Koira takasin kotiin... vai?

sassuu

Pitäskö olla niin että koira tulee kotiin kun on karannu? Mulla karkas kesällä eikä ole tullut vieläkään kotiin!

24

2161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietysti.

no senhän on susi syöny tietysti!

• karkas,en ny muista minä vuonna mut ei enää näkyny...en jaksa olettaa että olisit tosissasi kysynyt?!?

• Nimetön

Ajattelin vaa kysyy... Ku miks sillee sit sanotaa, ku se ei oo totta!!!

• koiran kadottaminen on taitolaji. Siihen emme mekään ole vielä pystyneet. Jospa kertoisit mikä sinun asiasi oikein on. Totta vai tarua, lapsi vai aikuinen.

• Nimetön

SE VAIN KARKASI! EMME OLLEET VIELLÄ KOULUTTANEET SITÄ HYVIN LOPPUUN ASTI JA SE OLI VASTA PENTU! KAI SE MENI VAIN MENI HÄDILLEEN JOHONKIN TIEN TOISELLE PUOLELLE JA EHKÄAUTO AJOI SEN YLI!!!!!! KAI NIINKIN ON VOINUT KÄYDÄ??? ASIANI OLI, ETTÄ ONKO TOTTA ETTÄ VOIKO KOIRA PALATA TAKAISIN JOS SE MENEE NYT ESIN. 10KM PÄÄHÄN YKSIN? VOISIKO JOKU VASTATA?????

• Nimetön kirjoitti:

SE VAIN KARKASI! EMME OLLEET VIELLÄ KOULUTTANEET SITÄ HYVIN LOPPUUN ASTI JA SE OLI VASTA PENTU! KAI SE MENI VAIN MENI HÄDILLEEN JOHONKIN TIEN TOISELLE PUOLELLE JA EHKÄAUTO AJOI SEN YLI!!!!!! KAI NIINKIN ON VOINUT KÄYDÄ??? ASIANI OLI, ETTÄ ONKO TOTTA ETTÄ VOIKO KOIRA PALATA TAKAISIN JOS SE MENEE NYT ESIN. 10KM PÄÄHÄN YKSIN? VOISIKO JOKU VASTATA?????

koira palata mutta tuskin noin pitkän reissun jälkeen on edes hengissä tai joku on ottanut hoiviinsa.mutta siis voi tai sitten ei.

• sudenkorento75

LASSIE PALAA AINA KOTIIN....:-) ääh...taisin olla ilkeä jos toinen on tosissaan....

• taitaa olla,ylempänä sanoo että eivät saaneet karannutta koiraa pentuna ja alempana että se karkasi kun koulutus oli kesken ja se oli vielä pentu....siis häh?

• TAAS MINÄ!!!

Se oli tavallan pentu (ainakin mulle on sanottu niin) se oli alle vuoden. Siltä oli meiltä kouluttaminen kesken, emme olleet saaneet sitä viellä taysin koulutetuksi maan pihaamme. Auto varmaan ajoi sen yli, en tiedä. MITÄ KOHTAA ETTE TAJUA? KYSYKÄÄ TOKI NIIN SELVENNÄN ASIAA!!!

• TAAS MINÄ!!! kirjoitti:

Se oli tavallan pentu (ainakin mulle on sanottu niin) se oli alle vuoden. Siltä oli meiltä kouluttaminen kesken, emme olleet saaneet sitä viellä taysin koulutetuksi maan pihaamme. Auto varmaan ajoi sen yli, en tiedä. MITÄ KOHTAA ETTE TAJUA? KYSYKÄÄ TOKI NIIN SELVENNÄN ASIAA!!!

tuollainen on aina ikävä juttu ja varsinkin jos ei tiedä sitä mitä on tapahtunut. Mutta nuori ystäväni elämä kulkee eteenpäin. Nauti nyt uudesta koirastasi. Ei salama kahtaa kertaa iske samaan paikkaan.
        tsemppiä

• sassuu
        umalehtinen kirjoitti:

tuollainen on aina ikävä juttu ja varsinkin jos ei tiedä sitä mitä on tapahtunut. Mutta nuori ystäväni elämä kulkee eteenpäin. Nauti nyt uudesta koirastasi. Ei salama kahtaa kertaa iske samaan paikkaan.
        tsemppiä

Nyt tuntuu ettette olis mua nii paljoo vastaa ku tuntu... Kiitti! ^.^,

• sassuu kirjoitti:

Nyt tuntuu ettette olis mua nii paljoo vastaa ku tuntu... Kiitti! ^.^,

mitenkään. Itselläni on aika töksähtävä kirjoitus tapa. Kirjoittele ja kysele , sekä tule mukaan kanssamme keskustelemaan. Muistathan aina ettei haukkuva koira pure (usein ainakaan).

• sassuu
        umalehtinen kirjoitti:

mitenkään. Itselläni on aika töksähtävä kirjoitus tapa. Kirjoittele ja kysele , sekä tule mukaan kanssamme keskustelemaan. Muistathan aina ettei haukkuva koira pure (usein ainakaan).

Joo joo. Kaikil oma puhetyyli! :o)

• kyllä jäi kaivelemaan että aloittajalla oli rekattu nimmari,mutta sitten koiraa koskevissa vastauksissa nimim voi olla mikä vaan...

• sassuu

Eli? Nyt en oikee tajunnu mitä sanoit...

• sassuu kirjoitti:

Eli? Nyt en oikee tajunnu mitä sanoit...

aloituksessa sassuu,mutta karannutta koiraa koskevissa vastaustiedoissa nimmarina milloin mikäkin tai nimetön vai sekosinko minä jotenkin.

• sassuu
        davalyan kirjoitti:

aloituksessa sassuu,mutta karannutta koiraa koskevissa vastaustiedoissa nimmarina milloin mikäkin tai nimetön vai sekosinko minä jotenkin.

Joo, kun käytin toista nimimerkkiä, kun olin tullut suoraan sähköpostista tänne se sassuu jäi jä tilalle tulikin nimetön... Mutta mä se koko ajan olin! ^.^,

• sassuu kirjoitti:

Joo, kun käytin toista nimimerkkiä, kun olin tullut suoraan sähköpostista tänne se sassuu jäi jä tilalle tulikin nimetön... Mutta mä se koko ajan olin! ^.^,

nimetön,sitten: taas minä.ei sekoita niin paljon jos aina käyttää samaa vaikkei olis edes rekattu.

• sassuu
        davalyan kirjoitti:

nimetön,sitten: taas minä.ei sekoita niin paljon jos aina käyttää samaa vaikkei olis edes rekattu.

joo, se aina vain välillä unohtu kun olin vähän hämillään... Että tajuutteko vai ette... ^.^,

• sassuu kirjoitti:

joo, se aina vain välillä unohtu kun olin vähän hämillään... Että tajuutteko vai ette... ^.^,

mutta monet kysyvät tuollaisia juuri vain huvikseen,siksi vastaustemme älyllinen taso saattaa joskus olla alhainenkin :)

• sassuu
        davalyan kirjoitti:

mutta monet kysyvät tuollaisia juuri vain huvikseen,siksi vastaustemme älyllinen taso saattaa joskus olla alhainenkin :)

jaa jaa. Mitä hannu- karttu keskusteluu ny on? Mitä uunii tai noita- akan syömäksi jne? Taidan ol vähä unine ku en tajuu ny oikee mitää.

• skitsofrenikko??

tuli vähän sellanen olo että onko täällä useampikin persoona ja kuinka tosissaan niistä kukakin on?

• sassuu
        skitsofrenikko?? kirjoitti:

tuli vähän sellanen olo että onko täällä useampikin persoona ja kuinka tosissaan niistä kukakin on?

En ny kyl tajunnu et mitä tarkotit, mut sen tiijän ettei tääl ol mitää skitsoja!!!

• sassuu

Mitäköhän nua tulet tarkottaa ku tuossa on pääsivulla meen keskustelun kohdalla on... En oikee tiiä mitä se tarkottaa ni aattelin kysyy, ku te varmaa tiiätte ku ootte vähä vanhempii! :o)

Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      98
      4822
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3952
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      211
      3850
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      119
      2257
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      78
      1980
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1366
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1324
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      168
      1296
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      546
      1178
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1135
    Aihe