oisko tietoo kaasarin säädöistä ku näyttää saavan liikaa löpöä,,,kumma ku eka toimii ku unelma ja sitt ku oot 2viikko ajamatta nii eipä toimikkaa,,tulppa ja häikkäri vaihdettu,,,mikä on???
250 yz kaasari
mikuni
2
335
Vastaukset
- lööluklöu
otappa kaasari irti ja putsaa pääsuutin ja epäilen et on kosteutta eli esin vesipisara kohokammiossa ja ei päästä bensaa kunnolla suuttimen läpi tai päästää mut on kosteutta tankissa eli tenttua hieman sekaan.ainakin oireet viittaa siihen jos kerta on toiminut ennen seisokkia kunnolla ja nyt ei ,niin keränny kosteutta tai joku osa esim koho jumittaa tai kohon liikuttama neulaventtiili.pura kaasari kun se on pikku juttu.tässäpä mun näkemys
- rrrrrr
sama vika mulla , syy oli vanhasaa bensassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2719687- 766690
- 286336
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni996105Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv435969Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h1015851- 635275
- 454990
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on604320- 503930