En tahdo käydä salilla

PuuPää

Ongelmani on, että en halua käydä salilla. Olen 14 vuotias normaali poika hiukan ujo tai aika paljonkin, mutta jostain syystä salilla käyminen ei innosta vaikka haluaisin pitää kroppani kunnossa. Ehkä juuri tästä syystä omaan jo pömppömahan ja reiteni ja peppuni ovat aivan sairaan paksut.
Onko jotain kotikonsteja joilla pysyis kroppa kunnossa?

7

1278

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TeeSeItseMies18

Tee töitä jotakin mitä tahansa raskasta fyysista työtä. Ala nostelemaan vaikka nojatuolia.

Salilla käynti on mielestäni typerä trendi, sinne mennään vain koska voidaan sanoa että "lähden salille" tj. Itse en ole ikinä käynyt, vaan korvaan salilla käynnin tekemällä normaaleja töitä.

Auton renkaiden vaihdossa, haravoimisessa, polttopuiden tekemisessä jne. saa monipuolista liikuntaa eikä tarvitse lähteä erikseen jonnekkin salille ja vielä maksaa siitä.

(Eri asia jos harrastaa tosissaan jotakin fyysista voimaa vaativaa urheilulajia, silloin kyllä ymmärrän salilla käynnin. Itsekkin tullut joskus kiekkoa pelattua vakavammin)

• hohhooijjaa

Voit olla ihan varma, että pihatöitä sun muita tekemällä et saa samoja tuloksia kuin monipuolisella salitreenillä ja tästä on ihan turha alkaa kiistelemään.

• katii
        hohhooijjaa kirjoitti:

Voit olla ihan varma, että pihatöitä sun muita tekemällä et saa samoja tuloksia kuin monipuolisella salitreenillä ja tästä on ihan turha alkaa kiistelemään.

14-vuotiaan ei kannatakkaan vielä säännöllisesti käydä salilla... ihan vinkki:)

• polkemmaan

polokupyörällä polokemmaan raikkaaseen ulukoilimaan.

• PgDn

"polokupyörällä polokemmaan raikkaaseen ulukoilimaan."
        Ny ku kelit männöö pakkasen pualelle nii pääsekkii oikeen kiripakkaan kelliin sotkeen.

Kateeksi käy, minä joudun ensi talvena leikkimään sotilasta Suomen metsiiin.

• stobe88

Imeseppa kyrpääs homo.

• ne on siksi isoja ja lötsöjkä koska et ole vielä kastanut täyteen pituuteesi.jos sä nyt alat käydä salilla niin sinun pituus kasvusi voi hidastua...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      123
      7130
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      123
      4934
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      66
      4266
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3463
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2261
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      273
      1691
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1465
    8. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1428
    9. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      22
      1406
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      58
      1384
    Aihe