Itsepalvelu

autopesua?

Eipä taida Kuopiosta mistään löytyä autonpesupaikkaa, jossa itse voisi autonsa pestä ilman että siitä tarvitsee maksaa 14 euroa (tehopesu vaha) keskustan st1.

Tietysti harjatonpesu on hieman kalliimpi ja mielestäni parempikin, jos nyt ei aivan älyttömän paskanen auto satu olemaan.

Eli jos tiedät paikan missä voi oman autonsa pestä painepesurilla tai vesiletkulla sisätiloissa ja vielä kohtuu hintaan niin tietoja otetaan vastaan...

18

1935

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysymässä

Petosen entisellä ST1 asemalla olevasta "autoliikkeestä",ainakin enneen siinä yhteydessä olevassa entisessä pesuhallissa sai autonsa pestä jonkinlaista korvausta vastaan.

• auton syyshuoltaja

Ainakin satamassa öljy-jokeri tekee käsinpesuja niin vois kai niiltä kysyä josko onnistuisi pesuhallin käyttäminen itse.

Myös ammattikoululla oli ainakin joku vuosi sitten vielä autojen pesuhalli ja siellä uskoisin ainakin pääsevän halvalla. Olen amiskalla pessyt kerran auton mutta siitä on varmaan 5 vuotta. Sinne vaan autopuolen korjaushalliin menee ja etsii jonkun opettajan niin eiköhän tuo osane hinnan kertoa. Siellä saa muuten korjatakin autoa itse jos vaan on vapaata tilaa sillä hetkellä ja löytyy kaikenlaiset nosturit, työkaluja yms.

• jusu

Kyllä halli löytyy. Vastasin tähän samaan kysymykseen 26.8. Nyt pientä hakua tältä palstalta niin vastaus löytyy.

• sitten samalla

vaivalla voinut laitta sitä uudestaan? Valtavaa älyn loistoa!

• jusu
        sitten samalla kirjoitti:

vaivalla voinut laitta sitä uudestaan? Valtavaa älyn loistoa!

No just. Samoja asioita kysellään kuukauden välein. Jos kerran vaivautuu vastaamaan täydellisen vastauksen, niin se pitäis sitten vastata jokaiselle kysyjälle erikseen. Käyttäkää nyt pellet hakutoimintoa joskus. Annoin vielä tarkat koordinaatit mistä vastaus löytyy. Mutta ei, ei jakseta mennä paria sivua taaksepäin, kaikki pitäis työntää lusikalla suuhun jokaiselle kysyjälle erikseen. Uuusavutonta porukkaa.

• näin on näreet
        jusu kirjoitti:

No just. Samoja asioita kysellään kuukauden välein. Jos kerran vaivautuu vastaamaan täydellisen vastauksen, niin se pitäis sitten vastata jokaiselle kysyjälle erikseen. Käyttäkää nyt pellet hakutoimintoa joskus. Annoin vielä tarkat koordinaatit mistä vastaus löytyy. Mutta ei, ei jakseta mennä paria sivua taaksepäin, kaikki pitäis työntää lusikalla suuhun jokaiselle kysyjälle erikseen. Uuusavutonta porukkaa.

Et edes vaivaudu lukemaan näitä keskusteluja,minä nimittäin tuossa annoin jo samat ohjeet kysyjälle jotka sinä suuressa viisaudessasi jätit kertomatta.Tuolla vaivalla jonka näit noiden todella älykkäiden vastaustesi eteen olisit voinut kirjoittaa useaan kertaan,Petosen entinen ST1.Mutta eihän sitä sellasta,mielummin leikit kolmasluokkalaista,ehkä älyllisessä kehityksessä oletki sillä tasolla,eihän sille mitään mahda.

• jusu
        näin on näreet kirjoitti:

Et edes vaivaudu lukemaan näitä keskusteluja,minä nimittäin tuossa annoin jo samat ohjeet kysyjälle jotka sinä suuressa viisaudessasi jätit kertomatta.Tuolla vaivalla jonka näit noiden todella älykkäiden vastaustesi eteen olisit voinut kirjoittaa useaan kertaan,Petosen entinen ST1.Mutta eihän sitä sellasta,mielummin leikit kolmasluokkalaista,ehkä älyllisessä kehityksessä oletki sillä tasolla,eihän sille mitään mahda.

Onneksi olkoon, olet selvästi käynyt lukemassa minun elokuisen vastauksen, kun tiesit mitä paikkaa tarkoitin. Osaat siis etsiä tietoja aikaisemmastakin keskustelusta. Hyvä.

Omassa vastauksessa kerroit epämääräisesti että ko paikka 'ainakin ennen' tarjosi palveluita 'jonkinlaista korvausta vastaan'.

No, nyt kun olet lukenut minun täydellisen elokuisen vastauksen, tiedät että paikka yhä toimii, tiedät tarkat hinnat, aukioloajat, montako hallia siellä on, mitä varusteita tarvitaan jne.

• nyt luettuani
        jusu kirjoitti:

Onneksi olkoon, olet selvästi käynyt lukemassa minun elokuisen vastauksen, kun tiesit mitä paikkaa tarkoitin. Osaat siis etsiä tietoja aikaisemmastakin keskustelusta. Hyvä.

Omassa vastauksessa kerroit epämääräisesti että ko paikka 'ainakin ennen' tarjosi palveluita 'jonkinlaista korvausta vastaan'.

No, nyt kun olet lukenut minun täydellisen elokuisen vastauksen, tiedät että paikka yhä toimii, tiedät tarkat hinnat, aukioloajat, montako hallia siellä on, mitä varusteita tarvitaan jne.

täydellisen ihmisen täydellisen vastauksen en usko sen putiikin vieläkään toimivan sen paremmin.Hinnathan siis on mitä sattuu ja aukioloajat mitä sattuu.Sen takia lopetin kyseisen paikan käyttämisen jo aikoja sitten.Nythän sinä ylivertaisen täydellinen yksilö voisit kertoa mistä se Kuopion toinen TI-halli löytyy,vai mitä?

• jusu
        nyt luettuani kirjoitti:

täydellisen ihmisen täydellisen vastauksen en usko sen putiikin vieläkään toimivan sen paremmin.Hinnathan siis on mitä sattuu ja aukioloajat mitä sattuu.Sen takia lopetin kyseisen paikan käyttämisen jo aikoja sitten.Nythän sinä ylivertaisen täydellinen yksilö voisit kertoa mistä se Kuopion toinen TI-halli löytyy,vai mitä?

Yleisön suuren mielenkiinnon vuoksi kopioin tähän elokuisen vastaukseni Petosen TI-hallista. Minun mielestä hyvä paikka, auton saa sudittua itse, ja sehän oli alkuperäinen tarkoitus.

Mitähän tässä viestissä jää epäselväksi, kun tämä meidän toinen ahkera kommentoija ei oikein ymmärrä lukemaansa. Selitän sitten oikein hitaasti jos tarvii.

Näin elokuussa:
        "TI-halli löytyy Petoselta, Koppelonkujalta. Samassa kiinteistössä kuin huoltoasema. TI-halli on kiinteistössä toimivan autokauppiaan ylläpitämä. Siellä on kaksi TI-hallia, toinen on huoltotöille ja toinen on autonpesulle.

Molemmat maksaa 5 eur jokaiselta ALKAVALTA puolelta tunnilta. Eli puoli tuntia selviää vitosella, mutta 40 minuutista joutuu pulittamaan jo kympin.

Pesuhallissa on painepesuri jota saa käyttää, muuten omat vehkeet mukaan. Paikka on avoinna NOIN klo 9-17-18, lauantaina NOIN klo 9-15"

• minä ymmärrän
        jusu kirjoitti:

Yleisön suuren mielenkiinnon vuoksi kopioin tähän elokuisen vastaukseni Petosen TI-hallista. Minun mielestä hyvä paikka, auton saa sudittua itse, ja sehän oli alkuperäinen tarkoitus.

Mitähän tässä viestissä jää epäselväksi, kun tämä meidän toinen ahkera kommentoija ei oikein ymmärrä lukemaansa. Selitän sitten oikein hitaasti jos tarvii.

Näin elokuussa:
        "TI-halli löytyy Petoselta, Koppelonkujalta. Samassa kiinteistössä kuin huoltoasema. TI-halli on kiinteistössä toimivan autokauppiaan ylläpitämä. Siellä on kaksi TI-hallia, toinen on huoltotöille ja toinen on autonpesulle.

Molemmat maksaa 5 eur jokaiselta ALKAVALTA puolelta tunnilta. Eli puoli tuntia selviää vitosella, mutta 40 minuutista joutuu pulittamaan jo kympin.

Pesuhallissa on painepesuri jota saa käyttää, muuten omat vehkeet mukaan. Paikka on avoinna NOIN klo 9-17-18, lauantaina NOIN klo 9-15"

mutta sinulla vissiin on hieman vaikeuksia.Kysyin että voisitko kertoa missä se Kuopion TOINEN TI-halli sijaitsee kun olet niin erinomainen.

• jusu
        minä ymmärrän kirjoitti:

mutta sinulla vissiin on hieman vaikeuksia.Kysyin että voisitko kertoa missä se Kuopion TOINEN TI-halli sijaitsee kun olet niin erinomainen.

Ai mikä TOINEN halli? Kerroin viestissäni Petosen hallista:

'Siellä on kaksi TI-hallia, TOINEN on huoltotöille ja TOINEN on autonpesulle"

Vai olenko maininnut jostain muusta TOISESTA hallista? En. Tämän paremmin en osaa sulle rautalankaa vääntää TOISESTA hallista.

• Arnold
        jusu kirjoitti:

Vai olenko maininnut jostain muusta TOISESTA hallista? En. Tämän paremmin en osaa sulle rautalankaa vääntää TOISESTA hallista.

Nyt voisit jo ihan reilusti sanoa tuolle kysyjälle, että et tiedä yhtään toimivaa IT-hallia. Siis ainoastaan sen Petosella olevan, jossa hinnat ja aukioloajat ovat mitä sattuu. Älä esiinny niin tietävänä ja nenäkkäänä, jos et tiedä yhtään kunnolla toimivaa hallia!

• ihmettä
        jusu kirjoitti:

eikö herra täydellisyys tiedäkkään kaikkea? Ethän sinä saatanan palikka mistää toisesta hallista olekkaan kirjoittanut vaan MINÄ,etkö sä edes muista mitä olet kirjoittanut? Kysyin että voisitko suuressa viisaudessasi kertoa kaikille tämän palstan lukijoille että missä on se Kuopiossa sijaitseva TOINEN TI-halli? Tämän paremmin ilman viittomakieltä en osaa asiaa ilmaista.

• jusu
        ihmettä kirjoitti:

eikö herra täydellisyys tiedäkkään kaikkea? Ethän sinä saatanan palikka mistää toisesta hallista olekkaan kirjoittanut vaan MINÄ,etkö sä edes muista mitä olet kirjoittanut? Kysyin että voisitko suuressa viisaudessasi kertoa kaikille tämän palstan lukijoille että missä on se Kuopiossa sijaitseva TOINEN TI-halli? Tämän paremmin ilman viittomakieltä en osaa asiaa ilmaista.

Mukavaa että pidät minua täydellisenä ja erinomaisena. Oikeastaan olen kyllä luonteeltani aika vaatimaton. Aika komea tosin.

Jos Kuopiossa olisi tuon Petosen St1 paikan lisäksi muukin halli, tietäisin sen ja kertoisin. Mutta ei ole muita paikkoja.

Koko ajan olen puhunut tuosta yhdestä ja samasta paikasta (Petosen St1, jossa on kaksi erillistä hallia), enkä ole rivilläkään vihjannutkaan tietäväni jotain muutakin paikkaa, enhän? Vaikka sinnikkäästi tuo ystäväni on koittanut painostaa minua tietämään. Kyllä Jusu auttaa mielellään.

• jusu löytyy
        jusu kirjoitti:

Mukavaa että pidät minua täydellisenä ja erinomaisena. Oikeastaan olen kyllä luonteeltani aika vaatimaton. Aika komea tosin.

Jos Kuopiossa olisi tuon Petosen St1 paikan lisäksi muukin halli, tietäisin sen ja kertoisin. Mutta ei ole muita paikkoja.

Koko ajan olen puhunut tuosta yhdestä ja samasta paikasta (Petosen St1, jossa on kaksi erillistä hallia), enkä ole rivilläkään vihjannutkaan tietäväni jotain muutakin paikkaa, enhän? Vaikka sinnikkäästi tuo ystäväni on koittanut painostaa minua tietämään. Kyllä Jusu auttaa mielellään.

toinenkin halli jossa voi autonsa pestä,et taidakaan olla niin erinomainen kuin luulet? Sinulla on nyt aukko tiedoissasi,voi surkeus.

• jusu
        jusu löytyy kirjoitti:

toinenkin halli jossa voi autonsa pestä,et taidakaan olla niin erinomainen kuin luulet? Sinulla on nyt aukko tiedoissasi,voi surkeus.

Jusu on oikeassa, ellei joku toisin pysty todistamaan.

• asdfghj
        jusu löytyy kirjoitti:

Kun tuo petosen halli ei sattuneesta syystä oikein kiinnosta.

• viisaat

kirjoitin tämän keskustelun aivan ensimmäisen viestin... Olisin jättänyt kirjoittamatta jos olisin tiennyt mitä vitun pellejä tänne kirjoittelee.

Onkohan kyseisillä kirjoittajilla jäänyt lapsuudessa jotain kokematta? Tuntuu olevan kova pätemisen tarve. Minkä vitun takia te jauhatte paskaa kaikesta mahdollisesta. Uskomattomia idiootteja !!

Taidatte järestään käydä jokaiseen keskusteluun laukomassa jotain fiksua. Parempi kuin ilmaisette mielipiteitänne jossain muualla...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      87
      5439
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4722
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3027
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      88
      2955
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2564
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2039
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      1976
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1439
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1328
    Aihe