Krhm

Murbantiina 15w

Olin juuri saapunut vitun kovista bileistä kotiin, ja olin edelleen niin vitun kännissä (olin juonut ainakin kolmen siiderin pohjat). Avasin kodin ulko-oven hiljaa, ettei vain äitini ja hänen miesystävänsä heräisi. Riisuin takkini, ja vessassa huomasin että olin tainnut unohtaa paitani bileisiin. Rintsikoita minulla ei alun perinkään ollut ylläni. Tajusin, että nännini olivat kovina, ja päätin kokeilla erästä asiaa. Astelin huoneeseeni, jossa lemmikkikanini majaili. Otin sen syliini, ja se alkoi kiihkossa nuolemaan nännejäni. Samassa kuulin askelia takaani ja tajusin äidin miesystävän seisovan ovella. "Mitä sinä teet", hän kysyi käheästi. Tajusin yhdellä vilkaisulla, että hänen viisarinsa oli iloisesti pystyssä. "Tää ei oo sitä miltä tää näyttää", keksin älykkäästi. "Anna eläimen olla, se on täysin viaton. Minä en ole.." hän huohotti ja tuli viereeni ja siirsi kanin hellästi takaisin häkkiinsä. Hän lipaisi leikkisästi korvaani, kaulaani, suutani ja siirtyi siitä alaspäin, kunnes oli nännillä. Hän pyöritteli kieltään siinä leikkisästi, ja tunsin kuinka hyvännolontunne levisi koko kroppaani. Pikkuhiljaa hän nosti minihameeni helmaa, ja molemmat havaitsimme alushousujen puuttumisen. Ensin hän hyväili klitoristani sormin, sitten kielellä ja lopulta hän avasi omatkin housunsa. Hänen kalunsa oli ainakin puoli metriä pitkä. Samassa hänen otteensa kovenivat, ja hän runnoi kalunsa kokonaan, kipeästi ja kovakouraisesti sisääni. Ulvoin kivusta, ja se sai äitini heräämään. Hän juoksi ovelleni ja näki mitä oli tapahtumassa. Äiti peitti silmänsä ja meni tykyttämään rauhoittavaa suoraan suoneen jättäen minut miesystävänsä armoille. Samassa aloin nauttia sairaanloisesti tilanteesta, ja aloin nuolla hänen mahaansa, joka sai hänet kiihottumaan entistä enemmän. Minä kurotin varovasti kanihäkkiä kohti... nostin kanin syliini ja annoin sen jatkaa siitä, mihin viimeksi oli jäänyt. Me teimme sitä koko yön, kaikissa mahdollisissa asennoissa (metso oli ehdottomasti paras). Hän vei neitsyyteni, enkä katunut sitä lainkaan, ennen kuin tajusin jotakin. Meillä ei ollut minkäänlaista suojausta, ja nyt, 9kk myöhemmin, synnytin kehitysvammaisen lapsen. Selvisi, että äitini miesystävä olikin ollut kauan kadoksissa ollut isoveljeni!! Minun neuvoni siis kaikille maailman teineille: pane rauhassa ketä lystää, mutta käytä kortsua!

Sairasta(KO!?)

1

6325

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vee

Tulipahan jotain iloa tähänkin päivään.Tää oli kyllä sairas juttu mitä luin, mutta hauska, hullun hauska

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3255
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2313
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1869
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      28
      1795
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1421
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1381
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1276
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1271
    9. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1187
    10. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1187
    Aihe