Minulla on v40 vm.00 josta palanut lamput kojelaudan lämmittimen säätimien kohdilta miten ko.lamput saisi vaihdettua muuten kun viemällä auton esim. biliaan eli onko jollain tietoa asiasta.Kiitos neuvoista
v 40 vm.00
3
667
Vastaukset
- vesa
mun s40:ssä vm.98 kans palanut lämmönsäätimien polttimot, otin jo polttimet pois 2 kpl ja kävin kysyyn ihan tavan huotsikalla, mutta ei ollut samanlaisia! mistähän niitä sais? mun autosta lähti silleen että otin ne pyöritettävät katkaisimet irti. lähtee ihan vetämällä kovasti ulos päin, sitten vaan talttapää ruuvaria paneelin reunoihin ja varovasti vääntä joka reunasta paneelin irti.. sitte kun paneeli on irti, niin tulee semmonen muovinenkotelo jonka sisässä on piirilevy, kotelo on muistaakseni neljällä ruuvilla kiinni! sen jälkeen aika kätsä homma vaihtaa polttimot!
- vesa
kysymys oli varmaankin lämpötilan säätimen valoista? ei valon säätöjen tms. katkaisin valoista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h644231- 674181
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1072900Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv552782Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551992Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211989Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151669- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1091343- 1801271