Raskaus

Murtunut

Sain selville että avomieheni naispuolinen ystävä on tälle raskaana! Voitte kuvitella fiilikseni, ensin en voinut uskoa mutta totta se on, niin mieheni kun tämän naisen suusta. En halunnut kuulla enempää, en laskettua aikaa kävelin vain lamaantuneena pois.

Olemme puhuneet perheenperustamisesta eikä mies ollut valmis ja pyrki toppuuttelemaan ettei ole kiire. Mitä pitäisi tehdä?? Ajatukset ovat aika sekavia ja sattuu...

10

1738

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elämän,

ilman miestäsi.

Oli raskaus vahinko tai ei, tai vaikka vale, on selvää että et ole ensimmäinen nainen miehesi ajatuksissa. Ja tyyppi joka ilmoittaa asiasta noin alhaisella tavalla, ei ansaitse mitään sympatioita. Yritä ajatella, että olipa hyvä että hänen epämiellyttävät luonteenpiirteensä tulivat esille jo nyt, eikä vasta sitten kun olette olleet jo perustaneet perheen, ja sinun pitäisi kertoa lapsillesi sisaruspuolista.

Tee irtaimesta ositussopimus paperille, ja ala neuvotella siitä kuka saa pitää asunnon ja/tai hankkia uuttaa asuntoa. Jos suoraan puhuminen on liian vaikeaa, keskustele sähköpostitse tai kirjelapuilla.

Voit myös kysellä miehesi tunteista sinua kohtaan, jos enää kiinnostaa, mutta jätä toinen nainen mahdollisuuksien mukaan kyselyjen ulkopuolelle, siitä ei tule kuin paha mieli pitkäksi aikaa, jos keskustelu ei suoraan lopu tappeluun tai miehen täydelliseen hiljentymiseen.

Jos haluat tietää miksi mies teki lapsen toisen naisen kanssa eikä sinun, kysy "Miksi et ollut valmis perustamaan perhettä juuri minun kanssani, kun sinussa tämä valmius näyttää kuitenkin tuloksista päätellen olleen?", "Milloin tunteesi minua kohtaan alkoivat jäähtyä?" (sen sijaan että kysyisit mistä lähtien hän on nainut toista naista), "Milloin negatiiviset tunteesi perheen perustamista kohtaan alkoivat muuttua positiivisiksi?" (sen sijaan että kysyisit koska lapsi on saanut alkunsa), "Miksi minä en kelvannut lapsesi äidiksi?" (sen sijaan että kysyisit mikä toisessa naisessa on niin paljon parempaa), jolloin sinä ja miehesi pysytte keskustelun keskipisteessä, eikä miehesi pysty reagoimaan vetoamalla siihen, että hänen ja toisen naisen asiat eivät sinulle ulkopuolisena kuulu. Tee vaikka lista kysymyksistä etukäteen ja pitäydy siinä keskustelun ajan.

Paha mieli on muutenkin odotettavissa joksikin aikaa, mutta täytä elämäsi elämällä ja ystävillä, niin et ehdi murehtimaan niin paljon. Suuntaudu tulevaisuuteen, älä menneeseen: kuvittele miten ihanaa elämäsi on sitten kun olet päässyt surustasi yli, mielikuvaharjoitukset estävät masentumista. Vältä suruun syömistä kuin ruttoa, keksi joku toinen tapa lohduttaa itseäsi silloin, kun muut eivät voi. Älä hanki itsellesi vakipanoa kummempaa ihmissuhdetta ennen kuin olet päässyt entiseen avomieheesi liittyvistä ikävistä ajatuksista yli, etteivät ne rasita uutta suhdetta.
      Voimia sinulle!

• Mellu

Ei voi olla totta että kaverin kanssa on valmis hankkimaan lapsia , mut ei oman kullan kanssa. Jätä sellanen hyypiö...olet hyvän kohtelun ansaitseva nainen! Törkeää...miten avokkisi kertoi ...olan kolautuksella vai että sattui pieni hyppy vai! sä et voi jatkaa tälläisen pettäjän kanssa..se ei muutu tosta muuhunkun pahempaa! voimia sulle!

• Murtunut

Selitys oli juuri että sattui pieni vahinko. Kiitos neuvoista, jo tuntuu vähän paremmalta en muutakaan keksinyt kun purkautua tänne :( Kaiken meillä piti olla hyvin...

• sillä tavalla
        Murtunut kirjoitti:

Selitys oli juuri että sattui pieni vahinko. Kiitos neuvoista, jo tuntuu vähän paremmalta en muutakaan keksinyt kun purkautua tänne :( Kaiken meillä piti olla hyvin...

Ei ole ollenkaan pieni vahinko, että eksyy vieraan naisen sänkyyn, saatikka se, että "vahingon" seurauksena on lapsi.
        Kuinka edes kysyt, mitä pitäisi tehdä?
        Mies on tiensä valinnut, nosta nokka tuuleen, poistu paikalta ja ole pelkästään kiitollinen, että avosta "pääsee eroon"

• saman läpi käynyt

Ole sinä viisaampi kuin minä ja jätä heti sellainen mies!!! Minä en jättänyt ja kärsin 10vuotta tuosta tapahtumasta niin paljon että sairastuin lopulta itse. Tosin työkaverini joka alkoi odottamaan miehelleni lasta teki abortin, tarjottuaan ensin minulle mahdollisuutta adoptoida lapsi. Vasta nyt voin pikkuhiljaa alkaa luottamaan mieheeni uudelleen. Tuntuu kuin kymmenen vuotta olisi varastettu elämästäni. Voimia sinulle.

• Aviomies

Sitä vartenhan naiset ovat.
      Ja naispuoliset ystävät tykkäävät kovasti kun saavat lämpimän lastin sisään.

• jatkaa vielä

...tein päätöksen eli mies töistä tultuaan löytää tavaransa rapusta ja lukko on sarjoitettu sekä vaihdettu. Ainoa järkevä ratkaisu.

• meppuFIU
        jatkaa vielä kirjoitti:

...tein päätöksen eli mies töistä tultuaan löytää tavaransa rapusta ja lukko on sarjoitettu sekä vaihdettu. Ainoa järkevä ratkaisu.

Vaikka nyt on vaikeaa niin kuuntele musiikkia ..se antaa lohtua! :-)

• Sad
        meppuFIU kirjoitti:

Vaikka nyt on vaikeaa niin kuuntele musiikkia ..se antaa lohtua! :-)

Mulle on käynyt samoin. Mies johon olin rakastunut, harrasti selkäni takana seksiä toisen kanssa. Olivat pelanneet peliään pitkään, enkä naiivina tahtonut uskoa kaveri/ystäväpiiristä kantautuneita vihjailuja :(

• dina

mun aviomiehilläa on chat kaveri tallinassa ja ne usein texteilla ja soittelle mun sellan takana ja kuin kaikki paijasttu niin kaikki katu mun päälä että mä kuulin että meillä kuulemmän menne huonosti vaikka ei mee ikina tapellu kotona tai riittelle ja mun aviomies valehtelle toisen naisen kanssa kaikki asia menne mun piikki.....eli huono vaimo että tyhmää estillainen nainen rakastu hänestä..niin onkin on tapattunut ehkä...se rouva lähettelle mun mies kaikki valhe mitä mies sä myyntti niin kuin idioti mä vaan sano sille että se nainen vaan halua tule suome ja raaha ei sina!! ja se onkin kun suhde paljastu niin nainen lähetti minulle viesti että mitä minä halua tiettä että onko hän rakastunut mun mies tai hän on raskaana hänestä? oli paskamainen olo muttä mun mies sanoo ja vanno että ei hän ikiina koskenut sittä nainen ....ei mä tiedä jos uskotkö minä vai ei....muuttä aika voi kerro jos maha kasva niin ovi on kiini......vai mitä sanoo......vaikka se satu niin pirusti!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      57
      2960
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2741
    3. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2549
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      38
      2451
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1938
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1569
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1287
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1213
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe