Ostinpa tuossa viikko takaperin Neonin vuodelta 2000. Mukana tuli joku kuppanen cd soitin jonka tänään vaihdoin parempaan. Otin vanhan soittimen pois niin matkamittarissa vilkkuu teksti fuse,eli ilmeisesti sulake mennyt? Uusi soitin toimii ihan normaalisti, vanha ei enää edes lähde päälle,sulakkeet on kaikki ehjiä,tarkistin sen luonnollisesti heti. Mistä tämä voi johtua? Kaikki sähkölaitteet tuntuu pelittävän ihan normaalisti.
Neonin sulakkeista
5
668
Vastaukset
- soittimella?
Tämä on ihan arvausta: uudessa soittimessa on erilainen teho, siis virrankulutus, ja eräänlainen mittausautomatiikka huomaa sen.
Itselläni oli aikoinaan USA-Saab, ja vaihdettuani kerran jonkun polttimon, vikavalo jatkoi palamistaan. Syynä oli se, että meikäläiset polttimot ovat eri tehoisia kuin jenkeissä, ja auton "piktogrammi" tai mikä ihme se oli, haistoi tämän. Se siis mittasi vastusta tai tehoa. - neon2000
hiukan päivitystä, tilanne on osittain sama,vanha soitin ei inahdakkaan,uusi toimii. sulakkeet on ehjät ja silti mittaristossa välkkyy teksti "fuse".
Tänään ilmeni uusi ongelma,sisävalot on pimeänä. Himmentimen ollessa kirkkaimmassa asennossa sisävalo vilkkyy vilkkua käytettäessä. jos himmennin on jossain muussa asennossa niin sisävalo pysyy pimeänä..Voiko vika olla jossain releessä tai vilkkuviiksessä?- Leoneon
Näyttäisi maatto vialta.
- mmakine'
Leoneon kirjoitti:
Näyttäisi maatto vialta.
Johtavana Chrysler-asian tuntijana tiedän, ettei tuo nyt ainakaan Maatto Vika voi olla.
- fuse
sulakkeita on myös konehuoneessa ns pääsähkörasiassa.musta korkea muovinen ja saa auki ilman työkaluja.on ruiskun,jarruvalojen paukut esim
tarkista nekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1424664Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1033921Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363559- 513320
- 533188
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest322620Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559- 232246
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201898Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351755