Kun teen Nero Designer - ohjelmalla levyn kansia, muuten onnistuu hyvin, mutta yksi asia ei sitten millään. Eli:
Miten vaihdetaan biisilistan väriä ja fonttia?
Pen ja Brush vaikuttavat ainoastaan järjestysnumeroon, mikä on siinä itse biisiä ennen ja sitten sen listan taustaväritykseen. Itse biisit pysyvät väritykseltään samana kokoajan.
Ja fonttiakaan ei voi muuttaa...
Tätä olen jo pidemmän aikaa pähkäillyt, mutten ole onnistunut, joten ajattelin nyt sitten kysellä täältä, teiltä viisaammilta.
Suunnattomasti kiitoksia etukäteen avustaneille!
Nero Designer - ongelmaan apua pyytäisin
2
258
Vastaukset
- Make
Elikkä otat sen biisilistan properties (oikeata hiirennappulaa biisilistan päällä), ja sieltä tracks välilehden.Sieltä sitten "fields" osiosta valitset mitä kenttää muuttelet(järjestysnumero, otsikko jne).
olin :-) Empä ennen tosiaan hoksannut, että kyseisiä
(järjestysnumero, otsikko jne...) voi valita muutenkin, kuin sen ruksin avulla ja siinähän sen asian ydin sitten olikin.
Mutta nyt onnistuin, avullasi.
Suuri Kiitos Sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761219
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47644Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä305562Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t232557- 51539
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7510