Löysin tämän palstan juuri sopivasta kun mietityttää tuo talvirenkaiden hankinta..Ei ole tarvinnut itse ennen renkaita ostaa.Onko kenelläkään tietoa ässärenkaista?Hyvät vai huonot?
Ässä-renkaat
6
997
Vastaukset
- Jamppa1
sekaannu. Halpoja ovat nuo pinnoitetut mutta laatuongelmia riittää. Meillä on muutamia sarjoja tullut autojen mukana ja oliskohan jopa yksi sarja saatu ongelmitta ajettua loppuun...
- mistä roikkuu
Ne on taloudellinen vaihtoehto jos ajat todella vähän. Ihan ok kaupunkiajoon. Jos ajat paljon ja lujaa, ne ovat vaarallisia eivätkä pitkän päälle edullisempia kuin keskivertorenkaat. Pienissä autoissa ei ehkä kannata sekaantua uusioihin sillä hintaero on vain parikymmentä euroa.
- Meksu
En suosittele pinnoitettuja renkaita missään nimessä, niiden ominaisuudet ovat sen verran huonot mm. suurten laatuvaihteluiden vuoksi. Halvat, mutta uudet renkaat liikkuvat hintansa puolesta jo hyvin lähellä pinnoitettuja, soittele vaikka Rengasmaailmaan (www.rengasmaailma.fi , jos asut pk- seudulla tai Turussa) ja kysy millä hinnalla he myisivät ihan uudet halparenkaat, joiden ominaisuudet ovat valovuoden edellä pinnattuja.
- jiipee.
En sekaantuisi uusiorenkaisiin.
Samalla rahalla saa upouuden edullisen talvirengas-sarjan. Pinnoitetussa on valitettavasti laatueroja ja runkovikoja.
Katseles mieluummin seuraavia rengasmerkkejä ja valitse niistä: Toyo, Marangoni, Aurora, Dayton.
http://www.eurovanne.fi/talvinasta.htmoli 2 nastarengasta Ässää viime talvena. Muuten oikein hyvät, mutta äänekkäät. Täksi talveksi ostin 2 lisää samaa merkkiä.
Päätin 30 v sitten, että ei koskaan enää pinnoitettuja. Nyt ei normaakia 145-13 talvirengasta enää tehdä (ainakaan tunnettuja merkkejä), joten piti kokeilla. Paljon on laatu parantunut 30 vuodessa!- luonne
sitroen kirjoitti:
oli 2 nastarengasta Ässää viime talvena. Muuten oikein hyvät, mutta äänekkäät. Täksi talveksi ostin 2 lisää samaa merkkiä.
Päätin 30 v sitten, että ei koskaan enää pinnoitettuja. Nyt ei normaakia 145-13 talvirengasta enää tehdä (ainakaan tunnettuja merkkejä), joten piti kokeilla. Paljon on laatu parantunut 30 vuodessa!Se on kuule nähty jo ajat sitten, että sinä olet niin pihi ja kitsas mies, että laittaisit autosi alle vaikka mustaamakkaraa jos voisit. Kehuisit vielä miten hyvät ovat ajaa.
Minä en ainakaan luota sinun arvostelukykyysi pätkän vertaa, etenkään jos pidät 145-13-rengasta "normaalina". Se kuuluu 155/50/13-koon kanssa esihistoriaan.
Sinun mielestäsi 175/70/13 on leveä ja matalaprofiilinen läski, jolla auto menee pilalle, vaikka se on etenkin talvirenkaissa ainoa järkevä 13-tuumainen vaihtoehto nykyaikaisilla talvirengasrungoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293335- 1211355
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101285- 711038
- 581031
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1871016olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26957Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38931Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.67910Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78865