Noniin eli mopo alkaa koneen lämmettyä huutamaan tyhjäkäynnillä vaikka ei väännä kaasua ollenkaa ja kaasarissa on luisti alhaalla. Missä voisi olla vika?
huutaa tyhjäkäynnillä
8
2794
Vastaukset
- juuuuuuuuuuuuuuuu u
oletko varma että kaasu palautuu??
- shamuli
kaasuluistinta, eli siinä tunturissa on luultavasti lian korkea tyhkäkäynnin kierrosluku. Kaasuluisimen säätöruuvia säätämällä saat kierrokset oikeeksi.
- tunturi ss
oon koittanu.. ei auta yhtään..
- Imuvuoto
tunturi ss kirjoitti:
oon koittanu.. ei auta yhtään..
Imuvuoto, vetää siis ilmaa jostain kaasarin ja sylinterin väliltä sisäänsä. Tarkista tiivisteet ja imukaula.
- Kiki
vika on sytytystulpassa tai eturattaassa. Liian pienellä eturattaalla mopo huutaa hirveästi ja risalla sytystulpalla myös.
- zdghj
kunka eturatas vaikuttaa tyhjä käyntiin??????? kyllä oot yks itä maan tietäjä
- ...........
zdghj kirjoitti:
kunka eturatas vaikuttaa tyhjä käyntiin??????? kyllä oot yks itä maan tietäjä
.............
- jukkapoika96
Kannattaa laittaa monta äänenvaimenninta niin ei huuda vaan kuuluu hiljaset äänet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245211Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241594- 501588
- 411560
- 231481
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv311411- 141312
- 291293