Intiaanisokerista

terveysjuomaa

Mä olen nyt pari viikkoa juonut intiaanisokerista ja ruususuolasta tehtyä "jaksamisjuomaa", ja olen ollut energiaa täynnä koko päivän. Tässä ohje jos jotain kiinnostaa: 2 rkl intiaanisokeria ja ½ tl ruususuolaa lasilliseen vettä. Mun mielestä juoma maistuu vähän salmiakille, ihan hyvänmakuista on. Juoma on edullinen vaihtoehto kaikenmaailman vitamiinipillereille, suosittelen.

18

3177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmeaineita

Mistä moisia ihmeaineita saa?

• saatavissa

Luontaistuotekaupasta saa molempia, puoli kiloa intiaanisokeria maksaa noin 4 euroa ja ruususuolan hinta on about 4 euroa pikku purkki.
        Itse käytän kaikessa ruoanlaitossa molempia tuotteita.

• testasin joo
        saatavissa kirjoitti:

Luontaistuotekaupasta saa molempia, puoli kiloa intiaanisokeria maksaa noin 4 euroa ja ruususuolan hinta on about 4 euroa pikku purkki.
        Itse käytän kaikessa ruoanlaitossa molempia tuotteita.

Joo mäkin käytin tovin kyseistä juomaa ja jollain sairaalla tavalla tykästyin makuun, vaikka muut melki oksensi kun maisto. Toimi etenkin krapulassa muussa heikotustilassa kun ei mikään mennyt alas. Sai voimaa ja tokeni nopeemmin. Ainoo haittapuoli, et paino vähän nousi...kun sokeriahan se ktnkn on, vaikka terveellisempää ku valk. sokeri.

• ddff

Taitaa kaikki luontaistuotteet olla "ihmeaineita".

http://www.ostokset.fi/pd/2887672d/
        http://www.ostokset.fi/pd/2a4968e3/

http://www.lisaravinteet.fi/kaikki.php

1704 - Intiaanisokeri 4kg
        Intiaanisokeri on loistava vaihto ehto maltolle, miksi syödä kuollutta hiilaria, kun tarjolla hiilihydraatti joka on nopeudeltaan ruisleivän luokkaa, joten se ei aiheuta insuliini piikkejä, jotka sotkevat kehon toimintaa. Sisältää vitamiineja, kivennäisiä ja aminohappoja.

http://www.iloinenmaapallo.fi/catalog/product_info.php?products_id=73
        http://www.iloinenmaapallo.fi/catalog/index.php?cPath=41_34&osCsid=e2cd27e2ede437c124eb89155fa102e1

• Miksi ?

Vai kaiken maailman. Se nyt kuitekaan ei korvaa kaikkea.

• Rosebud

Ei tarvitse ostaa vitamiineja pillereinä, vaan vitamiinit ja kivennäisaineet voi saada täysipainoisesta ruoasta. Kun katsoo luontaistuotekaupan mainoksia, niin moni varmaan miettii mitä kaikkea ihminen tarvitsee pysyäkseen "hengissä". No joo, jos elää pelkällä Atrian pitsalla niin silloin on hyvä ottaa ne pilleripurkit käyttöön.

• Sokeriton
        Rosebud kirjoitti:

Ei tarvitse ostaa vitamiineja pillereinä, vaan vitamiinit ja kivennäisaineet voi saada täysipainoisesta ruoasta. Kun katsoo luontaistuotekaupan mainoksia, niin moni varmaan miettii mitä kaikkea ihminen tarvitsee pysyäkseen "hengissä". No joo, jos elää pelkällä Atrian pitsalla niin silloin on hyvä ottaa ne pilleripurkit käyttöön.

Mutta miksi ihmeessä sokerista, kun sokerittomia vaihtoehtoja luontaisena muotona on olemassa ? Sokeri kuitenkin happamoittaa kehoa, ja aktivoi insuliinin eritystä. Onhan niitä sokerittomiakin vaihtoehtoja, jotka tulevat suoraan ravintoaineista, joissa ei ole sokeriosuutta tuollaista määrää.

• Rosebud
        Sokeriton kirjoitti:

Mutta miksi ihmeessä sokerista, kun sokerittomia vaihtoehtoja luontaisena muotona on olemassa ? Sokeri kuitenkin happamoittaa kehoa, ja aktivoi insuliinin eritystä. Onhan niitä sokerittomiakin vaihtoehtoja, jotka tulevat suoraan ravintoaineista, joissa ei ole sokeriosuutta tuollaista määrää.

Lukekaa nämä:

http://www.minaolen.com/lehti/art1_103.html

http://www.cc.jyu.fi/~hepatomo/intiaanisokeri/sisaltaa.html

Inkkarisokeri on luonnontuote, se ei happamoita kehoa, niinkuin valkoinen sokeri. ´Jos syön tavallista sokeria se alkaa väsyttämään vähän ajan päästä, mutta inkkarisokru tekee päinvastaista, olen tosi energinen, kokeile ihmeessä.

• pitäisi lisätä

• Murmeli
        pitäisi lisätä kirjoitti:

Ihminen tulee loistavasti toimeen ilman sokeria. Sokeria se on intiaanisokerikin.

ruususuola on suolaa. Varmaan nostaa verenpainettakin...En ihan heti menisi vipuun.

• Biokemisti

Ihminen tulee loistavasti toimeen ilman sokeria. Sokeria se on intiaanisokerikin.

Kuinkahan kauan sinä tulisit toimeen ilman glukoosia?

Intiaanisokerista olen samaa mieltä kanssasi. Samaa kamaa eri paketissa. Ja yksinkertaiset ostavat.

• välttämätön
        Murmeli kirjoitti:

ruususuola on suolaa. Varmaan nostaa verenpainettakin...En ihan heti menisi vipuun.

Suola on kuitenkin välttämätön. Suolattomuudellakin on omat ongelmansa.
        Jos syöt kypsää suolatonta ruokaa, siitä seuraa joka tapauksessa ongelmia.

Raakaravinnon syöjä vielä pärjää suolattomuudella, mutta ei kypsän ravinnon syöjät.

Tavallinen suola aiheuttaa minulle tulehdusta ja turvotusta, mutta ruususuola ei aiheuta. Suola ja suola, onhan niillä sentään eroa kyin yöllä ja päivällä.

• noin paljon

Miksi pitäisi olla ilman sokeria, sehän on hyvää ja antaa energiaa. Intiaanisokeri tutkimusten mukaan ehkäisee hammasmätää, sitä kannattaa antaa myös pikkulapsille. Minä ainakin syön inkkarisokeria hyvällä mielellä , saanhan siitä verrattomat terveysvaikutukset, olen sen jo itse havainnut.

• glukoosia syömään!
        Biokemisti kirjoitti:

Intiaanisokerista olen samaa mieltä kanssasi. Samaa kamaa eri paketissa. Ja yksinkertaiset ostavat.

Glukoosi on toki elitärkeä aivoille ym. mutta eiköhän ole parempi syödä jotain hitaammin imeytyviä hiilihydraatteja. GI-arvo lienee tuttu sinullekin. Elimistö osaa tehdä glukoosia vaikka rasvasta.

• Ravinnosta
        Biokemisti kirjoitti:

Glukoosiahan keho saa ravinnosta, ilman että sinne lisätään minkäänmoisia erillisiä sokereita. En ole syönyt vuosikymmeniin lisättyä sokeria. Se, mikä luonnostaan ruoka-aineessa on, mutta ulkopuolelta lisättynä en ole syönyt, eikä siitä ole ollut haittaakaan.

• inkkarisokeria
        Ravinnosta kirjoitti:

Glukoosiahan keho saa ravinnosta, ilman että sinne lisätään minkäänmoisia erillisiä sokereita. En ole syönyt vuosikymmeniin lisättyä sokeria. Se, mikä luonnostaan ruoka-aineessa on, mutta ulkopuolelta lisättynä en ole syönyt, eikä siitä ole ollut haittaakaan.

Mutta ei siitä mitään haittaakaan ole, jos syö intiaanisokeria. Valkoinen puhdistettu sokeri on aivan eri asia. Mahtaa sun leivonnaisetkin maistua pahalle jos niissä ei ole sokeria. Älä vaan sano että olet niin helkkarin tiukkapipo, että sulta on kaikki herkut kielletty, aika säälittävää.

• vvv

luulenpa että sama myyja keskustelee itsensä kanssa ko.tuotteesta ,kysyy ja kehuu

• en ole

Sinähän vainoharhainen olet, tuo mitä väität ei pidä paikkaansa ollenkaan. Tunnen monia jotka käyttävät inkkarisokeria juuri sen terveellisyyden ja herkullisuuden vuoksi. Leivot aivan taivaallisen ihania joulupipareita speltistä ja inkkarisokerista, nam. Kokeile, niin voit sen jälkeen toista mieltä. Mulla vaan vaikutus oli piristävä, ehkä kärsin kivennäisaineiden puutostilasta, joka nyt on korjaantumassa. En keksi muuta selitystä tälle olotilalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      73
      4436
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2531
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2344
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      21
      1825
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1702
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1562
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      82
      1553
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      1371
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      22
      1243
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1155
    Aihe