Hei! Tiedän, että olen kiinalaisessa horoskoopissa Lohikäärme, mutta mistä saan tietää, olenko tuli vai maa jne? Kiitos jo etukäteen!
Mikä elementti?
3
805
Vastaukset
Kiinalaisessa horoskoopissa vaikuttavat myös elementit, jotka ovat Puu, Tuli, Maa, Metalli ja Vesi.
Kiinalaiseen merkkiin kuuluu sekä "peruselementti" (joka liittyy aina tiettyyn merkkiin huolimatta syntymäajasta; esimerkiksi Lohikäärmeen peruselementti on Maa).
Lisäksi hyvin vaikuttavana tekijänä on syntymäajan elementti, joka vaihtuu riippuen vuodesta, jona on syntynyt. Lohikäärmeen vuosia ovat olleet mm. 1988 (Maa), 1976 (Tuli), 1964 (Puu), 1952 (Vesi), 1940 (Metalli). Oletan, että olet syntynyt jonain noista vuosista tai hieman niitä seuraavan vuoden puolella.
Osa tiedoista kirjasta Lori Reid: Idän ja Lännen astrologiaa- Lohikäärme
Olen siis Tuli-Lohikäärme. :)
- itse lohikäärme
elementti tulee siitä minä lohikäärmeen vuonna on syntynyt... itse olen 1988 joten olen maalohikäärme. tässä esim.
metalli: v. 1940 ja 2000
vesi: v. 1952
puu: v. 1964
tuli: v. 1916 ja 1976
maa: v.1928 ja 1988
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 332649
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392466Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151569- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1781219
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070