Linux hukkuu viruksiin!!!

Pentti Nelonen

12

1411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • http://www.google.fi/search?q=exploit windows&start=0&start=0&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-a&rls=org.mozilla:fi-FI:official ==> Tulokset 1 - 10 noin 9 790 000 osuman joukosta haulle exploit windows. (0,20 sekuntia)

      http://www.google.fi/search?hs=bBV&hl=fi&client=firefox-a&rls=org.mozilla:fi-FI:official&q=exploit linux&btnG=Hae&meta= ==> Tulokset 1 - 10 noin 5 430 000 osuman joukosta haulle exploit linux. (0,16 sekuntia)
      Eli näin laskettuna Linux on HUOMATTAVASTI turvallisempi!
      :-P

    • aina

      jauhetaan niinja niimonta virusta mutta ei koskaan sanota kuinkamonta niistä on aktiivista :)
      käsittääkseni monet virukset ovat "kuolleet" kun paikkaukset on tehty järjestemään...

      • Pentti Nelonen

        Linuxissa on 1000 aktiivista ja 5000, jotka eivät enää toimi. Uuden vistan myötä kaikki windows-virukset häviävät kokonaan sillä vista tulee olemaan hyvä.


      • oieeeeeeee
        Pentti Nelonen kirjoitti:

        Linuxissa on 1000 aktiivista ja 5000, jotka eivät enää toimi. Uuden vistan myötä kaikki windows-virukset häviävät kokonaan sillä vista tulee olemaan hyvä.

        Joko olet hakemassa juttuseuraa typerillä provoillasi, tai sitten Microsoftille töihin pääsemiseen tosiaankin tarvitaan jo hullun paperit.
        Jos Microsoft määräisi, että käyttääkseen Windowsia on maksettava 1000 euron kuukausimaksu, niin sinä varmaan kyseenalaistamatta sitä mitenkään maksaisit sen?


      • Pentti Nelonen
        oieeeeeeee kirjoitti:

        Joko olet hakemassa juttuseuraa typerillä provoillasi, tai sitten Microsoftille töihin pääsemiseen tosiaankin tarvitaan jo hullun paperit.
        Jos Microsoft määräisi, että käyttääkseen Windowsia on maksettava 1000 euron kuukausimaksu, niin sinä varmaan kyseenalaistamatta sitä mitenkään maksaisit sen?

        Microsoft valmistaa ehdottomasti maailman turvallisimmat ja edistyksellisimmät käyttöjärjestelmät ja minä haluan olla kehityksessä mukana ja tietenkin minä haluan myös tietoturvaa.


      • ...
        Pentti Nelonen kirjoitti:

        Microsoft valmistaa ehdottomasti maailman turvallisimmat ja edistyksellisimmät käyttöjärjestelmät ja minä haluan olla kehityksessä mukana ja tietenkin minä haluan myös tietoturvaa.

        Onko teillä tosiaan siellä Niuvanniemessä tietokoneita mistä pääsee nettiin?

        Kaikkea sitä nykyään valtion rahoilla hulluille kustannetaankin...


      • kaikkialla nykyisin
        ... kirjoitti:

        Onko teillä tosiaan siellä Niuvanniemessä tietokoneita mistä pääsee nettiin?

        Kaikkea sitä nykyään valtion rahoilla hulluille kustannetaankin...

        niitä tietsikoita on VALITETTAVASTI ihan joka paikassa nykyään, mielisairaalat tuskin on tuosta poikkeuksena.


    • ...
    • QuadG5

      > Vain 81. Näinollen windows on *HUOMATTAVASI* turvallisempi
      > käyttää kuin linux.
      > Mikset siirtyisi jo tänään windowsin käyttäjäksi?

      Mutta katsoppa mikä on tuon linkkisi mukaan se ainoa oikea.

      http://www.viruslist.com/en/find?search_mode=virus&words=macintosh

      Nyt puhutaan jo *GIGAMEGASUPERHUOMATTAVASTI* turvallisempi kuin wintukka. Kuka kehtaa enään käyttää reikäjuusto wintukkaa? Miksi et siirtyisi jo Macin käyttäjäksi?

      Ja mitä mikkisoftan vistaan (lue: visvasyylä) tulee, niin sehän on pahimman luokan bakteeri... Imaiseppa beta ja ihmettele avaruusajan surkeinta koodia... jeees.

    • Mäkkihöperö

      Otsikkosi vähän lipsahti... Tarkoitus oli kai sanoa:
      Virus hukkuu Linixiin
      Vielä paremmin se hukkuu Mac OS X:een, jossa mikään tunnettu virus ei toimi. Tästä voimmekin päätellä että ylivoimaisesti tehokkain virustorjunta on olla käyttämättä Microsoftin ohjelmistotuotteita.
      Tästä tosiasiasta tosin torjuntaohjelmien kauppiaat ovat olleet varsin vaiteliaita, koska se taitaa vaarantaa heidän leipäpuunsa.

      • ...

        Viime aikoina linuxin ja macin virusuhat ovatkin nousseet esille lähinnä virustorjuntasoftien myyntipuheissa.

        Ja Microsoftin markkinointi(propaganda)osastolla.


    • puusilimä

      en tiennytkään että mikkis on noin edistynyt... on kai pakko asentaa wintoy ja kirjottaa parit matokoodit... jos muutki tekee niin ni kohtahan ollaan sitte jo tasoissa...
      koodin vääntö on kyllä aikaa vievää, mut kai sen verran voin uhrautua :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1175
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      82
      719
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      663
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      487
    Aihe