mulla230 litrainen akvaario ollut puolivuotta ja siellä neljä lehti kalaa, ovat kuteneetkin ja kuoriutui jopa mutta raidallinen kala on väritön eikä kalasta kii vaan vanhatki raidalliset olivat. laskin phn jopatasan kuuteen ja kaikkea sen ja seitsemän väliltä eikä värejä tullut, akvaario ei ole vaalea ja siellä oo kasveja yllin kyllin. mikä voi olla syy tähän värittömyyteen?? myöskään tappeluja ei siella erityisemmin ole..
väritön lehtikala?
4
790
Vastaukset
- patu
Soitimen ja kudun sekä reviiri taistelujen aikana.
- bokseri
mulla valkoinen siis koko ajan , eitule raitoja ollenkaan!! joskus hyvin harvoin kun syö niin tummat näkyy. eikä kyseessäolemikään erivärinen yksilö vaan vanhatkin oli valkoisiavaikka kaupassa normaalin värisiä!!! nyt taitaa ollakyseessäjokinmerkillinen ja erikoinen ongelmakoska kaikkinormaalit asiat onkoitettuja hoidettu...
- vihe90
bokseri kirjoitti:
mulla valkoinen siis koko ajan , eitule raitoja ollenkaan!! joskus hyvin harvoin kun syö niin tummat näkyy. eikä kyseessäolemikään erivärinen yksilö vaan vanhatkin oli valkoisiavaikka kaupassa normaalin värisiä!!! nyt taitaa ollakyseessäjokinmerkillinen ja erikoinen ongelmakoska kaikkinormaalit asiat onkoitettuja hoidettu...
Ne kalat muuttuu sellasiksi valkosiksi, kun ei ole tarpeeksi vitamiineja ja muuta, tai väsymys, tai stressi..
- Tyttt
No kyllä se albiino on? xD
Jos ei niin sitten se on sairas?
Nuuh, suukkoja sille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vassarit kummittelee pääni sisällä joulunakin
Hetki sitten alkoi punakapina. Joulupäivään mennessä ollaan jo Lindtmanin nuoruusvuosien näytelmäkerhossa. Tapaninpäivän622848Oho, köyhyys väheni Marinin hallituskaudella
👋💥🤕 Tuonkin Marinin hallitus sössi --- Vuosien 2019–2023 sosiaaliturva- ja verotusperusteiden muutokset suhteessa h1252534Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on81762Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi171504En tiedä mitä olet mulle
Rakkauteni,ihastukseni,pakkomielteeni,mitä lie. Jokatapauksessa ajattelen sinua päivittäin lämmöllä ja haluan toivottaa601409Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli11408Ukrainan raukkamainen isku Moskovaan.
Pitikö isku tehdä juuri jouluna.Siinä saattoi jäädä joku lapsi isättömäksi.Kyseessä ei edes sotilaskohde.3001323On mullakin
Sua ikävä. En vain pysty siihen mitä toivot. Siksi toivon joskus että voisin vain olla hetken lähelläsi711154- 221121
- 801072