Olen eronnut 1980 luvulla,ensin oli vähän vaikeaa,mutta kun rupesin tottumaan tähän,en vaihtaisi mistään hinnasta,aikansa kutakin,kerkisin olla naimisissa 23v ,että tiedän mitä se on .Ja nyt yksin,on se niin kiva laittaa ruokaa juuri sitä,mistä tykkää kulloinkin,voi mennä päiviksille,koska haluaa,ja nukkua just niin kauan ,kun haluaa .katsoa tv,juuri sitä kanavaa ,missä tulee sinun lempi ohjelmasi,minä olen löytänyt plussaa enemmän tästä yksin olosta.
nimimerkki "ONKO"
3
256
Vastaukset
- Alice
-Itselläni on takana 34 vuoden avioliitto.-Ensimmäisinä vuosina yksinolo oli tuskallista kaikin puolin,mutta sitten aloin nauttia siitä ja löytyihän siitä paljon hyviä puolia.Se aika oli tavallaan itsensä löytämistä ja itseensä tutustumista.Siinä vaiheessa,kun tämä nautittava "tasapaino" elämääni oli löytynyt,ilmestyi kuvioihin "täydellinen aviomies" ja nyt on ollut uskomattoman helppoa elää kaksin.-Kerroin juuri tänään 25-vuotiaalle nuorimmaiselleni,pojalleni:"Et voi uskoa,miten onnellinen olen tänään!!!"-Hän viisaasti ja verkkaisesti totesi:"Niin,jokaisen onnellisuuden mitta on niin erilainen."
-Yksin voi olla onnellinen ja kaksinkin se on täysin mahdollista.-Kaipaan itse- ja varmasti jokainen kaipaa ja tarvitsee myös parisuhteessaan yksinolon vapautta.(Puhtaassa ja hyväksyttävässä mielessä).-Yksinelävä ihminen ei ole mitenkään "vajaa".Se on myös TÄYTTÄ ELÄMÄÄ.
-Ystäviä kuitenkin tarvitsemme jokainen aika ajoin,vaikkei sitä omaa rakasta vierellä olisikaan.-Oman elämäni motto on se,että yritän huomioida LÄHIMMÄISEN.Olenhan itsekin ihminen ja tiedän,mitä on olla YKSIN.-Hyvä,että toit esille yksinolon positiiviset puolet!- tapani
Ilmeisesti on niin, että ensin on elettävä kaksin, jotta voisi arvostaa yksinelämistä.
Kuinka paljon onkaan sellaisia, jotka eivät ole koskaan eläneet kaksin eivätkä haluaisi elää yksin! - Alice
tapani kirjoitti:
Ilmeisesti on niin, että ensin on elettävä kaksin, jotta voisi arvostaa yksinelämistä.
Kuinka paljon onkaan sellaisia, jotka eivät ole koskaan eläneet kaksin eivätkä haluaisi elää yksin!Niin.Tuo on aivan totta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770