kai nyt angels voittaa kun rawin gm eric tulee lätkimään cenaa ja se vielä huijasi tällä viikolla ja se otti cenaa kädestä ja pisti luovutus merkin ja kurt angels on hullu joka lyöö kaikkia tuolilla ja vääntää nilkaa kun joku tyhmä sais mennä hullujen huoneelle ja chris benoit on smackis

        Kerro mikä siinä Jöhn Ciinassa niin viehättää eikä mitään että se on hyvä painija koska se ei ole.


      • Huhu
        Miikä kirjoitti:

        Kerro mikä siinä Jöhn Ciinassa niin viehättää eikä mitään että se on hyvä painija koska se ei ole.

        Pitääkö vielä kerrata? etkö osaa lukea muita juttuja? lue ne ja liity cenafanclubiincenaonparas!!!!!!!!!!


      • haaaaa
        Huhu kirjoitti:

        Pitääkö vielä kerrata? etkö osaa lukea muita juttuja? lue ne ja liity cenafanclubiincenaonparas!!!!!!!!!!

        En oo liittymässä mihinkään Cena pissis kerhoon.. Koska Cena on aivan perseestä kaikki on sitä parempia kaikessa. Häpeäisi se Cena sitä touhuaan.


      • edge
        haaaaa kirjoitti:

        En oo liittymässä mihinkään Cena pissis kerhoon.. Koska Cena on aivan perseestä kaikki on sitä parempia kaikessa. Häpeäisi se Cena sitä touhuaan.

        mistä cena kerhosta te puhutte pistäkää netti osoite niin käyn käymässä siellä ja onko joku angels parempi cenasta minä sanon kuka on parempi legenoista the rock se on kunnon painija ehkä cenasta parempi mutta cena on nyt


      • Katsohan kärppää
        edge kirjoitti:

        cena on silti hyvempi rawissa cenan voitto putki on melkoinen että cena on yhtä hyvä kun hbk cena ei ole hävinnyt kuin 3 kertaa ne oli huijausta

        Se on parempi... Hyvempi ei ole edes sana :D


    • Onpi

      John Cena ompi aivan PERSEESTÄ saisi lähteä pilaamasta WWE:tä!!! PERSEESTÄ HÄN ON

      • ooooo!!

        Cean on paras. Ehkä joltain anglelta on tasan 2 yli metrin korkusta hyppyä uransa aikana. Mun mielest mattopaini on tylssää!!! siinä vaa kieritä ja ootetaa.


      • edge
        ooooo!! kirjoitti:

        Cean on paras. Ehkä joltain anglelta on tasan 2 yli metrin korkusta hyppyä uransa aikana. Mun mielest mattopaini on tylssää!!! siinä vaa kieritä ja ootetaa.

        niin just joku mattopaini se on ihan tyhmää sitä ei tee kun jotkut luuserit ja cenan iskut ovat parempia kun jonkun angelsin ja cena on hyvä painija


      • Iskut
        edge kirjoitti:

        niin just joku mattopaini se on ihan tyhmää sitä ei tee kun jotkut luuserit ja cenan iskut ovat parempia kun jonkun angelsin ja cena on hyvä painija

        Cenan iskut muka parempia kuin Kurt Anglen? PASKAA!!

        Cenan ottelut menevät näin:

        Clothesline, Five Knucke Shuffle, FU, 123, Voitto...Aika onnetonta on Cenan touhu!!


        CEENAA ON PERSEESTÄ


      • Hitman
        ooooo!! kirjoitti:

        Cean on paras. Ehkä joltain anglelta on tasan 2 yli metrin korkusta hyppyä uransa aikana. Mun mielest mattopaini on tylssää!!! siinä vaa kieritä ja ootetaa.

        "2 yli metrin korkusta hyppyä..." kyl niitä bumpeja ja spotteja oli pikkusen enemmän.Ja Kurton otellu muutama historian WWEn parhaita matseja.


      • No No NO
        Hitman kirjoitti:

        "2 yli metrin korkusta hyppyä..." kyl niitä bumpeja ja spotteja oli pikkusen enemmän.Ja Kurton otellu muutama historian WWEn parhaita matseja.

        no olkoo otellu vaikka sata hyvää matsia, mutta se on ollutta ja mennyttä.... Ja se että cenan ottelut on vaa cl...fu, 123. se kertoo vaa että cena on niin taitava ja voimakas, että sen ei tarvi riutua kehässä kauaa! Cena on iskevä mestari.
        Myönnän kyllä että kurt on hyvä mutta cena on paras!

        ja mattopaini! se on jotain niin tylsää että!!!!

        Miettikää nyt itekki, kumman haluutte mieluummin nähä? sen , että mysterio hyppää korkkiruuvihypyllä kehästä ulos vai sen että joku mattopainija no vaikka kurt tai guerrero(no se on kyll hyvä) kuristaa niskaa matossa 5min? mulla ainaki on vaihtoehto A


      • Hohhoijaaaaaa
        No No NO kirjoitti:

        no olkoo otellu vaikka sata hyvää matsia, mutta se on ollutta ja mennyttä.... Ja se että cenan ottelut on vaa cl...fu, 123. se kertoo vaa että cena on niin taitava ja voimakas, että sen ei tarvi riutua kehässä kauaa! Cena on iskevä mestari.
        Myönnän kyllä että kurt on hyvä mutta cena on paras!

        ja mattopaini! se on jotain niin tylsää että!!!!

        Miettikää nyt itekki, kumman haluutte mieluummin nähä? sen , että mysterio hyppää korkkiruuvihypyllä kehästä ulos vai sen että joku mattopainija no vaikka kurt tai guerrero(no se on kyll hyvä) kuristaa niskaa matossa 5min? mulla ainaki on vaihtoehto A

        Ettekö te nyt usko että Cena ei osaa painia.!!??


        Ja Cena ei oo bumppia nähnytkään elämässää. Homo poika ei uskalla ottaa yhtään Bumbbia tai pikku tytöt ei enään tykkää siitä.


      • ite olla
        Hohhoijaaaaaa kirjoitti:

        Ettekö te nyt usko että Cena ei osaa painia.!!??


        Ja Cena ei oo bumppia nähnytkään elämässää. Homo poika ei uskalla ottaa yhtään Bumbbia tai pikku tytöt ei enään tykkää siitä.

        homo poika. toisin ku cena! se osaa ja kyllä siitä mun mielestä muutki ku pikkutytöt tykkää. että kiss my (I)


    • edge

      vince teki oikein kun pisti cenan ottelemaan ericiä vastaan joku tyhmä eric sitten rupeisin kunnioitamaan kurt angelsia jos se rupeis cenan kaveriksi ja kunnioitan hbk rockia edgeä cenaa mutta kurtia ei ikinä se on hullu ja eric

      • kris penuaa

        tykäät siinasta kurti ankeli ei oo kiva vestlinkihän on iha tota muute ookko säkin ale 10 vuota eik ooki tyhmää ku isot poijat väitää et ne titää hotai panist siina on kyl iha paras ku se tekee kaikil aina vaivnaklsavolin anggeli eiosaa mitää ku seo vaan olluppia kultanen pania opisin muute tänää just kirottamaa


      • edge
        kris penuaa kirjoitti:

        tykäät siinasta kurti ankeli ei oo kiva vestlinkihän on iha tota muute ookko säkin ale 10 vuota eik ooki tyhmää ku isot poijat väitää et ne titää hotai panist siina on kyl iha paras ku se tekee kaikil aina vaivnaklsavolin anggeli eiosaa mitää ku seo vaan olluppia kultanen pania opisin muute tänää just kirottamaa

        olen siinä 14 paikkela ja cena on tosi hyvä ja rock edge hbk ja kurt on hullu ja osaa jotain huonoja liikeitä hbk kin oli vähällä voittaa kurti mutta aika loppui hbk selvisi nilkka lukosta


      • hgeheheh
        edge kirjoitti:

        olen siinä 14 paikkela ja cena on tosi hyvä ja rock edge hbk ja kurt on hullu ja osaa jotain huonoja liikeitä hbk kin oli vähällä voittaa kurti mutta aika loppui hbk selvisi nilkka lukosta

        Et varmaan ole 13 tai 14. Kirjoitat aivan kuin joku 5-10 vuotias kakara.


    • edge

      olen kyllä 14 vuotta ole syntynyt helmikuun 26.91 jos tulee vielä ikä valitusta niin en vastaa niihin ja 5 10 vuotias ei tajua tollasta itse varmaan olet vauva ja jokainen tykkää eri painijasta itse tykkään cenasta

    • ON AIVAN

      Cena on aivan perseestä!! Hänestä ei ikinä tule yhtä hyvää kuin The Rock, Stone Cold Steve Austin, The Undertaker, Kane, Kurt Angle, Chris Benoit, Triple H.

      Kaikki mainitsemani TÄHDET ovat PAREMPIA KUIN CENA!!

      • oo häähäh

        nauran räkästä naurua kaikille ketkä haukkuu cenaa!!!!!! se on kyllä niin hyvä. Cena fanit rules. JA CENA RULEZZZ..

        your time is off my time is now, u cant see mee my time is now!!!


    • Undertaker

      Varmaan isoin keskustelu mitä olen tällä foorumilla nähnyt. Niin sitä pitää. Ja sitten oma kantani tähän keskusteluun:

      John Cena ON hyvä painija, ja hyvä mestari. Hän on vaan WWE-koneiston uhri. Miestä suojellaan niin pirusti, ettei hänen anneta tehdä isoja bumppeja, samoin liikearsenaalia on pienennetty hitosti. Kattokaa Cenan matseja 2003-2004. Aivan erilainen Cena siihen aikaan, Aikana ennen Five-knuckle-shufflea.

      Mitä tulee Cena vs Angle väittelyyn, niin mielestäni Angle on yhä ykkönen. Mikäli hän olisi face niin suurin osa täällä olisi kanssani samaa mieltä. Edelleenkin WWE:n koneisto vaan pakottaa heelit niin alas, jotta facet voisivat jyrätä.

      Eli Cena on kai sitten paras tällä hetkellä, mutta toivottavasti menettäisi tittelin pian. Kaveri on nykyisellään painijana niin hiton tylsä, vaikka onkin mikissä täyttä kultaa.

      • edge

        täälä oli cena fani hienoa ja cena on rulez kurt on huono eddie guerrerokin on parempi kurtista kurti hävisi wrestlemania 20 pää matsin ja vielä eddielle eddie on parempi vaikka se huijaa ja cena on tehnyt levynkin elikkä arvostusta cenalle ja se on saanut selkään joka rawissa


      • Hitman
        edge kirjoitti:

        täälä oli cena fani hienoa ja cena on rulez kurt on huono eddie guerrerokin on parempi kurtista kurti hävisi wrestlemania 20 pää matsin ja vielä eddielle eddie on parempi vaikka se huijaa ja cena on tehnyt levynkin elikkä arvostusta cenalle ja se on saanut selkään joka rawissa

        Mut muistakko että Kurt on voittanut Olympia kultaa? kaikki voi nyt ite päätellä mitä arvostelee enemmän, olympia kultaa vai CD-levy mikä ei ollu mikään kauhee hitti ;)


      • edge
        Hitman kirjoitti:

        Mut muistakko että Kurt on voittanut Olympia kultaa? kaikki voi nyt ite päätellä mitä arvostelee enemmän, olympia kultaa vai CD-levy mikä ei ollu mikään kauhee hitti ;)

        ei se ratkaise onko voittanut kultaa on han rockikin elokuva tähti ja cenalla on enemän kun joku cd levy ja kuka vaan voi voittaa kultaa


      • IHQUDAA
        Hitman kirjoitti:

        Mut muistakko että Kurt on voittanut Olympia kultaa? kaikki voi nyt ite päätellä mitä arvostelee enemmän, olympia kultaa vai CD-levy mikä ei ollu mikään kauhee hitti ;)

        arvostan kaikkea muuta paitsi sun lettunaamaa!


      • Deadman
        edge kirjoitti:

        ei se ratkaise onko voittanut kultaa on han rockikin elokuva tähti ja cenalla on enemän kun joku cd levy ja kuka vaan voi voittaa kultaa

        Kuka tahansa voi voittaa olympiakultaa?


    • edge

      hbksta on tullut hullu se veti sweet chin musicin cenalle http://www.wwe.com/ tällä sivulla se on

      • jlö

        Nää matsit on muuten ennalta sovittuja. Kysy vaikka äitiltäs


    • Ei ole

      Otellut yhtään hyvää matsia koko uransa aikana. Mieshän on täysin sysipaska!!

    • edge
    • RKO

      Ymmärrän että haluatte ilmaista mielipiteenne, mutta älkää riidelkö kuin pikkulapset.

      Omasta mielestäni Kurt Angle on PAINITAIDOILTAAN pras WWE-ssä mutta silti pidän enemmän Cenasta. Mies on mikissä rautaa. Mutta kaipaisin silti enemmän liikkeitä miehelle kun vaan jotkut Sidewalk Slam, Clothesline, Five Knuckle Sluffle sekä FU.

      Kertokaa mielipiteenne, mutta kunnioittakaa myös toisten mielipiteitä.

      • Mary

        oikeessa oot, pitää kunniottaa muitten pielipitetä. No on munki mielestä kurt angle ihan hyvä, mutta minkäs sille mahtaa että cena on vaan niin hyvä. Ja se että miksei se saa ottaa niin paljoa riskejä on se että joku jo sen siltti mut selitän uusiks: WWE suojelee sitä! Se on Batistan kanssa varmaa parhaiten rahaa wwe:lle tuovia painijoita!!!!!

        Jos Cena ottais paljon riskejä,ja satuttais ittesä ni wwe:n kaikki suunnitelmat ja mainosjutut menis nurinperin. Cena on kassakone!

        mutta ei kurt anglekaa ota paljoo riskejä. Ja mun oma mielipide on että mattopaini on tylsää! siin se

        CENA ON PARAS, CENA ON PARAS, CENA ON PARAS


      • John cena fani
        Mary kirjoitti:

        oikeessa oot, pitää kunniottaa muitten pielipitetä. No on munki mielestä kurt angle ihan hyvä, mutta minkäs sille mahtaa että cena on vaan niin hyvä. Ja se että miksei se saa ottaa niin paljoa riskejä on se että joku jo sen siltti mut selitän uusiks: WWE suojelee sitä! Se on Batistan kanssa varmaa parhaiten rahaa wwe:lle tuovia painijoita!!!!!

        Jos Cena ottais paljon riskejä,ja satuttais ittesä ni wwe:n kaikki suunnitelmat ja mainosjutut menis nurinperin. Cena on kassakone!

        mutta ei kurt anglekaa ota paljoo riskejä. Ja mun oma mielipide on että mattopaini on tylsää! siin se

        CENA ON PARAS, CENA ON PARAS, CENA ON PARAS

        John Cena sai potkut wwe:stä... -.- Tässä linkki videoon: http://www.youtube.com/watch?v=uWO8Up5kfgU


        En tiiä enää kuka on mun suosikkipainija


      • CenaFAN
        John cena fani kirjoitti:

        John Cena sai potkut wwe:stä... -.- Tässä linkki videoon: http://www.youtube.com/watch?v=uWO8Up5kfgU


        En tiiä enää kuka on mun suosikkipainija

        Urpot! SE ON STORYLINE!!!! EI SE OIKEESTI MITÄÄ POTKUJA SAANU! LOMAILEE TAI TEKEE LEFFAA 2-3kk JA SIT.... THE CHAMP IS HERE!!


    • The best in the worl

      Heheh kattokaa vaa teijän super hero gimmicki cenaa CM Punk, Rnady orton heelinä ja chris jericho on aivan loistavia

    • Phillip Brooks

      CM PUNK HAKKAA TOLLASET APINAT!!!!! CULT OF PERSONALITY!!!

    • john cena

      cena ei oo saanu potkuja WWE:stä. Uskokaa

    • U C ME

      MÄ OON WWEN FANI YLI 7 VUOTTA JA JOHN CENA ON PARAS PAINII JA SUOMALAISET HAISTAKA PASKA FANITTATE JOKU EDGEE TAI ANGELIII

    • BIg red machine KANE

      CENA ON PASKA. paras on KANE

    • Mikä tää Cena sucks juttu niinku on? Mä en oikiasti ymmärrä ja oon seurannut WWE:tä noin 6 vuotta. Cena on aina ollut yks "Good Karma" tyyppi, eli yleisön puolella oleva, eikä mikään mulkku. Cena on aina kehumassa yleisöä ja ei vaadi kunnioitusta. Cena on joka viikko showssa viihdyttämässä ihmisiä. Miks Cenalle ennen kaikki mielestäni hurras sitten?? Mitä Cena on tehnyt väärin kun Cenan kotikaupungissakin huudetaan Cena sucks?? Onko multa jäänyt jotain näkemättä miks Cena on teidän mielestä niin paska? En todellakaan ymmärrä miksei ihmiset kunnioita sitä.

      No entäpä The Rock? Miks noin 100% ihmisistä hurraa sille? Senkö takia kun se on tehnyt hyviä elokuvia? Elokuva julkkiksetko on parhaita nykyään joka paikassa? Oma mielipiteeni on että Rock on muuten kiva, mutta ärsyttää kun se tulee miestelemään WWE:hen niinkuin kotiansa jollekkin John Cenalle joka on aina kuvioissa. Ja yleisö on tietenkin Rockin puolella. Onko totta että Rock on hyvä sen elokuvien takia? ja Cena vihattu sen takia kun se on liikaa kuvioissa ja nykyään aina yks parhaista?

      Cena on ainakin ittelle aina ollu se paras ja kunnioitetuin!

      • Cena on joka viikko paikalla ja häneen kyllästytään. The Rock näyttää naamansa sillointällöin joten häneen ei ehditä kyllästyä. Sitä tosin en käsitä että Cenaa haukutaan siitä että hänellä on "viisi liikettä". Se mies käyttä enemmän liikkeitä yhdessä matsissa kuin Bret Hart, jota ylistetään yhtenä parhaista.

        Itse olen sitä mieltä että tässä vuodentakaisessa Cena-Rock feudissa Cena ownasi Rockia ihan 100-0 mikissä ja laukoi pelkkiä totuuksia ja Rock taas heitti samaa läppää viikko toisen jälkeen. Tylsää, yliarvostettua paskaa. Ei sillä ettei Rock arvostusta ansaitse, mutta on yliarvostettu silti.


      • rthgj,k

        syy miksi ihmiset sanoo cena suck ja dissaa sitä on koska hän on ollut FACE (hyvätyyppi) liian pitkään... minusta hän on hyvä painija ja hän on yksi lemppareistani mutta hän voisi joskus edes olla HEEL (pahatyyppi) mutta en usko että sitä tulee tapahtumaan enään ikinä koska Cena on silti wwe suurin face ja hänestä pahan muttaminen voisi tehdä pahaa bisnekselle...


    • Ymmärrät varmasti hy

      Ymmärrät varmasti hyvin, että monet urheiluvalmentajat käyttävät suggestiivisia menetelmiä. On rentoutusta ja tsemppaamista. HE ovat nuorten ja lasten kanssa tekemisissä. Heistä tietysti pitäisi olla huolissaan, että hyväksikäyttöä ei tapahtuisi... Mutta toisaalta: kieltäisitkö heiltä nämä suggestiiviset menetelmät?? Missä menee raja? Ja laittaisitko heidät johonkin Valviran valvontaan? Ei taitaisi onnistua.

      Joka tapauksessa ongelma on pieni, en tarkoita, että pitää vähätellä asiaa, mutta jos mietitään kuinka monta valmentajaa Suomessa on ja kuinka hyvää nuorisotyötä he tekevät, useimmat ilman palkkaa... Ei voi kieltoja asetella. Päinvastoin, heitä tulisi kiittää ja kannustaa! Ja opettaa lisää suggestiivisia menetelmiä, ammattitaidolla. Koulutus on tässäkin a ja o.

      Voimmehan laillistaa kaikki päteviksi osoittautuneet "maallikkosuggerit", jos se mielestäsi on ongelma, että he eivät kuulu Valviraan? Ei se ole ongelma, se on vain päätös. Itse asiassa Valviran listoille ei nytkään tarvitse tutkintotodistusta, vaan pätevöitymisen.

      • CM PUNK

        CM PUNK!!! CM PUNK!!! 20-1

        Loistava Face ja Heel painija

        STRAIGHT EDGE 4 LIFE


    • wwefancorner

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      113
      8690
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2346
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1986
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1734
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1534
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      7
      1219
    Aihe