Mitäpä mieltä olette sellaisesta,
jos ruksimisen kohteena olisivatkin ainoastaan ne,
keiden rivit annettaisiin näkyä ;-)
Näin tehden ruksiminen saisi positiivisen olemuksen
*cuccuu*
(*/*)
Rux, ruks, xxxxxxxxx :?)
2
902
Vastaukset
- sais...
Ruksia kaikki juoruajat ja niille vielä punanen merkkilamppu, kun ne tulee sättiin, niin tietäis varoa tulevaa juorupläjäystä, etenkin 40 chattiin tietyille tyypeille!!
- P.Gele
Ruksin pääasiallisen tehtävänä on aiheuttaa mielipahaa! Lisäbonuksena saa hiljennettyä epämääräiset mölinät ja etenkin ne veppikamerakummajaiset jotka kuvittelevat P:n tarkoittavan Piiaa tai Paulaa.
Enkä välttämättä pitäisi sitä positiivisena, että joku ällötys haluaisi välttämättä kuunnella minun juttujani ja haluaisi vielä tiedottaa siitä ruksimalla minut.
Tämän nykyisen ruksin oheen haluaisin vaikkapa maalitaulu-ikonin, jolla voisi lähettää Olkiluodosta ylimääräkapasiteetin verran joutilasta sähkövirtaa ärsyttäville kekkuleille monitoriin katsottavaksi. Tämä ihan varoituksena TomCam26:lle, joka ei edes huomautettuna tajua ettei P tarkoita Piiaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057