kyllä muuten osaa olla ääliötä porukkaa täällä!!!äitin pikku kakkapyllyt kirjoittelee kaikenlaista paskaa,niinkuin jotain asiasta tietäisivät!en väitä itsekkään paljoa asiasta tietäväni,mutta sen verran kuitenkin etten voi kun nauraa ja raivostua samalla kun luen näitä juttuja.
ja mitä nw:n seuraavaan laulajaan tulee,niin hyllä herra hietala tykittää sen verran miehekkäästi että ei kun lisää laulu osuuksia hietalalle.ja kyllä tuomas varmaan aikanaan löytää sopivan nais laulajan tarjan tilalle....joka myös tulee toimeen bändin kanssa.eikä ala heti diivaksi,niin kuin naisilla yleensä on paha tapa tehdä heti kun tulee kuuluisaksi.joten ottakaapas pennut nyt rauhallisesti,ennen kuin tuomitsette tuomaksen ja muut bändin jäsenet....
herran jestas sentään....
3
376
Vastaukset
- tunarieinari
juuh mitä helvettiä sä ees vaivaudut lugemaan noita no-lifettömien ääliöiden viestejä täällä. jos jotain asiaa haluat lukea niin nightwish.com ja tarjaturunen.com on ainoat luotettavat tietolähteet. tänne voi kuka vaan laittaa mitä vaan paskaa muiden luettavaks ite oot tyhmä kun luet ja vielä tallennat omatkin jälkesi soppaan ei perkule vieköön
oikeesti tuomas ja kumppanit oli tosi julmia tarjaa kohtaan mut elämä on ja pikkutarjallekin on tästä lähin selvää miten käyttäytyä jatkossa jos nyt enää mitään pelastettavissa on - Hippimiekkonen
Hietala on sanonut, ettei ala bändin pääsolistiksi. Ja miksi pitäisikään, kun meillä on jo suuri ja mahtava Tarot? Oncella Hietalan osuudet toimii, ja niitä vois tosiaan vielä vähän lisätä. Ei paljon.
Naisnaulajajuttuja en halua spekuloida yhtään, vaikka itsekin olen aikoinaan etsinyt laulajaa bändiini. Tosin miestä ja örisijää. Holopainen kyllä löytää muiden poikien kanssa loistavan laulajan, sitä en epäile yhtään. - bodom*
mä oon sun kanssas ihan samaa mieltä!ei nightwish mihinkään ole kadonnut vaan tarja turunen yhtyeen solisti!nightwish on yhä hyvä bändi ilman tarjaakin!elkää tuomitko poikia tästä asiasta vaan tarjaa itseään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770