Kiinnostaisi tietää mitä olette kyseisestä operaatiosta maksaneet, tuntuu hinta olevan päälle 600€! joka ainakin niissä kahdessa pk-seudun pajassa. Siis kyseessä nyt sekä pitkittäis puslat, että pyörännavan puslat. Ongelmahan tässä on se että, tota vaihtoa ei voi läheskään kaikki pajat tehdä, vaatii jonkun prässin ja 4-pyöräsuuntauksen kuulemma.
Takapuslien vaihto vectra B vm:00
6
1787
Vastaukset
- kontio
Tuossa naapurissa moottorityö mäkelässä operaatio 200€ puslat 100€ pyöränkulmat euromasterilla 60€
eli 360€- kontio
tampereella siis asustelen
- j.....
kontio kirjoitti:
tampereella siis asustelen
Kysypä täältä. Itse maksoin < 300€
Autokorjaamo Ahonen Hannu
Ali-Huikkaantie 31
33560 TAMPERE
Puhelin: 03 255 1655 - kontio
j..... kirjoitti:
Kysypä täältä. Itse maksoin < 300€
Autokorjaamo Ahonen Hannu
Ali-Huikkaantie 31
33560 TAMPERE
Puhelin: 03 255 1655Mites kulmat?
- j.....
kontio kirjoitti:
Mites kulmat?
En tiedä. Eipä tullut puheeksi. Taisi säätää näppituntumalla. Ajossa tai renkaista en huomannut mitään erikoista jälkeenpäin. Auto oli mulla toista vuotta vielä operaation jälkeen. Ainut miinus oli, että ei vaihtanut vakaajatangon kumeja. Ne vaihdoin itse, kun kolina osittain jatkui. Opeleista tuntui kuitenkin tietävän ja jonoa oli...
- shell konala
sis suuntaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754547Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1473509Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.411992Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1251064
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.136991- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847