Minä itse vietän halloweeniä vasta 5.11...://
olenko jo liian myöhässä??
Olenko Jo Liian Myöhässä??
12
1138
Vastaukset
- Mie....
Halloveen on viimeinen päivä 10.. Eilen kierteli karkki vai kepponen- tyypit. Jos et lähde kiertelemään niin éikai se liian myöhäistä ole...
- pigru
mun mielest amerikass halloweeniä vietetään 31.10, mut suomessa sitä vietetään pyhäinpäivänä, eli 5.11. siis mä oon aivan sekasi et millo siis vedetään maskit päälle....=)
- dfgdf
31.10!!!
- että niin
Pyhäinpäivä on kristillinen juhla ja halloween pakanallinen. Uskokaa jo!
- Mizty
että niin kirjoitti:
...halloween (all hallow's eve) tarkoittaa juuri pyhäin päivää, joka pistettiin pakanallisen Samhain (tai mitä nimeä siitä sitten joskus käytettiinkään) juhlan paikalle silloin joskus kauan sitten.
- ...-...
Mizty kirjoitti:
...halloween (all hallow's eve) tarkoittaa juuri pyhäin päivää, joka pistettiin pakanallisen Samhain (tai mitä nimeä siitä sitten joskus käytettiinkään) juhlan paikalle silloin joskus kauan sitten.
tota mä en tiennykkään xD
- että niin
Mizty kirjoitti:
Halloweenissä ei oo muuta pyhää kuin nimi. Sitä yritettiin kristillistää, muttei onnistuttu. Nimi on suomennettuna pyhäinpäivän aatto.
- ota selvää ensin..
että niin kirjoitti:
Halloween ja Pyhäinpäivä on eri päivä, todellakin. Olet siis aivan oikeassa. Mutta Halloweenia vietetään kuitenkin samana päivänä.. Halloween on siis 31.10-6.11 välisenä lauantaina.
Mutta juhliminen on aina hauskaa. Voihan jouluakin viettää vaikka pari viikkoa aikaisemmin ;)) - 31.10.
ota selvää ensin.. kirjoitti:
Halloween ja Pyhäinpäivä on eri päivä, todellakin. Olet siis aivan oikeassa. Mutta Halloweenia vietetään kuitenkin samana päivänä.. Halloween on siis 31.10-6.11 välisenä lauantaina.
Mutta juhliminen on aina hauskaa. Voihan jouluakin viettää vaikka pari viikkoa aikaisemmin ;))Halloween on siis aina 31.10. ja pyhäinpäivä silloin 31.10.-6.11. välisenä lauantaina.
Joo, meitsillä alko ainakin vapun ryyppyputki nyt! Hip hei, hauskaa vappua!
- jee jee typy
moi,
Taidat olla vähän liian myöhässä koska halloweeniä vietetään viimeinen lauantai lokakuuta
koitapa tänään siis viettää niitä juhlii...- 31.10.
Halloween on maanantaina 31.10.
- Nimetön
Meillä on juhlat myöskin 5.11. Mitä väliä sillä on millon juhlii kunhan on kivaa?! Mielestäni myös Suomessa kyseistä juhlaa vietetään juuri 5.11. Ei kaikessa tarvitse jenkkejä matkia :) Hauskat bileet sinullekin, oltiin myöhässä tai ei!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m904487Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013880Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513230
- 432912
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222422- 232146
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171800Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725