Ongelma perseessäni!

miksi en voi olla normaali

Niin siis minä en USKALLA vetää käteen! Olen 15 poika. Joskus viitos tai nelos tai kolmos luokalla kerran suihkussa hieroskelin kulliani, se tuntui hyvältä mutta sitten (varmaan orkku oli silloin tulossa tai jotain mutta olin silloin niin nuori että ei spermaa tullu vielä)kullin nuppini, terskani rupesi pullistelemaan ja säikähdin kun perseenikin teki jotain supistelevaa liikettä, joten lopetin siihen paikkaan, ja ajattelin mielessäni että nyt menin liian pitkälle. noo sitten rupesi sattumaan persereikään ihan SAATANASTI! semmoista supistelevaa kipua! sen jälkeen en ole enää moisia touhuja harrastellut! mutta kun ei pillua saa tai vedä käteen niin ylimääräset paineet purkautuu sitten yöllä ja härään usein siihen kun spermat on lentäny mahalle ja housuille ja PERSEREIKÄÄN sattuu juuri samanlailla kuin silloin aikoinaan! Tämän perse-supistelu kivun takia pelkään vetää käteen! Auttakaa!

6

1614

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gfdfgsdf

Eli kun laukeaa niin vähän reiän yläpuolella tulee supistava liike.Sehän tuntuu hyvältä eikä pahalta.

• miksen voi olla normaali

niin mulla tuntuu varmaan hyvältä mutta minulla tuo persereijän supistelu tuottaa todella vittumaista KIPUA !!!

• drsfyjefmh
        miksen voi olla normaali kirjoitti:

niin mulla tuntuu varmaan hyvältä mutta minulla tuo persereijän supistelu tuottaa todella vittumaista KIPUA !!!

Mene lääkäriin :o

• JoJo

Vaikka tyttö olenkin niin tiedän että tuo lantion seudun lihasten supistelu ja "sykkiminen" on ihan normaali osa laukeamista. Sen sijaan kipu on kaukana normaalista. Sinun kannattaa siis pikimmiten varata aika lääkäriin, tai jutella vaikkapa terkkarin kanssa asiasta (jos siihen mitenkään pystyy) sillä muuten sinua odottaa kovin ikävä seksielämä. Tuo kipuhan siis tulee yhtälailla joka kerta riippumatta siitä vedätkö kateen vai saatko naista (jos se kerta laukeamisesta unissaakin tulee), joten tulevien naisjuttujesi kannalta olisi varmasti parasta hankkiutua pikimmiten lääkäriin.

• hkmfcxhk

Mulla on ollut samaa, mutta sitä tapahtuu tosi harvoin... Masturboin suunnilleen päivittäin, mutta tota tapahtuu ehkä kerran kuussa, nyt ei oo enää tapahtunut noin puoleen vuoteen... Sen muistan että eka masturbointi tuotti laukeamisvaiheessa hirveetä kipua. Nykyään masturbointi sujuu kivuttomasti, mutta seksi... aargh! Olen harrastanut seksiä kerran, ja toista kertaa en yksinkertasesti uskalla! Kaikki meni muuten ihan kivasti, tosin yhdyntä kesti älyttömän kauan... mut se laukeaminen: Ensin vähän ennen laukeemista tuli joku lukko, meinaa laueta, ei, meinaa, ei... silleen, sit kun se tapahtu niin koko vartalo kouristi, alavatsaan sattui tosissaan ja melkein hengitys salpaantu!! Kamala tunne, en todella uskalla kokea sitä enää! Enkä edes pysty, yhden tytön kanssa oltiin sängyllä, oltaisiin ehkä tehty se mutta se muisto oli niin voimakas ettei alkanut edes seisomaan... Eli älä välitä, et ole ainoo... Lääkäriinki vois mennä, mutta, öh... niin. Siinäpä se.

• ..Seksi juttus..

... on ihan normaali sillä joskus laukeamis vaiheessa vatsa lihaksissa saattaa tuntua jännitystä ja henki salpaantua..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2921
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe