rakastamalleni miehelle ja selvennys suomi 24
väelle.
"meilipaukku" oli väärinkäsityksen suma, (osittain omien tekstieni myötä )jotka olemme
selvittäneet pois päiväjärjestyksestä.
En halua, että teille jää negatiivinen kuva kyseisestä henkilöstä, sillä hän on edelleenkin se sympaattinen ja huomaavainen ihminen johon tutustuin.
Ei suinkaan mikään hirviö tai petturi.
Lisäksi haluan kiittää teitä kaikkia myötä-
elämisestä.
Aika näyttää miten "meidän" käy.
Hyvää sunnuntaipäivää kaikille!
PS. eikö ole mukava kun on vähän dramatiikkaa
täällä, ei käy tylsäksi.
Anteeksipyyntö
34
3575
Vastaukset
- Pirre*
onneksi et tehnyt itsellesi mitään pahaa....
Eikös tämä olekin mukava kanava, mieki olen kurnunnut täältä haleja ja sympatioita, joskus saanutkin niitä...:)
Hyvää jatkoa sinulle ja teille...- Nanni
Pirre, on ihanaa kun olette olemassa.
Hei Nanni,
lämpimät onnentoivotukseni sinulle ja suhteellenne. Hyvät uutisesi ilahduttavat varmaan monia täällä. Huomasitko kuinka rikas olet; sinulla on paljon virtuaaliystäviä.:)
Arvasinko oikein, että kirjoituksesi täällä löysivät sen oikean osoitteen ja toimivat osaltaan avaimena myös rakkaasi sydämeen?
Hyviä päiviä sinulle ja teille molemmille.- Nanni
sen että minulla on paljon ystäviä täällä.
Sen vuoksi hakeuduinkin tänne hätäni hetkellä,
auttoi suunnattomasti kun sai edes kirjoittaa
tuskastani.
Osittain varmaan vaikutti.
Vielä kerran, on ihanaa kun on virtuaaliystäviä.
En olisi selvinnyt ehjin nahoin tuosta loppuviikosta ilman suomi24 porukkaa. KIITOS!
- jotain....?
Ei vastaa meileihin, ei puhelimeen, ei viesteihin päiväkausiin ja on ilmoittanut, ettei halua enää tavata. Ei tuo voi olla väärinkäsitys. Jossain nyt mättää ja pahasti.
- Nanni
sanoin, aika näyttää?
- Skeptinen myöskin
jos olisi aihetta, mutta mielestäni ei ole.
Aikuinen viisikymppinen ihminen käyttäytyy kuin höpsö.
Ensiksikin olisi ollut viisaampaa pitää koko romanssi kahdenkeskeisenä, eikä hehkutella sitä palstoilla, ja nyt sitten itkemään romanssin surkeaa loppua ja vihon viimeiseksi taas julistamaan, että kaikki hyvin ja anteeksi sinne ja anteeksi tänne....
Typerää. - Nanni
Skeptinen myöskin kirjoitti:
Ensiksikin olisi ollut viisaampaa pitää koko romanssi kahdenkeskeisenä, eikä hehkutella sitä palstoilla, ja nyt sitten itkemään romanssin surkeaa loppua ja vihon viimeiseksi taas julistamaan, että kaikki hyvin ja anteeksi sinne ja anteeksi tänne....
Typerää.olla typerää, mutta koin että kun olen julkisesti
tavallaan "mollannut" ihmistä, haluan julkisesti
myös pyytää anteeksi.
Se olikin typerää riepotella juttua täällä, mutta
olin niin masentunut enkä halunnut jäädä "yksin".
Minulla ei ollut energiaa ottaa yhteyttä "live ystäviini". Skeptinen myöskin kirjoitti:
Typerää.Ehdotan, ettei heittäydyttäisi tiukkapipoisiksi.
Iloitaan siitä, että "aikuinen viisikymppinenkin" voi rakastua, uskaltaa heittäytyä ja uskaltaaa elää. Eihän se ketään (muuta) vahingoita.
Eläköön rakastuminen ja rakkaus! Se ei ole pelkästään teini-ikäisten oikeus, vaikka monet lääkäritkin ovat sitä mieltä. ;)
Jotkut ovat sitä mieltä, että kaikki rakastuneet hupsut aikuiset pitäisi sulkea mielisairaalaan kunnes toipuvat mielenhäiriöstään.- Pirre*
optimisti-orvokki kirjoitti:
Ehdotan, ettei heittäydyttäisi tiukkapipoisiksi.
Iloitaan siitä, että "aikuinen viisikymppinenkin" voi rakastua, uskaltaa heittäytyä ja uskaltaaa elää. Eihän se ketään (muuta) vahingoita.
Eläköön rakastuminen ja rakkaus! Se ei ole pelkästään teini-ikäisten oikeus, vaikka monet lääkäritkin ovat sitä mieltä. ;)
Jotkut ovat sitä mieltä, että kaikki rakastuneet hupsut aikuiset pitäisi sulkea mielisairaalaan kunnes toipuvat mielenhäiriöstään.resettisi lopussa..:))
- Marlena
Yön valvoja mustikseksi Tukkusutijalle ;))
- ex-Nainen
Toivottavasti pystytte nyt puhumaan asioista ettei jatkossa tule samanlaisia tilanteita!
- hmmm
mietin kyllä tätä juttua...pahaa pelkään,että ei siinä miehestä oo kuin harmia,,nyt luulet,että kaikki on hyvin,mutta uskon,että ei ole,,,jossakin mättää ja pahasti! vai onko tässä kyseessä matti ja mervi tapaus? itse en huolisi kyseistä miestä takaisin,,,surisin suruni loppuun enkä odota uutta,jotta taas voi loukata..
- ex-Nainen
hmmm kirjoitti:
mietin kyllä tätä juttua...pahaa pelkään,että ei siinä miehestä oo kuin harmia,,nyt luulet,että kaikki on hyvin,mutta uskon,että ei ole,,,jossakin mättää ja pahasti! vai onko tässä kyseessä matti ja mervi tapaus? itse en huolisi kyseistä miestä takaisin,,,surisin suruni loppuun enkä odota uutta,jotta taas voi loukata..
Vähän sama tunne minulla
- Marlena
ex-Nainen kirjoitti:
Vähän sama tunne minulla
kyllä ainakin "vähän" epävakaalta persoonalta vaikuttaa tuo mies jos noin laidasta laitaan mennään...Kummastutti tuo ettei ensin anneta mitään selityksiä ja nyt... toivottavasti ei ole kysymyksessä persoona joka tykkää leikkiä toisen tunteilla kissa- ja hiirileikkiä:( Itse tulisin tällaisen jälkeen niin epävarmaksi että luonteva seurustelu olisi aika mahdotonta kun koko ajan pelkäisin koska toinen taas vetää jostain käsitämättömästä herneen nenäänsä...
- Pirre*
Marlena kirjoitti:
kyllä ainakin "vähän" epävakaalta persoonalta vaikuttaa tuo mies jos noin laidasta laitaan mennään...Kummastutti tuo ettei ensin anneta mitään selityksiä ja nyt... toivottavasti ei ole kysymyksessä persoona joka tykkää leikkiä toisen tunteilla kissa- ja hiirileikkiä:( Itse tulisin tällaisen jälkeen niin epävarmaksi että luonteva seurustelu olisi aika mahdotonta kun koko ajan pelkäisin koska toinen taas vetää jostain käsitämättömästä herneen nenäänsä...
miehiä..:)), muka...
- Marlena
Pirre* kirjoitti:
jos oikein tarkkaan miettii... ;))))
- ex-Nainen
Pirre* kirjoitti:
Itse en ole tavannut mutta tunnen kyllä jo vuosia onnellisessa liitossa olleita naisia!
- Marlena
ex-Nainen kirjoitti:
Itse en ole tavannut mutta tunnen kyllä jo vuosia onnellisessa liitossa olleita naisia!
vähän mullekin mistä sellainen mies löytyisi joka todella kunnioittaa naista. Pitäisiköhän pistäytyä jossain hengellisessä kokouksessa jos sieltä löytyisi joku sielunkumppani? Ei ole mikään vieras ajatus koska lapsena kävin paljonkin hengellisissä kokouksissa.
- Pirre*
Marlena kirjoitti:
vähän mullekin mistä sellainen mies löytyisi joka todella kunnioittaa naista. Pitäisiköhän pistäytyä jossain hengellisessä kokouksessa jos sieltä löytyisi joku sielunkumppani? Ei ole mikään vieras ajatus koska lapsena kävin paljonkin hengellisissä kokouksissa.
kirjeenvaihtoilmoituksia, sielähän ne parhaat miehet tuntuu olevan..:))
..vai olisivatko itekehuja vain..:) - ex-Nainen
Pirre* kirjoitti:
kirjeenvaihtoilmoituksia, sielähän ne parhaat miehet tuntuu olevan..:))
..vai olisivatko itekehuja vain..:)Omituista ainakin ettei noin "fiksut ja filmaattiset" miehet ole löytäneet naista muulla tavoin?
- ex-Nainen
Marlena kirjoitti:
Onhan tosin heissäkin joka lajia,Suomessahan piispakin oli uskoton vaimolleen ja täällä Ruotsissa Knutbyn pastori manipuloi lapsenlikkansa (jonka kanssa hänellä oli suhde) murhaamaan vaimonsa!
- Marlena
ex-Nainen kirjoitti:
Onhan tosin heissäkin joka lajia,Suomessahan piispakin oli uskoton vaimolleen ja täällä Ruotsissa Knutbyn pastori manipuloi lapsenlikkansa (jonka kanssa hänellä oli suhde) murhaamaan vaimonsa!
kai niitä sekopäitä on joka kansankerroksessa.
- ex-Nainen
Marlena kirjoitti:
kai niitä sekopäitä on joka kansankerroksessa.
Myös joka maalaisissa ja joka uskonlahkon edustajissa!
- Pirre*
ex-Nainen kirjoitti:
Omituista ainakin ettei noin "fiksut ja filmaattiset" miehet ole löytäneet naista muulla tavoin?
arveluttavaa..:)
- kokemuksen
ex-Nainen kirjoitti:
Omituista ainakin ettei noin "fiksut ja filmaattiset" miehet ole löytäneet naista muulla tavoin?
sanelema tulos on myös se että pikkuisenkaan vanhemmalla iällä vapaaksi osoittautuva nainen ei vain ole kelvannut kenellekään. Kaikenlaisia yllätyksiä löytyy mutta ikäviä kuitenkin.
- Nanni
selvittäneet asiat ja noin käy jos ei kommunikoida
kunnolla, olkoon opetuksena kaikille.
Eläkäähän kaikki sovussa.
Mykkäkoulut ja kylmät sodat eivät ole mukavia.
Ajatelkaa mitä hiljaisuuskin voi saada aikaan -
sodan, vaikka sanotaan että"hiljaisuus on kultaa".
Epäilen kyllä tuota ajatusta suuresti.- juttu selväksi,
toivon parasta vaikka vaikutat edelleen liian hyväuskoiselta!
- student
olen oppinut. En tule omien pettymysteni perusteella sinua neuvomaan ja yrityksiäsi tyrmäämään. Tämän palstan vauhkot voit jättää omaan arvoonsa.
Sinuna jättäisin kyllä tämän asian täällä enempiä käsittelemättä. Itse tiedätte ja tunnette parhaiten toisenne ja tilanteenne.
Kommentit täältä vaan aiheuttaa lisää epävarmuutta ja epäilyttäviä mielikuvia.
Katsokaa itse kaikessa rauhassa mitä tulevaisuus tuo tullessaan.- sama
kuin kehottaisit hyppäämään kaivoon. No siitä vaan mistä aita on matalin, ettei vaan sattuis olemaan piikkilankaa se aita?
Ennustan synkkiä pilviä, mutta toivotaan kultaista reunusta!
- Nanni
niin tai näin, aina kaikki menee väärinpäin,
tämä aihe on osaltani loppuunkäsitelty.
Muuten tästä tulee kohta novelli.Noin minäkin tekisin. Ystäväsikin on varmasti päätökseesi tyytyväinen. Ei ole hänellekään mitään miellyttävää lukemista nämä kommentit.
- Jermu
Mutta hauska hämmennys täällä vallitsee, kun toiset ottavat niin tosissaan kaiken ja kitisevät sitten sinulle. Tehkää itse niinkuin haluatte, mitäs se muille kuuluupi.
Saanko lainata tätä 50 hehtaarin metsän tarinoihin...Kjäh!
Ketjusta on poistettu 52 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 493807
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613724Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062851Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522589Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211739Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261