eli mitä mieltä olette nimestä Reija? onko liian erikoinen tai mustalaisen nimi?
mitä mieltä olette nimestä?
9
649
Vastaukset
- Sussu
Ei se pahemmin kuulosta mustalaisen nimeltä, mut mun mielestä aika poika maiselta...ei se sentään nyt nii pahan kuulone oo, etteikös sitä vois antaa :)
- hmm...
Kuulostaa vähän vanhan aikaselta, mut on se silti kiva. =)
- wilhelmiina
Ihan kiva nimi nyttemmin.... ei kuitenkaan kuulu suosikkeihini....
mutta....pienempänä äitini työkaverina oli Reija niminen nainen....mielestäni se oli jotenkin ristiriitaista koska lapsen korvaan kuultuna nimi olis sopinut lähes yhtä hyvin miehellekin... - hei
Mä en pidä nimestä. Saattaa kyllä johtua sitä, että luokallani oli joskus Reija-niminen tyttö, joka lintsaili koulusta ja käytti ihan hirveää pakkelimäärää, ja valehteli kaikesta. Harrasti kai vähän koulukiusaamistakin. Ja sillä oli tosi iso nenä. Pojat sanoivat kärsäksi.
Kumma juttu, miten joku kauniskin nimi voi muuttua vastenmieliseks jonkun henkilön takia.- Tipsu
Pitäis joskus lukea varmaan, että mille riville mitäkin laittaa... :)
- S
En tykkää yhtään. Liian kova, melkein ilkeän kuuloinen nimi. En tiedä miksi..
- Mie
...vähän samaa kaliiberia esim. Verna- ja Jarna
-nimien kanssa. Tunnen sekä Reijan, Vernan että Jarnan ja vaikka suurin osa ihmisistä tunnistaakin ne tyttöjen nimiksi, niin jokaiselta on useampaan otteeseen kysytty, miksi heillä on miesten nimet (no, Jarna kai on molemmille sopiva..?). Ja kaikkia heistä on myös kouluiässä kiusattu noiden nimien takia. - sara
kiitos kaikille vastanneille.. mä en koskaan miettiny tota nimeä noin..vaan ihmettely miksi sitä annetaan lapselle niin harvoin. alle 2000nimeä 1900-2001..
- PS
HYI!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416