Olisiko kenelläkään myytävänä Wayne Gretzkyn kortteja?
Wayne Gretzky?
9
499
Vastaukset
- ????
Mitä sä niillä korteilla tekisit?
- mä vaan
Keräilen niitä!
- kkk
mä vaan kirjoitti:
Keräilen niitä!
Mul on mahtavat 3 waynea.... xD ei ees oo kai arvokkait
- mä vaan
kkk kirjoitti:
Mul on mahtavat 3 waynea.... xD ei ees oo kai arvokkait
Millasia ne on? Onko ne hyvä kuntosia? voisin ostaa ne sulta xD
- Wayne
mä vaan kirjoitti:
Millasia ne on? Onko ne hyvä kuntosia? voisin ostaa ne sulta xD
Noi kortit on tollasia:
Reunoilt sinen ja ne kimaltaa je wayne on rangersin paidas. Kulmat vähä auki sille mut ei rutus ei pahemmin ees nää
Yhes on kolme pelaajaa ja wayne on siin keskel ja sen vasemmal puolel on brett hull ja oikeel Al Macinnis ja niil on st.lousin paidat pääl. se on aika samanlainen kunnoltaa ku toi edelliin.
Sit vika on ehkä paras kuntosin noist. Wayne on oilersin paidas ja aika nuor tos kuvas sit siin lukee sellasel pronnsil tekstii ja sen numero 99.
Mul on sit viel 2 tollas postikortin näköst isoo korttii jossa on waynen kuva et en ees tiiä mitä korttei ne on...
Jos haluut nähä noit korttei vähä paremmin nii anna joku sähköposti ossa tai mese nii lähetän kuvii. - mä vaan
Wayne kirjoitti:
Noi kortit on tollasia:
Reunoilt sinen ja ne kimaltaa je wayne on rangersin paidas. Kulmat vähä auki sille mut ei rutus ei pahemmin ees nää
Yhes on kolme pelaajaa ja wayne on siin keskel ja sen vasemmal puolel on brett hull ja oikeel Al Macinnis ja niil on st.lousin paidat pääl. se on aika samanlainen kunnoltaa ku toi edelliin.
Sit vika on ehkä paras kuntosin noist. Wayne on oilersin paidas ja aika nuor tos kuvas sit siin lukee sellasel pronnsil tekstii ja sen numero 99.
Mul on sit viel 2 tollas postikortin näköst isoo korttii jossa on waynen kuva et en ees tiiä mitä korttei ne on...
Jos haluut nähä noit korttei vähä paremmin nii anna joku sähköposti ossa tai mese nii lähetän kuvii.ok, lähetä mun sähköpostiin: [email protected]
- wayne
mä vaan kirjoitti:
ok, lähetä mun sähköpostiin: [email protected]
Lähetän siis kaikki kortit samaan ossaan ku oon se sama joka ois myyny noi muutki kortit xD...!
- mä vaan
wayne kirjoitti:
Lähetän siis kaikki kortit samaan ossaan ku oon se sama joka ois myyny noi muutki kortit xD...!
ok, no sehän on hyvä!! =)
- -j-
mul ois [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016259
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814839Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1003101Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302932Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262165Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191546Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371111Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?921110Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311036- 48804