niin puhelimeni on nokia 3650 ja jos haluan laittaa aidon äänen soittariksi niin minut täytyy käyttää .WAV -tiedostoja mutta ne vievät niin pirunpaljon tilaa että tiedustelisin että onko semmoista ohjelmaa jolla voi laittaa esim. .MP3 -äänen soittoääneksi?
MP3 soittariksi ohjelman avulla!
5
968
Vastaukset
- ruoska
Siirrät vaan sen mp3:n sinne puhelimen muistikortin muistaakseni digitaaliset äänet kansioon ja laitat soittoääneksi. Ei sille tarvi mitään tehdä.
- (alkuperäinen viesti)
eli mitä teen?
- Hjördis täti
Konvertoit sen mp3:sen nokia multimedia converterilla amr:ksi ja toimii suoraan, eikä vie tilaakaan kuin murto-osan mp3:sen viemästä tilasta. On myös olemassa mp3 soittimia symbian 60 puhelimiin, niillä saattaa saada toimimaan suoraan, en ole kyl itse kokeillut...
- forttikuski
eli hommaa mp3cutter ja leikkaat sillä sen kohdan minkä haluat soivan kun sinulle soitetaan. ja sitte haet DbpowerAmp :in ja muutat sen waviksi ja vähän pienempään muotoon. ja sitte siirrät sen puhelimeen. ei tarvi koko kappaletta pistää.. ja jos haluat mp3 kappaleita puhelimeen niin mene puhelimellasi googleen ja hae sillä FExplorer (mobiiliwebin kautta) ja asennat sen... sitten haet vaikka ultra mp3 playerin ja asennat sen... sitte vaa mp3 kappaleita luuriin.. ilman tota FExploreria et voi asentaa mitään jar. tiedostoja..
- ruoska
Edellinen viestini oli näköjään poistettu, koska joku kävi väliin viisastelemassa nimimerkilläni. Eli ei tarvitse muuttaa mitenkään mitään. Olen itse siirtänyt SEKÄ 3650:aan, 3660:aan että 6600:aan mp3-tiedoston ihan suoraan mitään mitenkään muuttamatta infrapunan kautta PC Suite-ohjelmalla muistikortin digital. äänet-kansioon (muistaakseni sen niminen) ja valinnut sen jälkeen soittoäänen käyttöön puhelimesta ihan samalla tavalla kuin valitsisin vaikka Nokia tunen eli sieltä profiileiden soittoääni-listasta.
Mitään en ole muuttanut, en tiedostopäätteitä enkä muuta, ja ovat toimineet.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078