The Sims 2 tulevat lisäosat tottako????

meer!

1. Onko totta ,että The Sims 2 :seen ois tulos joku uus joululisäosa jossa vois kuulemma viettää joulua??? Jotku puhu tällä palstalla ,että se ilmestyis 17 tai 18.11/2005 ja se maksais noin 18-20€!!! Mulla on The Sims 2,Yliopisto ja Yöelämää...ja haluisin tosiaan ostaa tän tulevan lisäosan jos se on tulos...

2. ...ja sitte vielä onko 2006 vuoden alussa tulos joku uus lisäosa The Sims 2:seen Se on kuulemma sellanen jossa simit voivat perustaa omia yrityksiä esim.kaupan...luin tosta lisäosast Yöelämän vihkosesta...???

Kiitos kaikille Sims faneille jotka vastailevat kysymyksiini!!! :) :) :D

4

628

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ptriih

taitaapa tuo jouluosa paikkansa pitää. siinä tulee 40 uutta esinettä ja maksaa n. 18 e. varsinainen laajennusosahan tuo ei ole vaan vain lisäys, jolla simit voivat viettää joulua..joulupukki ja muorikin ovat mukana. :)

ja kaipa tuo ensi vuoden alussa ilmestyväkin totta on jos se ihan nightlifen vihkosessakin on mainittu..itse en ole tuosta kuullut vielä, mutta enpä omista nightlifeäkään..vielä. :)

• meer!

mulla on Sims 2 ja siihen kummatki lisäosat eli jos ostan ton joulubonuslevyn mikä nyt onkaan niin pelaanko mä sillä joululevykkeellä koska se on uusin???

• avuton ;)
        meer! kirjoitti:

mulla on Sims 2 ja siihen kummatki lisäosat eli jos ostan ton joulubonuslevyn mikä nyt onkaan niin pelaanko mä sillä joululevykkeellä koska se on uusin???

kun ostat sen bonus CD:n ja olet tallentanut sen ja rupeat pelaamaan niin kyllä se kone kertoo millä CD:llä pitää pelata...

• meer!
        avuton ;) kirjoitti:

kun ostat sen bonus CD:n ja olet tallentanut sen ja rupeat pelaamaan niin kyllä se kone kertoo millä CD:llä pitää pelata...

joo ok yritän sitte!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      246
      4041
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2317
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2006
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1481
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      940
    6. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      939
    7. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      937
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      331
      860
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      857
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      780
    Aihe