Harvinaiset biisit?

problem child

Mitä harvinaisia AC/DC- biisejä omistat?
Itseltäni löytyy mm.
-Carry me Home (Bon)
-Alright Tonite, Let it lose, Snake Eye, Borrowed Time, Cyberspace (Brian)

-Boom, Boom, Boom Rocker, Boogie man and Highway to Hell (Brian & Angus radio show)

-You shhok me.. (Angus, Malcolm & Brian akustisesti)

Locked and Loaded
Rock me Baby

28

2490

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • problem child

      ..unohtu tosta listasta pari Bonin aikaista (ei nyt mitään tosi harvinaisuuksia kylläkään): Crabsody in blue, Cold hearted man

      -Lisäksi Johnny B Goode (with Cheap Trick)

      • Bad boy

        Rockin in the parlour (Dave Evans) ja School days löytyy:)
        Niin ja sit tietysti Johnny B Goode.
        Surkein versio minkä olen koskaan Johnnysta kuullut, jopa Muska vetää sen paremmin:D


    • uskonut että

      AC/DC on soittanut joskus akustisena jotain. Tuli aika shokkina kun kuulin ensimmäisen kerran.

      • overdose

        Harley Davidson on varmaan harvinaisin AC/DC-kappale. Brian laulaa siinä ja se taitaa olla The Razors Edge -albumin aikana tehty biisi.


      • overdose kirjoitti:

        Harley Davidson on varmaan harvinaisin AC/DC-kappale. Brian laulaa siinä ja se taitaa olla The Razors Edge -albumin aikana tehty biisi.

        Biisi vaikuttaa muutenkin vähän "hutaistulta", vähän noiniiku ohi mennen heitetyltä.
        Silti potkii eisiidiisiimäisen jykevästi:)


      • nalcolm
        riffraff kirjoitti:

        Biisi vaikuttaa muutenkin vähän "hutaistulta", vähän noiniiku ohi mennen heitetyltä.
        Silti potkii eisiidiisiimäisen jykevästi:)

        mistä löytyy kyseinen piisi?


      • overdose
        nalcolm kirjoitti:

        mistä löytyy kyseinen piisi?

        Harley Davidson -kappaleen oon hakenu DC :lta, sieltä sen pitäisi löytyä.


      • nalcolm
        overdose kirjoitti:

        Harley Davidson -kappaleen oon hakenu DC :lta, sieltä sen pitäisi löytyä.

        voitko täsmentää,onko se joku sposti osoite vai mitä hä? olen aika pihalla näistä netti hommista!


      • nalcolm kirjoitti:

        voitko täsmentää,onko se joku sposti osoite vai mitä hä? olen aika pihalla näistä netti hommista!

        Löysin biisin "Kazaa litellä", siis ohjelmalla;)

        Haluatko biisin?


      • nalcolm
        riffraff kirjoitti:

        Löysin biisin "Kazaa litellä", siis ohjelmalla;)

        Haluatko biisin?

        kiitos paljon vinkistä! piisi oli taattua peruspoljentoa.Mulla on big gun vinyyli,kansilehdessä on ehkä parhain kuva bändistä. ko.plattaa ei tule vastaan joka päivä!


      • problem child
        overdose kirjoitti:

        Harley Davidson on varmaan harvinaisin AC/DC-kappale. Brian laulaa siinä ja se taitaa olla The Razors Edge -albumin aikana tehty biisi.

        Epäilen vakaasti että AC/DC:ltä löytyisi Harley Davidson niminen biisi. AC/DC ei ole ainakaan julkaissut kyseistä kappaletta koskaan ja bändillä on hyvin tarkka seula mitä päästetään yleisön kuultavaksi!


      • overdose
        problem child kirjoitti:

        Epäilen vakaasti että AC/DC:ltä löytyisi Harley Davidson niminen biisi. AC/DC ei ole ainakaan julkaissut kyseistä kappaletta koskaan ja bändillä on hyvin tarkka seula mitä päästetään yleisön kuultavaksi!

        Kyllä on sellainen biisi ku "Harley Davidson". Soolosta sen tunnistaa ainakin jos ei muusta kun se soolo on selvää Angusta!


      • problem child
        problem child kirjoitti:

        Epäilen vakaasti että AC/DC:ltä löytyisi Harley Davidson niminen biisi. AC/DC ei ole ainakaan julkaissut kyseistä kappaletta koskaan ja bändillä on hyvin tarkka seula mitä päästetään yleisön kuultavaksi!

        Harvinaisempia AC/DC kipaleita jotka julkaistu kuitenkin myös Euroopassa, osa Australia painoksilla/sinkuilla!

        (Bonin ajalta):
        -Carry me Home
        -Stick Around
        -Baby Please don't Go (Williams)
        -Soul Stripper
        -Love Song
        -You aint got a hold on me
        -Show Business
        -School days (Chuck Berry)
        -R.I.P. (Rock in Peace)
        -Jailbreak
        -Fling Thing
        -Loch Lomond (Scottish folk song)
        -Been up in the Hills too long (julkaisematon)


        Livenä studiossa Flick of the switch sessioista:
        -Rising Power
        -Flick Of The Switch
        -Nervous Shakedown (take 1)
        -Guns For Hire (take 1)
        -Jam
        -Guns For Hire (take 2)
        -Guns For Hire (take 3)
        -Guns For Hire (take 4)
        -Nervous Shakedown (intro takes)
        -Nervous Shakedown (take 2)
        -Jam
        -Messin' With The Kid (the "unheard" song)

        -Tightrope (julkaisematon)
        -Out Of Bounds (julkaisematon)

        Blow up your video sessioista:
        -Alright Tonite
        -Let it lose
        -Snake Eye
        -Borrowed Time

        Brian & Angus radio show ´95:
        -Boom, Boom, Boom
        -Rocker
        -Boogie man
        -Highway to Hell
        -You shook me all night long (Angus, Malcolm & Brian ´00)
        -Cyberspace (Safe in NYC single)

        Julkaisemattomat biisit Stiff upper lip sessioista:
        -Rave on
        -Whistle blower
        -The cock crows
        -Let it go


      • nalcolm
        problem child kirjoitti:

        Harvinaisempia AC/DC kipaleita jotka julkaistu kuitenkin myös Euroopassa, osa Australia painoksilla/sinkuilla!

        (Bonin ajalta):
        -Carry me Home
        -Stick Around
        -Baby Please don't Go (Williams)
        -Soul Stripper
        -Love Song
        -You aint got a hold on me
        -Show Business
        -School days (Chuck Berry)
        -R.I.P. (Rock in Peace)
        -Jailbreak
        -Fling Thing
        -Loch Lomond (Scottish folk song)
        -Been up in the Hills too long (julkaisematon)


        Livenä studiossa Flick of the switch sessioista:
        -Rising Power
        -Flick Of The Switch
        -Nervous Shakedown (take 1)
        -Guns For Hire (take 1)
        -Jam
        -Guns For Hire (take 2)
        -Guns For Hire (take 3)
        -Guns For Hire (take 4)
        -Nervous Shakedown (intro takes)
        -Nervous Shakedown (take 2)
        -Jam
        -Messin' With The Kid (the "unheard" song)

        -Tightrope (julkaisematon)
        -Out Of Bounds (julkaisematon)

        Blow up your video sessioista:
        -Alright Tonite
        -Let it lose
        -Snake Eye
        -Borrowed Time

        Brian & Angus radio show ´95:
        -Boom, Boom, Boom
        -Rocker
        -Boogie man
        -Highway to Hell
        -You shook me all night long (Angus, Malcolm & Brian ´00)
        -Cyberspace (Safe in NYC single)

        Julkaisemattomat biisit Stiff upper lip sessioista:
        -Rave on
        -Whistle blower
        -The cock crows
        -Let it go

        mistä löytyy upper lipin piisit?


      • overdose
        nalcolm kirjoitti:

        mistä löytyy upper lipin piisit?

        Eiköhän DC :lla löyry


      • overdose kirjoitti:

        Eiköhän DC :lla löyry

        Osaatteko sanoa mistä voisi löytää näitä harvainaisia AC/DC-levyjä ja mieluiten CD-levynä?

        Onko näitä levyjen aussiversioita julkaistu suomessa CD-levynä?

        Olisi hienoa saada varsinkin näitä levyjen aussiversioita CD-levyinä, mutta mistään en ole ikinä niitä vaan löytänyt. Ajattelin että olisiko näitä myynnissä mahdollisesti jossain Helsingin divareissa?


      • antti nuori
        DarkFear kirjoitti:

        Osaatteko sanoa mistä voisi löytää näitä harvainaisia AC/DC-levyjä ja mieluiten CD-levynä?

        Onko näitä levyjen aussiversioita julkaistu suomessa CD-levynä?

        Olisi hienoa saada varsinkin näitä levyjen aussiversioita CD-levyinä, mutta mistään en ole ikinä niitä vaan löytänyt. Ajattelin että olisiko näitä myynnissä mahdollisesti jossain Helsingin divareissa?

        Kuule DarkFear pistätkö mailia tuohon

        [email protected]

        niin kerron tarkemmin!!


      • Jönssi
        DarkFear kirjoitti:

        Osaatteko sanoa mistä voisi löytää näitä harvainaisia AC/DC-levyjä ja mieluiten CD-levynä?

        Onko näitä levyjen aussiversioita julkaistu suomessa CD-levynä?

        Olisi hienoa saada varsinkin näitä levyjen aussiversioita CD-levyinä, mutta mistään en ole ikinä niitä vaan löytänyt. Ajattelin että olisiko näitä myynnissä mahdollisesti jossain Helsingin divareissa?

        Aussi-versioita on suomalaisista liikkeistä löytynyt (ainakin aiemmin) Levypörssistä (Turku). http://www.levyporssi.com/


      • voi unohtaa
        overdose kirjoitti:

        Harley Davidson -kappaleen oon hakenu DC :lta, sieltä sen pitäisi löytyä.

        Tuskinpa ketään fania kiinnostaa mitkään DC:t, Kazaat ym. roskanjakelupaikat. Jos ei ole aitoa niin ei se kiinnosta (tietysti bootlegitkään eivät ole aitoja, mutta jotkut niistä ovat sentään saavuttaneet jonkinlaisen aseman keräilijöiden keskuudessa)


      • rock er roller
        voi unohtaa kirjoitti:

        Tuskinpa ketään fania kiinnostaa mitkään DC:t, Kazaat ym. roskanjakelupaikat. Jos ei ole aitoa niin ei se kiinnosta (tietysti bootlegitkään eivät ole aitoja, mutta jotkut niistä ovat sentään saavuttaneet jonkinlaisen aseman keräilijöiden keskuudessa)

        Verkossa on ihme paskaa mm. tribuuttibändien esittämänä ja joku urpo nimeää ne ac/dc:n biiseiksi. Tarkkana saa olla. En usko muuten että ac/dc tekee biisiä nimeltä Harley Davidson..


      • raver34
        Jönssi kirjoitti:

        Aussi-versioita on suomalaisista liikkeistä löytynyt (ainakin aiemmin) Levypörssistä (Turku). http://www.levyporssi.com/

        Listojen mukaan noilla on YKSI AC/DC:n levy myynnissä.


      • Jönssi
        raver34 kirjoitti:

        Listojen mukaan noilla on YKSI AC/DC:n levy myynnissä.

        19 näkyi olevan, kun n. minuutin katselin. Tosin niitä harvinaisempia ei välttämättä enää ole, eikä niitä noilla sivuilla välttämättä listata vaikka olisikin.


      • Jönssi
        Jönssi kirjoitti:

        19 näkyi olevan, kun n. minuutin katselin. Tosin niitä harvinaisempia ei välttämättä enää ole, eikä niitä noilla sivuilla välttämättä listata vaikka olisikin.

        PLUS vielä kolme sinkkua, joita ei joka paikassa olekaan myynnissä!

        Stiff Upper Lip 8,41 €
        Safe in New York 6,73 €
        Hard as a Rock 5,89 €

        Eli keltä puuttuvat...


      • Remus
        problem child kirjoitti:

        Epäilen vakaasti että AC/DC:ltä löytyisi Harley Davidson niminen biisi. AC/DC ei ole ainakaan julkaissut kyseistä kappaletta koskaan ja bändillä on hyvin tarkka seula mitä päästetään yleisön kuultavaksi!

        Kyseinen ralli on ruotsalaisen AB/CD:n "Rock´n´Roll Devil" levyltä....jos nyt ketään enää kiinnostaa:)


    • Tarkkailija.

      Ja muuten, edellisellä sivulla oli jo keskustelua aiheesta. Otsikko "harvinaisuudet".

    • Rock'n'roll

      Miltä levyltä Dog eat Dogs löytyy???

      • i see dc

        let there be rock: dog eat dog


      • Rock'n'roll
        i see dc kirjoitti:

        let there be rock: dog eat dog

        Kiitos.
        Korjaan Dog eat dog. Mun moka.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      916
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      281
      682
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      40
      532
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe