Isosiskoni menee noin kuukauden kuluttua naimisiin ja minua hävettää jo valmiiksi hänen puolestaan. Hän nimittäin on aina ollut vähän (lue: paljon) pyöreä. Eli minkälaista asua hänelle kannattaisi ehdottaa, jotta hänen pyöreytensä ei korostuisi? Haluaisin, että siskoni voisi olla onnellinen edes hääpäivänään.
Mitä läskille hääpuvuksi?
6
2270
Vastaukset
- parempi
ettet puutu koko asiaan. Ihmisiä on kaikenkokoisia, eikä se vaikuta välttämättä onnellisuuteen, varsinkaan hääpäivänä. Anna hänen valita itse oma pukunsa, jossa tuntee itsensä päivän prinsessaksi ja lopeta tuo hölötys siitä että sinua hävettää hänen puolestaan. Ammattiliikkeissä osataan kyllä neuvoa puvunvalinnassa. Älä tee asiasta itesellesi, äläkä varsinkaan siskollesi ongelmaa. Mukavia häitä!!
- Pikkusisko..
jos asia olisi noin yksinkertainen. Mutta tuskin siskoni haluaa katsoa löllyviä läskejä hääkuvissaan. Haluan hänen muistelevan häitä ilolla. Auttaisiko jonkinlainen korsetti? Kertookaa kokemuksia.
- luuviulu....
Pikkusisko.. kirjoitti:
jos asia olisi noin yksinkertainen. Mutta tuskin siskoni haluaa katsoa löllyviä läskejä hääkuvissaan. Haluan hänen muistelevan häitä ilolla. Auttaisiko jonkinlainen korsetti? Kertookaa kokemuksia.
Jos niitä läskejä on todella niin paljon kuin annat ymmärtää niin tuskin niitä saa kovin siinä hääkuvassakaan piiloon taiottua. Kummallista.
Mikäli asia ei ole siskollesi ongelma niin pitääkö sen olla sinulle ongelma?
- aivot?
Mitä teen kun sisareni ei hyväksy minua sellaisena kun olen ja laittaa loukkaavia ja tyhmiä kommenttejaan kaiken maailman nettipalstoille?
Häpen kun hän on niin tyhmä. Saisiko tyhmyyden peitettyä jotenkin perhepotreteissa, voinko laittaa hänelle pussin päähän ja suukapulan, että hän näyttäisi edes yhden päivän elämässään fiksummalta?- "pyöreä" morsian
Erittäin hyvin todettu.
- ihmettelijä...
onpa aika reilu pikkusisko morsiamella. varmaan tykkäis kovasti kun sais tietää mitä siitä kirjottelet tänne. itse olen kanssa hieman pyöreähkö ja ensi kesän morsian ja aion kyllä näyttää kauniilta ja pukeutua just tasan siihen pukuun mihin haluan. hanki aivot!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069