Mitä, onko miespuoliset huippukokit sinkkutapauksia?

capt.cöpenick

Sanon suoraan. Pidän hyvästä ruuasta. Valmistan myös parempaa ruokaa kuin vaimoni.

Hän ei salli, että puutun kokkaamisiinsa. Juonikkuutta kun on, tuon sellaiset raakaaineet kaupasta, ettei niistä voi mennä
safka pieleen.

Maustaminen näyttää olevan yksi este mutta klassinen kokin koetinkivi
on tietenkin "kastikelogia".

Miten lie rahikaisilla?

5

625

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ainakaan minun tuttavapiirissäni.
      Carl Butlerin miehille tarkoitettu keittokirja joskus 70-luvulla innosti varmaan monetkin ikäluokkamme miehet ruuanlaittokokeiluihin. Monille se oli ensin harrastus, josta kehittyi melkein intohimo.

Useimmat huippukokit taitavat myös olla perheellisiä, niin Jamiekin. Hänhän esitteli perheensä jossain tv-ohjelmassa. Ainakin kaikki minun tuntemani kokit ovat perheellisiä, muista en tiedä.

Tyttäreni poikaystävä innostui seurusteluaikana kokeilemaan kokkailua meillä, vaikkei ollut koskaan kotonaan tehnyt mitään. Hän pyysi minulta lupaa saada kokata itse ja innostui asiasta niin, ettei nyt omassa kodissaan koe välttämättä ollenkaan tarvitsevansa vaimoa keittiöön. Vaimokin osaa valmistaa hyvää ruokaa, jolla välillä hemmottelee miestä ja ystäviäkin.

Ruuanlaitto on mukava harrastus, joka on vihdoin alkanut levitä tasa-arvoisemmin myös perheissä.

• uzma

ovat ehka miehia muttei sinkkuja,oma mieheni ja poika ovat hyvia kokkeja,ja otta toisinaan paahan kun peittoavat mun taidoillaan,muutekin tassa maassa ravintoliossa on vain mies kokkeja eikohan ne ole ukko miehia kaikki.

• Pääsky64
        uzma kirjoitti:

ovat ehka miehia muttei sinkkuja,oma mieheni ja poika ovat hyvia kokkeja,ja otta toisinaan paahan kun peittoavat mun taidoillaan,muutekin tassa maassa ravintoliossa on vain mies kokkeja eikohan ne ole ukko miehia kaikki.

innostuneempi tuosta ruuanlaitosta. Tai mies osaisi tehdä muutakin kun poronkäristystä ja makkarakeittoa ja makaroonilaatikkoa.

Olen käynyt useasti syömässä kalaruokaa baarissa,siellä on paremmin maustettua kun kotona.
        Kyllä voissa paistetut siiat ja muikut ovat herkkuani,ne taas ei ole baarissa eikä torilla hyvin tehtyjä.
        Kauheita on sopivampi sana.

Tavallisen duunarin näin laittavan ruokaa likaisin käsin ja kaiveli vaikka mitä. Sanoi käyvänsä veljensä leipomossa tekemässä kalakukkoja.Minulla on kuva mielessä miten se niitä tekee ,sanoin että laita ainakin ehjät kalsarit jalkaasi.

• Ne teki mieheni, muuten tuo keittiö oli enimmäkseen minun valtakuntaani, vaikka hyvää ruokaa hän valmisti vapaapäivinään kun minä olin töissä, minulle, joka illalla nälkäisenä ryntäsin kotiin... suoraan syömään.

• Opetusta äiteeltä

näin aloitin reseptin kertomisen pojalleni, kun hän halusi itse tehdä tonnikalapaistosta. Poika oli muuttanut ensimmäiseen omaan asuntoon ja halusi tehdä em. paistosta, joka on meillä ollut aina hyvin suosittu lauantai-illan paistos. Poikani oli ostanut tarvikkeet ja tuli sen taikinan teon aika; hän soittaa minulle ja sanoo, että taikina on tarttunut kaikkeen muuhun paitsi itse vuokaan. Siis sitä oli kaappien ovissa ja joka paikassa yltympäriinsä. Jäi sitä taikinaa vuokaan pohjan peitoksi sentään, nyttemmin hän osaa jo tehdä tosi hyvin kaikenlaista ja on yllättänyt tyttöystävnsä monet kerrat. Näin meillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      94
      2543
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      191
      930
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      53
      733
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      662
    5. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      49
      562
    6. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      13
      492
    7. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      52
      484
    8. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      48
      477
    9. Mitä nainen tekisit J-miehen kanssa?

Jos saisit juoksemalla kiinni?
      Ikävä
      55
      445
    10. Auto katolleen Huhtalantiellä

Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit
      Lapua
      11
      440
    Aihe