Kannabiksen on pysyttävä laittomana.
Vaikka on myönnettävä että seuraavat asiat ovat totta...
- On vähähaittainen päihde
- Ei aiheuta väkivaltaisuutta
- Riippuvuus ei kovin vahva
- Massatuotanto halpaa ja ekologista
- Laillistaminen poistaisi laittoman kaupan
- Laillistaminen poistaisi porttivaikutuksen
- Laillistaminen aikaistaisi hoitoonhakeutumista ja vähentäisi kannabiksen aiheuttamia terveysvaikutuksia
- Kannabiksella on terveysvaikutuksia
Kuitenkin kannabis pitää ehdottomasti pitää laittomana.
Miksikö? Koska minulle ja kaltaisilleni olisi kertakaikkiaan mielenromuttavaa olla VÄÄRÄSSÄ asioiden suhteen. Minulle tärkeää on se että KANNABIS ON LAITONTA. Minua ei kiinnosta pätkääkään miksi se on laitonta ja onko kielto järkevä tai aiheuttaako se enemmän ongelmia kuin ratkaisee. Minua kiinnostaa se että OMA PÄÄNI SISÄINEN JÄRJESTYS PYSYY EHJÄNÄ. Minun maailmassani kannabis on kiellettyä ja pysyy sellaisena, kannabis on paha, laiton ja se on huume ja siksi sen pitää olla kiellettyä ja pysyä kiellettynä.
Lupaan etten äänestä ketään joka hiiskuukaan kannabiksen laillistamisesta. Itseasiassa raahaan heidät saunan taakse ja ammun heitä räkäpallolla otsaan.
Suhtaudun asiaan hyvin kiihkeästi ja henkilökohtaisesti. Niin että olen valmis luopumaan mistä tahansa periaattesta voidakseni purkaa kiukkuani pilveen - järki ja kohtuus ovat toissijaisia asioita. Pelko siitä että kannabiksen kieltosääntö puretaan ja minun maailmankuvani osoittautuukin vääräksi on kertakaikkiaan liian suuri uhka, en halua oppia totuutta vaan haluan että maailma on juuri sellainen kuin millaisena MINÄ sen käsitän. Joten tunkekaa ne faktat perseeseenne saatanan hampit, minä en niitä tarvi!
Pilvipää silpoi lapsen!
LUKEKAA JA OPPIKAA
0
354
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202790Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472437Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262222Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o382204Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581798Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121332Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181329- 671200
- 551180
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61153