Kun teen Nero Designer - ohjelmalla levyn kansia, muuten onnistuu hyvin, mutta yksi asia ei sitten millään. Eli:
Miten vaihdetaan biisilistan väriä ja fonttia?
Pen ja Brush vaikuttavat ainoastaan järjestysnumeroon, mikä on siinä itse biisiä ennen ja sitten sen listan taustaväritykseen. Itse biisit pysyvät väritykseltään samana kokoajan.
Ja fonttiakaan ei voi muuttaa...
Tätä olen jo pidemmän aikaa pähkäillyt, mutten ole onnistunut, joten ajattelin nyt sitten kysellä täältä, teiltä viisaammilta.
Suunnattomasti kiitoksia etukäteen avustaneille!
Nero Designer - ongelmaan apua pyytäisin
2
196
Vastaukset
- Make
Elikkä otat sen biisilistan properties (oikeata hiirennappulaa biisilistan päällä), ja sieltä tracks välilehden.Sieltä sitten "fields" osiosta valitset mitä kenttää muuttelet(järjestysnumero, otsikko jne).
olin :-) Empä ennen tosiaan hoksannut, että kyseisiä
(järjestysnumero, otsikko jne...) voi valita muutenkin, kuin sen ruksin avulla ja siinähän sen asian ydin sitten olikin.
Mutta nyt onnistuin, avullasi.
Suuri Kiitos Sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319