Naiset nostavat vaan metelin siitä kun heiltä vaaditaan samaa kuin miehiltäkin. Ei mies voi olla kuin murmeli puheidensa tai tekojensa kanssa 24h vuorokaudessa koska olemmehan erillaisia kuin naiset (evoluution tulos). Minä en ainakaan ottaisi yhtään naista omaan porukkaani jos Suomi sotaan joutuisi. Sodessa on tilaa innokkaille femakoille palvella maatansa.
Ei naisia simputeta normaalia enempää
3
353
Vastaukset
- Kaisa78
Kun moista väität,onneksi sinä et varmaankaan saa valita ketä kanssasi sotaan lähtee etulinjaan meillä ei kuulemma asiaa ole mutta eiköhän sekin muutu vielä..koita nyt vaan sopeutua ajan henkeen kun et sille mitään voi!
- Skappari
Onneksi minä saan valita, ketä ottaisin sotaan mukaani, koska olen intissä töissä. Ja omaan sotakomppaniaani en ole yhtään naista sijoittanut, koska meillä varusmiehinä palvelleista naisista en ole katsonut yhdenkään kelpaavan kovatasoiseen joukkooni. Eli sijoittamattomaan reserviin ovat meiltä naiset menneet.
- Kaisa78
Skappari kirjoitti:
Onneksi minä saan valita, ketä ottaisin sotaan mukaani, koska olen intissä töissä. Ja omaan sotakomppaniaani en ole yhtään naista sijoittanut, koska meillä varusmiehinä palvelleista naisista en ole katsonut yhdenkään kelpaavan kovatasoiseen joukkooni. Eli sijoittamattomaan reserviin ovat meiltä naiset menneet.
Mitäs sitten teet kun kyse ei ole rivisotilaasta kieltäydytkö tekemästä töitä nais skapparin kanssa?Saatikko jos soditaan kieltäydytkö sotimasta Rouva Yliluutnantin kanssa??On näissä mielipiteissä vielä paljon kehittämistä ennekun erottelu loppuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770