kattokaa tätä viesttii ennemmin tullu wínx viesti!!!!!!
winx musavideoit!!!!!!!!
6
873
Vastaukset
- Stella
mä oon löytääny monta winx musavideoo
- HEVARI
no oho jos oot löydä viä elämä
- ham näytää
www.winxclub.tv
- icy trix
Rekisteröitykää sinne ni sielt voi ladata hienoja winx kuvia jos pelaa niitä pelejä ni saa winx rahoja ja niillä voi ostaa niitä.
- Auringon ja Kuun keiju
icy trix kirjoitti:
Rekisteröitykää sinne ni sielt voi ladata hienoja winx kuvia jos pelaa niitä pelejä ni saa winx rahoja ja niillä voi ostaa niitä.
Mitä niillä Winx-rahoilla voi ostaa???
Mä olen nähnyt seuraavat Winx-musavideot: Jus Us Girls (kaksi eri versiota), Searchin ja Magic Bloom. En ole varma, kirjoitettiinko Searchin noin, mutta se on suomeksi "Etsimässä" tms. - icy trix
Auringon ja Kuun keiju kirjoitti:
Mitä niillä Winx-rahoilla voi ostaa???
Mä olen nähnyt seuraavat Winx-musavideot: Jus Us Girls (kaksi eri versiota), Searchin ja Magic Bloom. En ole varma, kirjoitettiinko Searchin noin, mutta se on suomeksi "Etsimässä" tms.mee 4kids tvn sivulle siel on avauslaulu ja mean girls rule sekä just us girls
mean girls are popular
mean girls are coo-ool
mean girls are icy cold
that's why the mean girl ruuuuuule
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245211Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241594- 501588
- 411560
- 231481
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv311411- 141312
- 291293