Voivatko rintasyövästä johtuvat patit olla minkäkokoisia ja -laisia tahansa? Minulla on toisessa rinnassa kainalon puolella n. 2-3 cm pitkä ja n. 1 leveä hieman "muljuava" patti, sellainen epätasainen. Sitä myös arastaa kunnon tunnustelu, ei pelkkä sively. Epäilyttää vain, että voisiko se olla rintasyöpää, kun olen niin nuori, 17-vuotias. Ja mietin sitäkin, että ottavatko lääkärit tosissaankaan.
Ja kysyisin vielä, että kasvavatko patit, ja jos niin mitä vauhtia? En ole huomannut mitään kasvua sen jälkeen kun sen ylipäänsä löysin muutama kuukausi sitten.
Minkälaisia patteja rintasyövässä?
3
940
Vastaukset
- sinun pitäisi
mennä kyselemään siitä lääkäriltä eikä täältä palstoilta
- lääkärissä
niin,
minäkin ehdotan sulle lääkärissä käyntiä.
Samalla hän neuvoo sinulle, miten itse tunnustelet omat rintasi. Voitte käydä tarkkaan läpi sinun rinnat, ja hän kertoo minkälaisia ne patit ovat jne.
Helpottaa vastaisuudessa omien rintojen tutkimusta!
Omat rintani ovat aina olleet jotenkin kauhean 'rypyliäiset' siis kun tunnustelee, niin selvästi ne ei ole mitään sileää, vaan täynnä sellaista pientä niinkuin nystermää. En oikein osaa selittää, mutta lekuri sanoi sen olevan ihan normaalia. - 17 kesänen
voi olla että jotkut lääkärit ei ota tosissaan toiset taas ottaa. olen itse 17 vuotta ja menossa ultraäänitutkimukseen rinnassa olevan patin vuoksi joka on ollu useamman kuukauden rinnassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872