en aio käyttää enkä suosittele kenenllekään sieniä, mutta puhtaasti kiinnsouksesta haluan tietää, mitkä SUomessa kasvavat sienet lukitellaan hallusinogeenisiksi. Tällä tavoin voin esim välttää avhingossa poimimasta ko. sieniä. Jos jollakin on kokemuksia niiden vaikutuksesta haluaisin tietää?
sienet?
5
1410
Vastaukset
- psyke
Puna- ja pantterikärpässienet ja suippumadonlakit ovat ne tunnetuimmat ja yleisimmät. Suippis kasvaa enemmän pelloilla ym. muilla paikoilla joissa ei yleensä kasva ruokasieniä. Kärppäreitä tuskin kukaan sekoittaa ruokasieniin, eli aika epätodennäköistä että vahingossa poimisit hallusinogeenisia sieniä sellaisen määrän että niillä olisi jotain psykoaktiivisia vaikutuksia. Se tuskin vaikuttaa psykoaktiivisesti jos muutama silokki eksyy sekaan sieniretkellä.
- kokemus
mene sienimetsään ja kerää paljon erlaisia sieniä .pilko , paista ja syö ne ja jää odottamaan vaikuksia . ps kerro ku alkaa toimii
- Bee
Yleisimmät : Psilocybe Semilanceata (Suippumadonlakki)
Psilocybe Coprophila (Lantamadonlakki)
Amanita MUscaria (Punakärpässieni)
Amanita Pantheria (Pantterikärpässieni
Ruskokärpässieni
Harvinaisempia : Psilocybe Pelliculosa
Panaeolus Subbalteatus (Reunuskirjoheltta)
Psilocybe Silvatica
Conocybe Cyanopus
Pluteus Salincius
Psilocybe Merdaria
Lisäksi jotkut risakkaat sisältävät järkytttäviä määriä muskariinia (Sama aine kuin punakärpässienessä)
Psilocybiinin vaikutuksia voisi luokitella pienillä annoksilla "tripauttavaksi" ja suurilla annoksillo JYTÄÄ- psyke
Semilanceata on noista Suomen psilocybe-sienistä ainoa joka on psykoaktiivinen.
- Bee
psyke kirjoitti:
Semilanceata on noista Suomen psilocybe-sienistä ainoa joka on psykoaktiivinen.
no mä olen kuullut käyttäjien kokemuksia että merdaria ja coprophila toimii , ja kai noi muutkin toimii, panaeolus subbalteatus satavarmasti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135243
- 675044
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603188- 432781
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 391774
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628