EI SAA ÄÄNESTÄÄ TIMOA ULOS..

aikuinen nainen en teini

vielä ei ole timpan vuoro poistua..vaan inhoittava minna pois..käy sääliksi vaan minnan lapsia ku tällai kirjoitellaa..mut mä en kestä sitä naista ohjelmassa toivottavasti olis kiva lapsilleen..sehän´olis tärkeintä..yrittäkää kestää minnan jälkikasvu..kyllä äippä teistä tykkää vaikka tiukkapipo onki..

5

629

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poika

järkevä/mielenkiintoinen keskustelu, nii i, siinäpä vasta ns.pulmma, mutta kun aajattelee viisaasti niin niinhän se tuppaa olemaan, mutta let´s back astia

• on paljon mukavampi

kuin moni muu talossa olija, monen äiti ja isä ihmisen sympatiat ovat varmasti minnan puolella, nämä minnan mollaajat ovat nuoria joilla itsellään ei ole lapsia joten eivät voikaan ymmärtää minnan tunteen purkauksia samalla tavoin kuin me "lapselliset"

• Kaks lasta ja yks mies

Mä oon ihan aikuinen mut mua vaan ärsyttää tommoset pomottajat et sillä sipuli..oon muuten yli neljäkymppinen aikuinen nainen ja äiti..en usko ett tollasta taliaivoa kovin moni kattois ystävänään..ilkeä nainen

• oikein

Ei Minna sen kummallisempi ole kuin muutkaan saman ikäiset naiset. Tottakai sillä on pakostikin sellainen pomotus tyyli kun kerran ammatiltaan ravintolapäällikkö vai mikä lie oli. Itselläni ainakin on yhtälailla tunteenpurkauksia ja olen 40 ja on lapsia ja mies. Silti ihan normaalia elämää vietetään. Mikä siinä Minnassa niin rassaa nuoria (ja ehkä niin nuorekkaita yli nelikymppisiä kuin eräs kirjoittaja.) Ajatelkaapa välillä itseänne onko kaikki niin ettei mitään vikaa ole. Tuskinpa.

• mämmis

olen yli 60v ja on omia lapsia ja lapsenlapsia,mutta tuommoinen kiero akka pistää tosi vihaksi.yleensä meidän ikäiset kun ollaan keskusteltu ohjelmasta pidetään minnasta kaikkein vähiten ,älä yritä teinien syyksi minna vihaa, me vanhemmat sitä inhotaan syvästi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      107
      4662
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3433
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1514
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1236
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1142
    8. 159
      1036
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1028
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen