sinä vastaan minä

juuso

iltaa pokeriväki!:) kuka haluaisi kokeilla rajoja kanssani pokerissa? sovittaisiin tietty pokeripaikka jossa pelattaisiin leikkirahoilla ja muutettais ne tietyilöä sovituilla kertoimilla oikeiksi. häviäjä maksaisi voittajan tilille.sovittaisiin tarkkaan kaikki ehdot.eipähän pääsisi talo viemään välistä rahojamme:) laita viestiä tälle sivulle ja sähköposti osoitteesi jos kiinnostaa.otan yhteyttä jo tänään :)

5

756

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Otan haasteen ilomielin vastaan! Voin jopa järjestää oman pöydän mihin saa 2-9 pelaajaa jos muitakin pelaajia löytyy!Jos meitä olisi 9 ja panos 50e niin potissa olisi 450e ja sen voisi jakaa 3 sijalle, esim 3sija saisi 50e, 2 sija 150e ja 1 sija 250e...Miltä kuulostaa? Lähetä mejli mulle [email protected], niin katsellaan ja sovitellaan paremmin!

Pokerspy

• sinä
      • Pöytä järjestyy täältä: http://www.gamblingcommunity.se/. Tutut pyörittää sivua :)
        Mutta voi tulla ongelma kun pitää sitten voittajalle siirtää rahat, ja jokainen pelaaja pitää olla sanansa mittainen...

• ollaan
        pokerspy kirjoitti:

Pöytä järjestyy täältä: http://www.gamblingcommunity.se/. Tutut pyörittää sivua :)
        Mutta voi tulla ongelma kun pitää sitten voittajalle siirtää rahat, ja jokainen pelaaja pitää olla sanansa mittainen...

taas samassa tilanteessa.
        kusettajia kyllä riittää.
        ideana ihan ok mut kun olen niin perhanan
        vainoharhainen niin no thanks.

• ollaan kirjoitti:

taas samassa tilanteessa.
        kusettajia kyllä riittää.
        ideana ihan ok mut kun olen niin perhanan
        vainoharhainen niin no thanks.

Uskon kyllä että lähiaikona alkaa markkinoille tulemaan sellasia pöytiä missä kaveriporukat pääsee pelaamaan toisiansa vastaan ja talo hoitaa voittojenmaksut. Siis silleen että esim. Duuniporukka pystyy varaamaan oman pöydän ja lähettää kutsut kaikille ketä sinne pääsis pelaamaan. Talo ottaa tietysti maksun ja oman pienen rakensa, ja turvaa siten voitonmaksun voittajille. Onhan niitä pöytiä mitkä on salasanalla suojattu jo nyt, ja tarvii tunnuksen että pääsee sinne pelaamaan. Eli ei muuta kuin odottelemaan niitä uusia juttuja!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4188
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3163
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      929
    6. 134
      921
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe