Bongasin mielenkiitoisen traktorin , jos tätä myydään saksalaisille - ei voi olla kovin huono laatuinen ?
http://www.bau-portal.com/verkauf/_98_70001465.php#
Mielenkiitoinen nettisivusto muutenkin..
Vilkaiskaapa tätä !
26
19905
Vastaukset
- karhu III
En osaa saksaa, mutta ei ollu kuitenkaan hinnalla pilattu. Ehkä vekotin löytää paikkansa esim kiinteistöhuollossa tms.
- Fin lippu
Paina hiirellä suomilippua niin helpottaa!!!!!!!!!!!!!
- Mark
postimyyntifirma Kone-Glans myy jotain tuontyyppistä traktoria, tosin muistaakseni nelivedolla. Maalaispihan yleiskone, ehdottomasti. Tosin varaosapalvelu saattaa olla heikoissa kantimissa.
- maahantuoja...
Myllymäen rauta Raahessa. Liikkeen sivuilta löytyy videoesittely ko.koneesta! Minusta näyttää että, se on aivan sama kone kuin tuossa sinunkin linkissä.
Se on noin pari tuhatta € kalliimpi, mutta siinä näytää olevan lämmin hytti.- Kari
Kiinalaiseen tuotteeseen pettyy aina, tavalla tai toisella. Aika heiveröiseltä näyttivät raidetanko ja nostolaitteet. Parempi korjata vanhaa ja halpaa kuin ostaa tuollainen vaivoiksi. Ja maahantuojat nyhtävät rahaa noista minkä kerkeävät. Kiinassa ei varmaan maksa kuin murto-osan Suomen hinnoista. Ainahan se kirkas maali kivalta näyttää.
- Koeajanut
Kari kirjoitti:
Kiinalaiseen tuotteeseen pettyy aina, tavalla tai toisella. Aika heiveröiseltä näyttivät raidetanko ja nostolaitteet. Parempi korjata vanhaa ja halpaa kuin ostaa tuollainen vaivoiksi. Ja maahantuojat nyhtävät rahaa noista minkä kerkeävät. Kiinassa ei varmaan maksa kuin murto-osan Suomen hinnoista. Ainahan se kirkas maali kivalta näyttää.
Kyllä on kuvassa komian näkönen,mutta kun näkee lähempää ja tutkii tarkemmin,käsitys kummasti muuttuu.Sitten käypi vielä koeajolla.
Kyllä on samaa merkkiä,mitä myllymäen rauta myy.
Alkuperäiseltä nimeltään jinma.
- oikee
traktori tuolla rahalla.tai sitte 4wd mönkiä.pystyy tekee edes jotain oikeita töitäkin.
- MB-320s
Tuotahan myy mm. http://www.myllymaki.fi ?
Tosin Saksan-malli on paremmin ilmastoitu :) , eipä tarvise raapia huurteisia laseja .
Ei sen kopilla myytävän lämmitys varmaan kaksinen ole ?
Summasumrum : - Millä ilveellä ne voivat myydä sitten saksalaisille tuota traktoria , jos sen laatu on niin huono kuin väitetään ?
( Satun tietämään , että saksalaiset sentään ovat euroopan tarkimpia/vaativimpia ostajia - kokemusta 0n !)- napakatti
-Jospa ne myy sitä entisen Itä-Saksan asukeille! Ja huomasitteko: mainoksessa lukee EI TIELIIKENTEESEEN. Ainahan kaupata voi. Myyntiluvuista Saksassa emme tiedä mitään.
- 204
Minulla on ollut vuodesta 1997 Jinma 204 -traktori. On toiminut hyvin ja on kelpo peli. Kotimaiset maahantuojat ovat kylläkin yliahneita, olen ostanut osat netistä halvemmalla kuin kotimaasta.
- kiinasta
204 kirjoitti:
Minulla on ollut vuodesta 1997 Jinma 204 -traktori. On toiminut hyvin ja on kelpo peli. Kotimaiset maahantuojat ovat kylläkin yliahneita, olen ostanut osat netistä halvemmalla kuin kotimaasta.
Tilasin itse jinma 204 4 vd traktrin kiinasta rahteineen kotiin toimitettuna sisältäen kaikki maksut 4100€ mitä sillä hinnalla saat suomesta, vanhoja ylihintaisia paskoja traktoreita. Ei ole mikään amerikan konsti tilata itse, olen tehnyt traktorin tukkikärryn ja kuormaajan, juontokouran, vie 2 metriä leveetä lumilinkoa helposti, lisäksi ruohonleikkuri,hydraulinen pärehöylä kyntöhommissa vie 2 siipisiä auroja mitenpäin vaan. Vahva ja hyvä laite , olen ostokseen erittäin tyytyväinen. Rohkeeesti vaan tilaamaan, kiinassa tehdään kauppaa korkealla moraalilla.
- hro
kiinasta kirjoitti:
Tilasin itse jinma 204 4 vd traktrin kiinasta rahteineen kotiin toimitettuna sisältäen kaikki maksut 4100€ mitä sillä hinnalla saat suomesta, vanhoja ylihintaisia paskoja traktoreita. Ei ole mikään amerikan konsti tilata itse, olen tehnyt traktorin tukkikärryn ja kuormaajan, juontokouran, vie 2 metriä leveetä lumilinkoa helposti, lisäksi ruohonleikkuri,hydraulinen pärehöylä kyntöhommissa vie 2 siipisiä auroja mitenpäin vaan. Vahva ja hyvä laite , olen ostokseen erittäin tyytyväinen. Rohkeeesti vaan tilaamaan, kiinassa tehdään kauppaa korkealla moraalilla.
Mielenkiintoinen kokemus. Voisitko kertoa lisää kiinalaisen traktorin käytöstä ja ominaisuuksista? Löytyisikö peräti kuvia?
- jinma 204
hro kirjoitti:
Mielenkiintoinen kokemus. Voisitko kertoa lisää kiinalaisen traktorin käytöstä ja ominaisuuksista? Löytyisikö peräti kuvia?
Terve, käy sellaisilla sivuilla Suomessa kun www.loitra.fi he tuovat myös jinma traktoreita, mutta voit tilata sen itsekin kun on nämä rahtihinnatkin järkevöityneet, täällä hetkellä traktoriin valmistuu tukkikuormaaja kärryn aisalle,alkaa pöllit lentään.
- Auramies
jinma 204 kirjoitti:
Terve, käy sellaisilla sivuilla Suomessa kun www.loitra.fi he tuovat myös jinma traktoreita, mutta voit tilata sen itsekin kun on nämä rahtihinnatkin järkevöityneet, täällä hetkellä traktoriin valmistuu tukkikuormaaja kärryn aisalle,alkaa pöllit lentään.
Minulla on ollut ko traktori jo 4 vuotta ja olen erittäin tyytyväinen siihen.
Lumihommissa tosi näppärä.Osaisiko joku muu tyytyväinen omistaja kertoa moottorin lämmittimen tyyppiä ( Defa tai Calix )maahantuojat eivät osaa kertoa sitä. - ja pelaa
Auramies kirjoitti:
Minulla on ollut ko traktori jo 4 vuotta ja olen erittäin tyytyväinen siihen.
Lumihommissa tosi näppärä.Osaisiko joku muu tyytyväinen omistaja kertoa moottorin lämmittimen tyyppiä ( Defa tai Calix )maahantuojat eivät osaa kertoa sitä.sama lämmitin kun saman kokoisessa kubotassa ja pelaa.
- ja lämpiää
ja pelaa kirjoitti:
sama lämmitin kun saman kokoisessa kubotassa ja pelaa.
defa 102 on sopiva moottoriin.
- Nimetön
204 kirjoitti:
Ostin jinma 244E noin kuukausi sitten ja tähän asti olen ollut koneeseen todella tyytyväinen. Traktoriin on juuri valmistumassa hytti, niin mikäli jollain on inspiraatiota tehdä omaansa hytti niin kuvia saa pyytämällä.
- hl
kiinasta kirjoitti:
olen kiinostunut jinmasta. saisko e- mailin mistä lähte tilaman jinman..
- Järvi Suomen Pepe
kiinasta kirjoitti:
Kiehtoo ajatus pikkuTraktorista Jossa etukauha ja puomi kaivinkauhalla perässä.
Mutta miten tilaus pitäisi tehdä , että homma varmasti pelaa perille kotipihaan asti . Uskon että hinta ei ole varmasti paha suoratilauksena Kiinasta.
Terv. Pepe - pelaa hienosti pienillä kuluilla
Järvi Suomen Pepe kirjoitti:
Kiehtoo ajatus pikkuTraktorista Jossa etukauha ja puomi kaivinkauhalla perässä.
Mutta miten tilaus pitäisi tehdä , että homma varmasti pelaa perille kotipihaan asti . Uskon että hinta ei ole varmasti paha suoratilauksena Kiinasta.
Terv. Pepehttp://www.made-in-china.com/showroom/tractor/contactinfo/contact.html
ja ota yhteyttä sales manageriin ,sovi toimituksesta ja rahdeista vaikka kotiin asti on rehti kaveri ja tekee kauppaa korkealla moraalilla. - 15+13
Höpö höpö, saksalaisethan kelpuuttavat kaikkea paskaa, kuten mersuja ja pemareitakin....
- jk
pelaa hienosti pienillä kuluilla kirjoitti:
http://www.made-in-china.com/showroom/tractor/contactinfo/contact.html
ja ota yhteyttä sales manageriin ,sovi toimituksesta ja rahdeista vaikka kotiin asti on rehti kaveri ja tekee kauppaa korkealla moraalilla.Mitenkäs saako Jinman helpolla rekisteröityä tieliikenne käyttöön jos tilaan suoraan kiinasta?
- 111jop111
kiinasta kirjoitti:
Miten tulli koukerot yms?
- jinhako pihalle
15+13 kirjoitti:
Höpö höpö, saksalaisethan kelpuuttavat kaikkea paskaa, kuten mersuja ja pemareitakin....
Miten jaksaa nostaa?
- mf...
jinhako pihalle kirjoitti:
Miten jaksaa nostaa?
Kyllä näyttää jotain nostavan , mutta keveä perä siinä on .
http://www.youtube.com/watch?v=yGkNwL-LUcc - Hytti 2
Nimetön kirjoitti:
Ostin jinma 244E noin kuukausi sitten ja tähän asti olen ollut koneeseen todella tyytyväinen. Traktoriin on juuri valmistumassa hytti, niin mikäli jollain on inspiraatiota tehdä omaansa hytti niin kuvia saa pyytämällä.
Hei
Meillä on Jinma 244E.Pitäisi saada hytti. Voinko saada kuvia, olen ajatellut tehdä itse hytin.
Terv Jeff Löv
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517183Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?424992HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3002788- 1502103
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki331660Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1331634- 201617
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4001566mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111347Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E111323