Kävinpä muuten äsken Rio Grandessa pizzalla, aiemminkin taisi täällä olla keskustelua parhaista pizzapaikoista joten sieltä kyllä sai tosi hyvän pizzan...käykääpä hakemassa!
Parhaat pizzat...
12
2399
Vastaukset
- jaska
niin on kuopion parhaimmat, olen käynyt siellä useinkin syömässä ja viihtyyhän siellä muutenkin
henkilökunta on hirmu mukavaa ja ammattitaitoisia käykääs kahtoo ja kokeilee - pizzat
siilin maxi
- täytteet
tuli käytyä kahtoo kun puhetta oli palstalla kyllä rio
grandessa oli hyvää ruokaa ja juomaa- toisen
lähiökuppilan pizzat, elikkäs Käskynkkä Jynkässä valmistaa myös makoisat ja valtavan kokoiset pizzat.Käykääs maistamassa....
- nimim.hyvää on sieltä ne :)
toisen kirjoitti:
lähiökuppilan pizzat, elikkäs Käskynkkä Jynkässä valmistaa myös makoisat ja valtavan kokoiset pizzat.Käykääs maistamassa....
KOTIPIZZAN MARGERITA ON MUN SUOSIKKI SE RULLOO
ROX SIIN ON JUUSTOO,YM.
PETOSEN KOTIPIZZAN MARGERITA JA MUUT PIZZAT RULLOO ROX.YLEENSÄKKI KOTIPIZZAT RULAA.
MUT KARVAKÄSIEN PIZZOIHI EN KOSKE EES TIKULLA:)
KOIRANLIHHOO YM PASKOO ON NIIS. ROTANLIHOO - ---------
nimim.hyvää on sieltä ne :) kirjoitti:
ROX SIIN ON JUUSTOO,YM.
PETOSEN KOTIPIZZAN MARGERITA JA MUUT PIZZAT RULLOO ROX.YLEENSÄKKI KOTIPIZZAT RULAA.
KOIRANLIHHOO YM PASKOO ON NIIS. ROTANLIHOOJa voihan niissä "karvakäsien" pitsoissa olla vaikka ihmisenkin lihaa,räkää tai mitä tahansa ällöä.Suomessa kun ei kukaan valvo ravintola-alan raaka-aineita eikä hygieniaa...kuka tahansa saa myydä mitä vaan eikä kansalaiset voi edes tehdä valitusta mihinkään jos eväissä on jotain vikaa.
Eikö olekin kamalaa?????? ;) - parempaakin maistanut
nimim.hyvää on sieltä ne :) kirjoitti:
ROX SIIN ON JUUSTOO,YM.
KOIRANLIHHOO YM PASKOO ON NIIS. ROTANLIHOO...jos Kotipizzan standardiläpysköihin pitää tyytyä. Eikö Kuopiossa tosiaan saa parempaa?
- pitsahimo lähtee pitsalla c...
Kyllä se vaan niin on ettei ole keskustan Caesar'sin voittanutta löytynyt. On tullu aika monta paikkaa kierrettyä Petonen-Neulamäki-Keskusta alueella ja tuo on ollut paras. Aina on ollut rapeat ja maukkaat pizzat nopeasti saatavilla. Tämä paikkahan löytyy tulliportinkadun ja vuorikadun risteyksestä, torilta tullessa jää vasemmalle.
Pahimmat letut oon saanu Kotipizzasta ja Green Housesta. Niiden tuotoksista en tykkää yhtään. Kotipizzan letuissa on niin paljon tomaattikastiketta että yök ja se juusto on jotain aivan kamalaa. Ja hinnassakin on kotipizzalisä. Green Housen tuotokset taas on niin pahoja kaikin puolin ettei niitä hyvällä omalla tunnolla voi sanoa pizzoiksi. - roi
... ylivoimaisesti duran´s!! se kurdi hyppi silmille ku sanoin asiallisesti sille etten oo tilannu mitään kalaa siihen lettuun (oon kala-allerginen, eli en taatusti sitä siis tilaa), ja että en voi sitä syödä.
Riossa on kyl ollu ihan ok pizzat mitä on tullu käytyä. Samoin on Petosen noutopizzassa.- löytyy
Duransista....
- Stoghra
Ceasar´s tulliportinkadulla on ehdottomasti paras. Pitsat on täyttäviä, palvelu loistavaa, tilat tunnelmalliset ja alkupala salaatti taivaallista. Suosittelen.
- Anonyymi
Hei!
Aikoinaan tuolta sai tämän palstan mukaan parhaat/ makoisimmat/edullisimmat/suositeltavimmat pizzat. Onko kilpalijoita tullut markkinoille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724757
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h724634Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112977Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv762883Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222226Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.592015Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska161707- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1121399- 1851298