Olisko kenelläkään keppos ideoita???????
Olis kiva jos ois......
IDEOITA???????????
7
1589
Vastaukset
- hämähäkkiin
pistä mutsis sänkyyn semmonen aidon näköinen leikkihämähäkki niin kyllä menee mutsis kalpeeksi
- sarsku
sähän voisit hinkata ketsuppia sormeen ja sanoo että äiti me leivottiin mun kaverinkaa ja sitten se vahingos viilsi mua sormeen ja pistäisit sitä silleen ettei se kysy missä se viilto sit on aika tyhmä toi mutta no :)
- tepi-7
no voit tehä niin et laitat vail sipsikulhon pohjalle keitettyjä makaroneja kylminä. tai sitten ostat muovihanskoja ja täytät vedellä jonka jälkeen laitat pakkaseen. sitten kun kättelet vieraita pidät oman kätesi piilossa ja annat kylmää kättä. mulla on muitakin ideoita mut en nyt muista. no kirjotan jos
muistan lisää. toivottavasti auttaa - saddam
Muuttakaa te sinne Amerikanmaalle juhlimaan jos vihaatte niin paljon Suomea. Ei Amerikassakaan juhlita mitään Suomalaisten juhlia. Mahtaa olla hauskaa olla amerikkalainen idiootti.
- idiootti = Saddam
Joo just, niiku tääl ei sais juhlii muuta ku jtn. Itsenäisyys -päivää. On sulla jännää. >:P
- nii!
Mitä meidän pitäis juhlia? Joulua, ei se ei oo suomalainen juhla.. Itsenäisyyspäivää vietettiin ennen meitä ennen meitä itsenäistyineissä valtioissa. Juhannus? Ruotsi ehti ensin. Pääsiäinen? Kaikki muutkin uskonnolliset juhlat on muualta. Mitä meillä jää? Perjantaibileet? Ei, vapaa-aikaa ihmisten ilmoilla vietettiin jo keskiajalla, eikä silloinkaan suomessa.
- juho jopo
koputa ihan täysii oveen ja mee pois
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272095
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221480Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis671179Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett111099Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101097- 88962
- 80829
- 17817
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16741Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107681