Upotettavan kylpyammeen asennus ja viemäröinti

rakentava

Hei kaikki! Osaisiko joku sanoa miten upotettavan kylpyammeen muuraus tapahtuu? Ammeethan näkyvät yleensä olevan umpeenmuurattuja, miten onnistuu tällöin viemärin puhdistus? Suuri reikä upotusammeen kaakelipinnassa viemärin kohdalla ei juuri houkuttele... Lattialle pitäisi tehdä silloin toinen viemäri, muiden kuin ammevesien poistumalle tms. Minkälaisia ratkaisuja käytännössä tehdään upotettavien ammeiden kanssa?

4

4013

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei tosiaan

ollut mitään aukkoa, mutta nehän olikin putkitettu
      suoraan lattiakaivoon joka oli ammeen reunan ulkopuolella. Kun remppaa piti tehdä 30 vuoden päästä niin aukko piti piikata altaan kaakeliseinään.

Voisihan siihen jättää aukon jonka voisi peittää rosterilevyllä.

• kylpijä

Just oli meillä sama asia esillä ja niin se kuulemma tehdään mikä suakaan ei houkuta. Meillä on nyt jalallinen amme josta saa laidan laskettua alas, ei kuitenkaan sellainen vanhanajan malli! Mainostaa ei sais, mut meillä on Gustavsbergin ja malli on tosi kiva!

• Sinikka

Hei Kylpijä, Kerro tarkemmin millainen tuo ammeesi on. Siis jalallinen amme, josta saa laidan laskettua alas. Miten tuo laidan laskemisjuttu menee? Onko sinulla ammeelle tuotenimeä, voisin netistä yrittää löytää kuvan. Kuulostaisi nimittäin sellaiselta, joka sopisi meidänkin kph:een.

• kylpijä
        Sinikka kirjoitti:

Hei Kylpijä, Kerro tarkemmin millainen tuo ammeesi on. Siis jalallinen amme, josta saa laidan laskettua alas. Miten tuo laidan laskemisjuttu menee? Onko sinulla ammeelle tuotenimeä, voisin netistä yrittää löytää kuvan. Kuulostaisi nimittäin sellaiselta, joka sopisi meidänkin kph:een.

Joo mene www.gustavsberg.com sivulle. Valitse Finland, sitten tuotteet, sieltä bathtubs, seuraavaksi steel bathtubs ja sit siinä onkin kuva laita ylhäällä sekä alhaalla. Siitä alta löytyy myös kokovaihtoehdot. Meillä on 1600 ja maksoi kylpyamme ammekehikko etulevy pääty 387€. Toivottavasti tästä on apua...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1757
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      46
      1094
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      964
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      846
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      802
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe