Yleensä syötyään kotiloni kaivautuu turpeeseen, ja ellen ota sitä sieltä itse pois niin se vaan on siellä. Maksimissaan kolme päivää olen antanut sen koisia, mutta sitten olen kyllä ottanut sen pois ja pessyt sen. Kun nyt katson terraariota tietokonepöydällä, nään hölmön, tuntosarviaan ojentelevan söpöliinin, joka menee edestakaisin ruokakupin reunoja. ;D
Mutta kuitenkin, tuleeko kotilo itsestään pois, jos se on kaivautunut??
Ja sinulle, kotilo-ja-gekkofani, ISO kiitos! ;> Iso, lämmin kiitos kaikesta avustasi. Olen nyt ottanut tavaksi ottaa Saagan kädelleni ainakin kaksi kertaa päivässä ja sivellä sen kaulaa niin kauan kunnes se ei enää huomaakaan sitä. Kiitos, kiitos ja kiitos. ^^
Kotilo unten mailla!
1
155
Vastaukset
- kotilo-ja-gekkofani
kiitos vaan itsellesi noista "ylistyksistä" xD
Ole hyvä vaan, kiva että tietoni kelpaavat :)
Niin, kai se aksuliini sieltä itsestäänkin tule, mutta olen kyllä kuullut, että joidenkin aksut vaipuvat tuosta vaan horokseen, vaikkei mitään vikaa hoidossa yms. ole mitään vikaa, ja ovat turpeessa niin kauan kuin vaan antaa olla O__o
Outoja nekin aksut...Eli kannattaa otaa vaan pois, jos haluaa saada siitä jotain iloakin, siis katsella sen menoa ym. ettei se vaan koko aikaa möllötä turpeessa.. Tästä nyt ei varmaan Erkkikään saanut mitään iloa irti, mutta vastasin kuitenkin xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770