Olen harkinnut BMW 330 D ostoa. Onko kellään kokemuksia tekniikasta. olen joskun kuullut bmw:n dieselistä ettei yllä kovin korkealle tasolle mutta itse ei ole kokemusta. Ko. automalli on melko kallis jo lähtöhinnaltaan ja varusteet maksaa maltaita.
BMW 330D Kokemuksia ?
9
3131
Vastaukset
- olet kuullut??
kun minulla on ollut ihan päinvastaisia kokemuksia 330D autosta.. tai siis moottorista.. aivan loistava paketti.
Mut ei sitä tiedä, jos on tojooota tallissa.- muuten
Viljoo nähny siä tallissas?
- tuntuisi
muuten kirjoitti:
Viljoo nähny siä tallissas?
olevan...?
Sulla taitaa olla ongelmaa henkisen tasapainosi vuoksi?
heh
- 530d
Kaikkea essonbaaritarinaa ei kannata niellä ihan tuosta vaan. Toisaalta vaikea kommentoida kun ei tiedä mistä "tasosta" on ollut puhe.
Mutta jos meinaat uuden hankkia ja hinta hirvittää, niin ei voi kuin sanoa että "sen se ottaa". Osta uusi e46:n, lähtee lähes 5 tonnia halvemmalla kuin e90/e91 ja lastentauditkin on jo hoidettu...- Makkz
Ja vanha malli niin saa sitten parin vuoden päästä 7000e vähemmän kuin uudemmasta
- bemaristi
kyseesähän on paras dieselmoottori tällä hetkellä...mutta se riipuu siitä mitä arvostaa, elikkäs makuasia, ja vain makuasioista voi kiistellä...Suosittelen silti. et varmasti kadu.
- 330d
Vm.2001, ajettu yli 200 tuhatta. Moottorin toiminta ollut moitteetonta sekä mekaniiikan että elektroniikan puolesta. Suora kuutonen on hiljainen ja värinätön. Kestävyyttä en epäile, koneesta vakiona otettu teho/vääntö on mahtillinen, vrt. Corolla 2 litran neloskone, mainostetaan 177 hv:lla...
Nelosvaihteella 80 km/h:sta nykäisee selän penkkiin.
Kulutus 6,5 l sadalla.- ggg
se corollan kone oo 2.2litranen?
- mie vuan
korkealle tasolle? Itse en koskaan ole ajanut hienompaa dieseliä. Mulla on vanhalla koneella ja Karala on lastuttanut sen ja kulkee tosi hyvin ja kulutus pyörii 6,5l paikkeilla. Maantiellä pienin kulutus on ollut 5,12L suurin radalla Ahvenistolla 12L.
Uusi koneinen malli on haaveena, mutta ei riitä hillot... Siitä sais Karala 200KW ulos! Ja sit olis vielä 6v laatikko, joka ainakin kesäisin motarilla tiputtas kulutusta ja melua (jota ei minullakaan nyt kovin paljon ole). Ainoa missä on ongelmia, mutta vain automaateissa, on imusarja. Siellä on läpät, jotka murtuvat vanhemmiten ja tippuvat sylkkyyn! Mutta kun vaihdattaa manuaalin imusarjan, niin siitäkin murheesta pääsee ja jos uuden meinaat ostaa, niin 2v saa ajella, jos hajoaa, niin hajotkoon... Tai sit osta manuaali niinku mulla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2585230Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204241- 604101
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363647- 513600
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413405Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv192763Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202606- 232536
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo652417