Hei! kysyisin teiltä hamsterin juomisesta. ensinnäkin, kuinka monta kertaa kääpiöhamsterit (talvikko kyseessä) juovat keskimäärin päivässä vettä? meillä on kaksi talvikkoa, 21 vko vanhoja. toinen pojista juo päivässä ehkä n. jopa 5 kertaa tai enemmän, ja toinen ei ehkä juo ollenkaan, muuten kuin vasta 2 päivän päästä. onko normaalia? toinen joka juo paljon on lenni. huolestuttaa tuo, kun lenni litkii pullosta vettä monta kertaa, ja toinen miki ei taas paljon yhtään.. ajattelin, että jos järkevää vastausta ei tule, menemme käymään eläinlääkärissä.. (?) toivottavasti osaatte auttaa ja toivottavasti lennillä ei ole mitään vakavampaa.
hamsterin juomisesta...
4
271
Vastaukset
- Tiinu
Toista vain sattuu janottamaan enemmän kuin toista. Jos tilanne riistäytyy käsistä, ja hamsu juo pullollisen vettä päivässä, voi epäillä sokeritautia. Tuo sinun hamsujen juominen on kuitenkin ihan normaalia.
Tuoreruoan määrä vaikuttaa juomiseen. Jos hamsu syö paljon hedelmiä ja vihanneksia, se juo harvoin.- Janhenia
myös tarkkailla hamsun olemusta sillä minun talvikkoni oli alkanut juomaan enemmän (aiemmin siis joi vähän) ja huomasin sitten tällä kyljessä patin. Eläinlääkärillehän sitä mentiin ja diagnoosina oli munuais syöpä, jonka vuoksi lisääntynyt juominen. Älä kuitenkaan nyt säikähdä, että tämä olisi kyseessä vaan hamsusi on ilmeisesti aina vaan juonut enemmän. Kannattaa vaan muistaa tarkkailu sitä hamsua etei sitten pääse yläätyksiä tulemaan :)
- hamsu pöpi
Janhenia kirjoitti:
myös tarkkailla hamsun olemusta sillä minun talvikkoni oli alkanut juomaan enemmän (aiemmin siis joi vähän) ja huomasin sitten tällä kyljessä patin. Eläinlääkärillehän sitä mentiin ja diagnoosina oli munuais syöpä, jonka vuoksi lisääntynyt juominen. Älä kuitenkaan nyt säikähdä, että tämä olisi kyseessä vaan hamsusi on ilmeisesti aina vaan juonut enemmän. Kannattaa vaan muistaa tarkkailu sitä hamsua etei sitten pääse yläätyksiä tulemaan :)
Ei se ole vakavaa niinkuin Tiinu sanoi .. :)
- onnellinen93
kiitos kaikille. Vaikken ees kysyny tota kyssää. Mua mietitytti sama asia.
Mun Roki ei juo melkee mitään, koska se syö paljon tuoreruokaa. Kiitos varsinkin sulle, Tiinu oot niin fiksu. :>
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770