Olisko kenelläkään keppos ideoita???????
Olis kiva jos ois......
IDEOITA???????????
7
1520
Vastaukset
- hämähäkkiin
pistä mutsis sänkyyn semmonen aidon näköinen leikkihämähäkki niin kyllä menee mutsis kalpeeksi
- sarsku
sähän voisit hinkata ketsuppia sormeen ja sanoo että äiti me leivottiin mun kaverinkaa ja sitten se vahingos viilsi mua sormeen ja pistäisit sitä silleen ettei se kysy missä se viilto sit on aika tyhmä toi mutta no :)
- tepi-7
no voit tehä niin et laitat vail sipsikulhon pohjalle keitettyjä makaroneja kylminä. tai sitten ostat muovihanskoja ja täytät vedellä jonka jälkeen laitat pakkaseen. sitten kun kättelet vieraita pidät oman kätesi piilossa ja annat kylmää kättä. mulla on muitakin ideoita mut en nyt muista. no kirjotan jos
muistan lisää. toivottavasti auttaa - saddam
Muuttakaa te sinne Amerikanmaalle juhlimaan jos vihaatte niin paljon Suomea. Ei Amerikassakaan juhlita mitään Suomalaisten juhlia. Mahtaa olla hauskaa olla amerikkalainen idiootti.
- idiootti = Saddam
Joo just, niiku tääl ei sais juhlii muuta ku jtn. Itsenäisyys -päivää. On sulla jännää. >:P
- nii!
Mitä meidän pitäis juhlia? Joulua, ei se ei oo suomalainen juhla.. Itsenäisyyspäivää vietettiin ennen meitä ennen meitä itsenäistyineissä valtioissa. Juhannus? Ruotsi ehti ensin. Pääsiäinen? Kaikki muutkin uskonnolliset juhlat on muualta. Mitä meillä jää? Perjantaibileet? Ei, vapaa-aikaa ihmisten ilmoilla vietettiin jo keskiajalla, eikä silloinkaan suomessa.
- juho jopo
koputa ihan täysii oveen ja mee pois
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312