tietäiskö kukaan mistä alottaisin ohjaustehostimen toimimattomuuden vian selvittämisen? taitaa olla sähkökäyttöinen,vai?
kiitokset etukäteen kaikille jotka viitsivät neuvoa!
106 tehostimesta
13
908
Vastaukset
- jkk
vuosimalli 96 ja 1,4i
- sitä
olenkaan itsellä oli joskus 97 kuukauden tuommoinen käytössä ja mielestäni siinä ei ollut ja siinä uudemmassa se oli jollainen myös käytössä ollut
- jkk
sitä kirjoitti:
olenkaan itsellä oli joskus 97 kuukauden tuommoinen käytössä ja mielestäni siinä ei ollut ja siinä uudemmassa se oli jollainen myös käytössä ollut
ohjaustehostin nestesäiliöineen jne. mut ei tunnu ohjaukseen vaikuttavan mitenkään.
- pitäisi
jkk kirjoitti:
ohjaustehostin nestesäiliöineen jne. mut ei tunnu ohjaukseen vaikuttavan mitenkään.
kuitenkin sitten olla hinnalla pyöriväpumppu eikä sähköllä. Ensimmäinen sähköhydrulinen pösössä 307:ssa
- jkk
pitäisi kirjoitti:
kuitenkin sitten olla hinnalla pyöriväpumppu eikä sähköllä. Ensimmäinen sähköhydrulinen pösössä 307:ssa
..on kummiskin koneen ns.laatikon puolella. ei siellä mitään hihnoja näy,eikä luulis olevankaan?
- takapäässä
jkk kirjoitti:
..on kummiskin koneen ns.laatikon puolella. ei siellä mitään hihnoja näy,eikä luulis olevankaan?
no silloin se kyllä on varmaan sähköhydraulinen ja sitten se vika... ensin pitäisi katsoa niitä sulakkeita ja sitten releen toimintaa
- jkk
takapäässä kirjoitti:
no silloin se kyllä on varmaan sähköhydraulinen ja sitten se vika... ensin pitäisi katsoa niitä sulakkeita ja sitten releen toimintaa
mut ohjekirjassa ei löydy sen sulakkeen paikkaa ja releestä ei varsinkaan tietoa...
- ja releen
jkk kirjoitti:
mut ohjekirjassa ei löydy sen sulakkeen paikkaa ja releestä ei varsinkaan tietoa...
sijaiti pitäisi löytyä konehuoneesta varmaankin, koska kysessä siellä sijaitsevasta apulaitteesta.
ps. edelleen epäilen sitä, että olisi se sähköinen tehostin, mutta jos on niin ei siinä mitään olen silloin itse vain ollut sokea, kun tuollainen laite ollut käytössä - TAKUU VARMASTI
ja releen kirjoitti:
sijaiti pitäisi löytyä konehuoneesta varmaankin, koska kysessä siellä sijaitsevasta apulaitteesta.
ps. edelleen epäilen sitä, että olisi se sähköinen tehostin, mutta jos on niin ei siinä mitään olen silloin itse vain ollut sokea, kun tuollainen laite ollut käytössäole siinä autossa sähköistä ohjaustehostinta!!!!
Jos siinä ylipäänsä ohjaustehostin on, se on hydraulinen ja pumppu sijaitsee samassa päässä moottoria kuin laturi ja jakohihna eli jakopään puoleisessa päässä. - ajattelin..
TAKUU VARMASTI kirjoitti:
ole siinä autossa sähköistä ohjaustehostinta!!!!
Jos siinä ylipäänsä ohjaustehostin on, se on hydraulinen ja pumppu sijaitsee samassa päässä moottoria kuin laturi ja jakohihna eli jakopään puoleisessa päässä.mutta kaveri vain vastasi, että on. No ajattelin, että olen sitä huolimattomasti katsonut, kun en moista ole huomanut. Oma muistikuvani on siitä, että ei ole ollenkaan, mutta näppärä silti pyörittää ja pieniruokainen, johon kyllä sen vuoksi tykästyin ja olen ajatellut tuommoisen hankkimista nyt 2.autoksi
- jkk
ajattelin.. kirjoitti:
mutta kaveri vain vastasi, että on. No ajattelin, että olen sitä huolimattomasti katsonut, kun en moista ole huomanut. Oma muistikuvani on siitä, että ei ole ollenkaan, mutta näppärä silti pyörittää ja pieniruokainen, johon kyllä sen vuoksi tykästyin ja olen ajatellut tuommoisen hankkimista nyt 2.autoksi
tässä on siis se tehostin ja sijaitsee laatikon puolella. on siitä nainintaa ojekirjassakin...on nestesäiliö missä lukee päällä et ohjaustehostimen nestesäiliö,sit pumppu näkyy selkeesti putkineen ja letkuineen. jäi mainitsematta et vaikka 96 malli niin se uudempi korimalli joka just siinä vaihtui.
- jpon
jkk kirjoitti:
tässä on siis se tehostin ja sijaitsee laatikon puolella. on siitä nainintaa ojekirjassakin...on nestesäiliö missä lukee päällä et ohjaustehostimen nestesäiliö,sit pumppu näkyy selkeesti putkineen ja letkuineen. jäi mainitsematta et vaikka 96 malli niin se uudempi korimalli joka just siinä vaihtui.
Tehostin löytyy kyseisestä mallista, on ollut samallainen auto, joskin aika harvinainen olisiko tällä suomessa asennettu. Toimi sähköllä ja nesteet kiersi raidetagolle. Lopetti toimintansa yhtenä talvena,Yritettiin korjata mutta ei saatu toimimaan,sähkömoottori pyöri mutta pumppu oli sökö. Kyselin uutta puppua Pösöltä melken 1000 euroa jäi ostamatta. Auto meni vaihtoon.
- Anonyymi
TAKUU VARMASTI kirjoitti:
ole siinä autossa sähköistä ohjaustehostinta!!!!
Jos siinä ylipäänsä ohjaustehostin on, se on hydraulinen ja pumppu sijaitsee samassa päässä moottoria kuin laturi ja jakohihna eli jakopään puoleisessa päässä.On sähköinen! Pakko pätee kun ei mistää rätiedä mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.1137075Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d26454783Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras243124Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1381317- 501285
Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.1161028Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e621027Ajattelen sinua kiitollisuudella
Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi50939Mitä olisitte sanonut hänelle?
Onko teille jäänyt mieleen joku tietty ihminen ja tilanne, joka polttelee yhä – se asia, jota ette uskaltaneet sanoa ään50854Sinulle tiedoksi
Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si27843