Voiko olla...

Alffi-06

..että minä oon väärässä ja kaikki muut oikeassa? Missä vaiheessa siihen peilin eteen kannattaa mennä, aamulla tottakai, mutta muulloin, okei kyllä omat fiilikset ymmärtää mutta mitä sanoo toiselle jonka tilannetta ei voi mitenkään ymmärtää, vaikeneminen ei ole hyvästä muttei myöskään hölmöyksien laukominen, jolloin hyvälläkin tarkoituksella saa vain tuhoa aikaan.
Pitääkö siis olla suunapäänä vai vaieta, ja pitää vaan kädestä?

28

739

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä vähän tunnustella ilmapiiriä,niin tietää mikä käytäntö on parhain...ei tarvi sitten harmitella jälkeenpäin niitä sammakoita...

• Alffi-06

.. ja jep jep, tuo oli sinänsä ihan hypoteettinen kysymys, koska enhän mä voi väärässä olla, enhän? hih.

• Alffi-06 kirjoitti:

.. ja jep jep, tuo oli sinänsä ihan hypoteettinen kysymys, koska enhän mä voi väärässä olla, enhän? hih.

sä et voi olla koskaan väärässä..:DD

• Alffi-06
        mii-su kirjoitti:

sä et voi olla koskaan väärässä..:DD

..jään ikuisesti kiitollisuuden velkaan sulle mii-su, vihdoinkin joku muu kuin vain minä itse toteaa tuonkin asian jota hiljaisuudessa olen itse arvellut ja pähkäillyt, hih.

• Alffi-06 kirjoitti:

..jään ikuisesti kiitollisuuden velkaan sulle mii-su, vihdoinkin joku muu kuin vain minä itse toteaa tuonkin asian jota hiljaisuudessa olen itse arvellut ja pähkäillyt, hih.

Valitettavasti mun pitää sulle kertoa,että mä olen ollu monestikkin väärässä...:)))))))))))))))

• Alffi-06
        mii-su kirjoitti:

Valitettavasti mun pitää sulle kertoa,että mä olen ollu monestikkin väärässä...:)))))))))))))))

..tätä mä olen vähän epäillyt myös itsessäni, okei muttei nyt aleta kynsiä pureksimaan sen vuoksi =)

• Alffi-06 kirjoitti:

..tätä mä olen vähän epäillyt myös itsessäni, okei muttei nyt aleta kynsiä pureksimaan sen vuoksi =)

ei se niin vaarallista ole..:))mut ei kantsi kertoo tätä kaikille...:)))

• Alffi-06
        mii-su kirjoitti:

ei se niin vaarallista ole..:))mut ei kantsi kertoo tätä kaikille...:)))

..tää on siis meidän salaisuus, hysssss... ei kerrota ikinä tätä kellekkään. Tuskin tätä kukaan täältäkään lukee muuta ku seriffi jonka on pakko näitä lueskella.

• Alffi-06 kirjoitti:

..tää on siis meidän salaisuus, hysssss... ei kerrota ikinä tätä kellekkään. Tuskin tätä kukaan täältäkään lukee muuta ku seriffi jonka on pakko näitä lueskella.

jos se sefu ny sit kertoo? milläs me lahjotaan se hiljaseks? ;)

• Alffi-06
        mii-su kirjoitti:

jos se sefu ny sit kertoo? milläs me lahjotaan se hiljaseks? ;)

..olevinamme, ei muka huomata mitään, jos joku kysyy jotain ollaan muka yllättyneitä, tämä on kirjoitettu ylihiljaa, ettei kuuluis, nuo kirjaimet ei vaan pienene millään.
        Ollaan hiljaa saadaan ...

• Alffi-06 kirjoitti:

..olevinamme, ei muka huomata mitään, jos joku kysyy jotain ollaan muka yllättyneitä, tämä on kirjoitettu ylihiljaa, ettei kuuluis, nuo kirjaimet ei vaan pienene millään.
        Ollaan hiljaa saadaan ...

näin tehään..ei myönnetä..aiii...mulla jo kiertää pään ympärillä viattomuuden kehä....;)

• my life

..että vaikeneminen on kultaa ja myöntymisen merkki,joten ei se asiaan puuttumatta jättäminenkään ole hyväksi,jos sillä saadaan aikaa enemmän "tuhoa".
      On kait vaan osattava valita se kultainen keskitie..
      Keskustella ..tuomitsematta asioita toisen puolesta sekä esittämällä avoimia kysymyksiä....kysymyksiä,jotka mahdollistavat monipuolisen vastauksen ja "ruokittava" keskustelun suunta positiiviseen suuntaan aiheessa..
      Karvathan siinä pystyyn nousee,jos aletaan suppeasti neuvomaan omasta näkökulmasta...sillä ihminenhän tarvitsee toista ihmistä peilatakseen itseään...
      Olemalla toisen puolella olematta toista vastaan;)

• Alffi-06

..diplomatiaa siis, ei kenenkään puolella eikä ketään vastaan, ever never, kompromissit on parhaimpia missejä, niin se on.

• my life
        Alffi-06 kirjoitti:

..diplomatiaa siis, ei kenenkään puolella eikä ketään vastaan, ever never, kompromissit on parhaimpia missejä, niin se on.

..tuntuu toisinaan,että elämässä saa useinkin olla diplomaattinen ja sanonta " pidä rakkaimpasi lähellä,mutta vihollisesi vielä lähempänä" alkaa olla totista totta tällaisen "arki-ihmisennkin elämässä" ;)

• Alffi-06
        my life kirjoitti:

..tuntuu toisinaan,että elämässä saa useinkin olla diplomaattinen ja sanonta " pidä rakkaimpasi lähellä,mutta vihollisesi vielä lähempänä" alkaa olla totista totta tällaisen "arki-ihmisennkin elämässä" ;)

..tosin kinkkisessä tilanteesa luoviminen on myös taitolaji, saada kaikki olemaan samaa mieltä vaan neuvottelemalla on hienoa, jos vaihtoehtona on sota, niin laihakin kompromissi voittaa sen, ja laihoja ne missit yleensä on =D

• my life
        Alffi-06 kirjoitti:

..tosin kinkkisessä tilanteesa luoviminen on myös taitolaji, saada kaikki olemaan samaa mieltä vaan neuvottelemalla on hienoa, jos vaihtoehtona on sota, niin laihakin kompromissi voittaa sen, ja laihoja ne missit yleensä on =D

,,ja imartelulla pääsee ihmeen pitkälle ( joskus oikeen etoo,kun pitää imarrella vain sen takia,että tietää lopputuloksen olevan sen arvoinen...) :()

• Alffi-06
        my life kirjoitti:

,,ja imartelulla pääsee ihmeen pitkälle ( joskus oikeen etoo,kun pitää imarrella vain sen takia,että tietää lopputuloksen olevan sen arvoinen...) :()

..se on, vaikea on työhaastattelussakaan haistatella p...pitkiä, vaikka kuinka tekis mieli, pitäähän sitä sopivasti lipoa tuollaisessa tilanteessa.

• my life
        Alffi-06 kirjoitti:

..se on, vaikea on työhaastattelussakaan haistatella p...pitkiä, vaikka kuinka tekis mieli, pitäähän sitä sopivasti lipoa tuollaisessa tilanteessa.

..rupes nauratta,kun kuvittelen että työhaastattelussa sanon kättelyssä olevani itsekäs ja laiska ja että pomo on idiootti ja firma täys.... basa ;) (sorry..)

• Alffi-06
        my life kirjoitti:

..rupes nauratta,kun kuvittelen että työhaastattelussa sanon kättelyssä olevani itsekäs ja laiska ja että pomo on idiootti ja firma täys.... basa ;) (sorry..)

..näinhän mäkin sen kuvittelin, astuu huoneeseen sisään ja siellä istuu firman kuivan kalvakka konttoristi, kera tukiryhmän, yrittäen olla asiallisen näköisenä, vaikka selvästi niistäkin osa haluaisi samaan aikaan olla jossain ihan muualla, niin, no mut, kuitenkin astuu sitten reippaasti sisään ja tervehtii, 'mitäs mulkkerot', mitäs muutakaan voi sanoa kun ne näyttääkin siltä, jälkitöissä sitten taas diplomatia on tarpeen, eli se on monikäyttöinen instrumentti, parhaillaan kuitenkin ehkäisevästi käytettynä =D

• piti
        Alffi-06 kirjoitti:

..näinhän mäkin sen kuvittelin, astuu huoneeseen sisään ja siellä istuu firman kuivan kalvakka konttoristi, kera tukiryhmän, yrittäen olla asiallisen näköisenä, vaikka selvästi niistäkin osa haluaisi samaan aikaan olla jossain ihan muualla, niin, no mut, kuitenkin astuu sitten reippaasti sisään ja tervehtii, 'mitäs mulkkerot', mitäs muutakaan voi sanoa kun ne näyttääkin siltä, jälkitöissä sitten taas diplomatia on tarpeen, eli se on monikäyttöinen instrumentti, parhaillaan kuitenkin ehkäisevästi käytettynä =D

ja sitten ne "mulkerot" luulee olevansa armollisia korkeudessaan ja langettavat tuomion...otamme koeajalle...(kunhan ensin olet 2nuoleskellut" niitä niskalimassa ;) ( nimimerkki: niin se on )

• piti
        piti kirjoitti:

ja sitten ne "mulkerot" luulee olevansa armollisia korkeudessaan ja langettavat tuomion...otamme koeajalle...(kunhan ensin olet 2nuoleskellut" niitä niskalimassa ;) ( nimimerkki: niin se on )

tuli virhe eli my life :(

• (.)Y(.)

Mut kai silloin, kun ajatus askarruttaa
      ja kaikertaa omas mielessä?.. ;)
      Eikö silloin ole, itsetutkiskelun paikka?.
      Joskus, puhuminen on hopeaa ja vaikeneminen kultaa...
      Valitse siitä.. ;)

• Alffi-06

...More than a feeling, tää nimittäin tää mikä luureista nyt soi, kuullostaa niin hyvältä että kaikkkinainen liiallinen pohdiskelu jää tuonnemmaksi, eihän nää ajatukset muutenkaan pahemmin päätä pakota, joten tarjotuista vaihtoehdoista ahneena otan kuullan ;)

• (.)Y(.)
        Alffi-06 kirjoitti:

...More than a feeling, tää nimittäin tää mikä luureista nyt soi, kuullostaa niin hyvältä että kaikkkinainen liiallinen pohdiskelu jää tuonnemmaksi, eihän nää ajatukset muutenkaan pahemmin päätä pakota, joten tarjotuista vaihtoehdoista ahneena otan kuullan ;)

Ihan viisas valinta.. ;) Ahneeltakin.. :D

• Alffi-06
        (.)Y(.) kirjoitti:

Ihan viisas valinta.. ;) Ahneeltakin.. :D

..oikeasti olen hiton vaatimaton, en mä halua muuta kuin kaikki mulle heti tänne nyt, heh. Nyt soi Do you always..., naapurimaan musaa siis.

• (.)Y(.)
        Alffi-06 kirjoitti:

..oikeasti olen hiton vaatimaton, en mä halua muuta kuin kaikki mulle heti tänne nyt, heh. Nyt soi Do you always..., naapurimaan musaa siis.

niiiin.. vaatimattomalta.. ;)))
        *hymy*

• Alffi-06
        (.)Y(.) kirjoitti:

niiiin.. vaatimattomalta.. ;)))
        *hymy*

..on ;) olen vaatimattomuuden perikuva.

• (.)Y(.)
        Alffi-06 kirjoitti:

..on ;) olen vaatimattomuuden perikuva.

tosiaan noin?.. ;)))
        Uskoisko?.. :DDD
        *hmmmm ja hymy*

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      61
      3964
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      50
      3879
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2861
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      52
      2659
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      1982
    6. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1799
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1649
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1327
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1261
    Aihe